חיפוש באינדקס עסקים

סלבס באירוע השקה של גלריית כרונוטיים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 דצמבר 2014

 לאירוע שערכה גלריית כרונוטיים בכיכר המדינה, לרגל ההשקה המחודשת שלה והצגת קולקציות השעונים החדשות, הגיעו סלבס ואנשי עסקים להתמנגל ולענוד לראשונה שעוני יוקרה שעולים עשרות ומאות אלפי שקלים.

 
השחקן דביר בנדק היה בין המוזמנים הראשונים שהגיעו לאירוע והציג גזרה דקיקה עוד יותר. בנדק לא מפסיק לרזות וגילה שהוא עובר דיאטה קפדנית במיוחד יחד עם אשתו אירית, שלא מוותרים על אימון כושר משותף בבית, עם מאמן כושר אישי. אין ספק כי השיעורים המשותפים מועילים להם לזוגיות המוצלחת.  
גלריית כרונוטיים אירוע השקה, דביר בנדק
דביר הגיע לזמן קצר, מיד לאחר החזרות לתכנית "הכל הולך", מאחר וסיפר לנו שהוא ממהר לנסוע לירושלים, תאמינו או לא- כדי להרצות על דיאטה בכנס דיאטניות. כן כן, לדביר יש מה ללמד את הדיאטניות בכבודן ובעצמן. 
הבופה העשיר לא הצליח לפתות את בנדק הקפדן שמקפיד על התפריט התזונתי שלו, שלא היה מוכן לגעת אפילו בפירות וירקות דיאטטיים שהוגשו, בין היתר. 
 
אין ספק כי התכנית "הכל הולך" פותחת את התיאבון לתכניות נוספות, כיוון שבנדק רמז כי יש מצב שהתכנית "המופע של רד ודביר" תחזור לעונה נוספת, כך שיש למה לצפות.
בסיום האירוע, לאחר שעשה סיבוב בין תצוגת השעונים ותצוגת העטים המרהיבה התעניין במיוחד בעט יוקרתי נובע של המותג האיטלקי מונטה גרפה שעולה כמה אלפי שקלים…
גלריית כרונוטיים אירוע השקה, טל ברודי ואשתו תרצה
הראפר סאבלימינל שידוע כחובב שעונים ותכשיטים מושבע לא פספס את האירוע והתעניין במיוחד בשעון בשילוב כחול עם זהב של המותג יוליס נרדין בעלות של 131 אלף ₪. סבלימינל סיפר, שכחובב תכשיטי יוקרה ויהלומים, הוא התחיל לחשוב על הפרויקט הבא שלו- השקת מותג תכשיטים משלו, מותג עם שם יהודי משהו.. שיקרא Jew-lery. כמו כן, הוא סיפר שבחודש מרץ יושק הדיסק החדש שלו שיושק, כאשר הסינגל הראשון ייצא כבר בחודש ינואר, מה שנותן לו סיבה טובה במיוחד להתפנק ולחגוג את ההצלחה עם רכישת שעון חדש. 
 
כדורסלן העבר טל ברודי, לקח פסק זמן מהמטבח והגיע בליווי אשתו תרצה להתרשם מהשעונים והתכשיטים בגלרייה.
אירוע השקה של כרונוטיים, סאבלימינאל


עמוד זה נצפה: 533 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור