חיפוש באינדקס עסקים

סלבס בדיזנגוף סנטר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 פברואר 2011

סלבס בדיזנגוף סנטר. צילום: אסף לב.ביום שישי האחרון (11.02.2011) הגיעו עשרות סלבס ליום אימוץ בעלי חיים בדיזנגוף סנטר.

סיגל שחמון, לירון וייסמן, שירה קצנלבוגן, עתי שולברג (האח הגדול), ליאם רז (האח הגדול), אינה קראבצקי (מאסטר שף), מירית ועקנין (הישרדות), מעיין פורטר (הישרדות), גאלה, סהר שורש (היפה והחנון), ארז דה-דרזנר (האח הגדול) – את כולם אירח סמי פלאטו שרון מבעלי דיזנגוף סנטר.

עתי שולברג, אשר נתן את הופעתו הפומבית הראשונה מאז צאתו מבית האח הגדול, הגיע מצויד באחיו, אשר הראה סימני כוכבות בדיוק כמוהו. השניים הסתובבו בין הכלבים, התרגשו מהגורים הקטנים וכמובן עתי חילק חתימות והצטלם עם מעריצים שחיכו לו במקום.

סיגל שחמון ואינה קראבצקי הגיעו יחד עם בנותיהן המקסימות אשר ליטפו בכל רגע את הכלבים, הגדולים והקטנים והפגינו אהבה חמה של אם ובת.

לירון וייסמן גם כן פקדה את המקום והפגינה אהבה רבה לגורים, ובו-זמנית קשה היה לפספס את הבטן ההריונית שלה. גם שירה כצנלבוגן לא עזבה לרגע את הכלבים, שיחקה, ליטפה והעניקה להם המון אהבה.

 
סלבס בדיזנגוף סנטר. צילום: אסף לב.פלאטו שרון הפגין אהבה רבה לכל בעלי החיים, שיחק וליטף בכל הזדמנות וכמובן שניתן היה למצוא אותו בין
כל המפורסמות היפהפיות – זהו הרי הקסם של פלאטו.

מירית ועקנין הגיע יחד עם אחיה, כששניהם מחפשים גור קטן עבור החברה של אחיה של מירית. השניים הסתובבו בין כל הכלבים, בררו פרטים ולבסוף אימצו גור.

בעת הגעתה של ועקנין, הגיחה מעיין פורטר המקסימה, שבזכות חיוכה המדהים כבשה את לבבות הכלבים.

ארז זה-דרזנר הגיע מסוקס כמו תמיד, עם חליפה ופפיון מהודר, והפגין חיבה רבה עת שפגש את ידידתו ליאם רז מהאח הגדול. ניראה כי לליאם עשה רק טוב לצאת להתאוורר קצת מבית האח ולהתכרבל בין הכלבים.

סהר שורש היפהפייה מהיפה והחנון הגיעה מהודרת עם מעיל נוצות מדליק שתפס את כל ההצגה, ליטפה וחיבקה ופשוט הראתה לכולם המון אהבה.

לבסוף גם הגיעה גאלה, אשר הפגינה גם היא חיבה רבה לכלבים ולחתולים, והם אפילו לא נבהלו ממנה, למרות שהייתה כל הזמן עם משקפיי שמש שהסתירו את פניה היפות.

 

סלבס בדיזנגוף סנטר. צילום: אסף לב.

סלבס בדיזנגוף סנטר. צילום: אסף לב.

סלבס בדיזנגוף סנטר. צילום: אסף לב.
סלבס בדיזנגוף סנטר. צילום: אסף לב.



עמוד זה נצפה: 409 פעמים