חיפוש באינדקס עסקים

סלבס ארצנו צעדו על השטיח האדום

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 יוני 2013

מיטב סלבס ארצינו: שחקנים, מנחי טלוויזיה, דוגמניות ואנשי תקשורת צעדו אמש (יום שני ה 17.6)  על השטיח האדום, באירוע שערכה חברת האופנה גולברי, כמחווה לפרזנטורית המותג  איילת זורר, לרגל צאת סרטה החדש "איש הפלדה" (סופרמן).

לאחר שהספיקה בשבוע שעבר לצעוד על השטיח האדום בניו יורק יחד עם הכוכבים: ראסל קרואו, הנרי קאוויל, איימי אדמאס, קווין קוסטנר ועוד, נחתה בישראל ל 3 ימים בלבד, להשקת הסרט בישראל.

חברת גולברי ערכה את  פרימיירת הסרט  ב  Yes Planet (יס פלנט) החדש בראשון לציון. האירוע כלל מתחם vip אליו הוזמנו כ – 500 אורחים שנהנו מקוקטייל בסגנון הוליווידי שנערך על השטיח האדום והקרנת הבכורה.

"אמא של סופרמן", הלא היא איילת זורר, המשמשת כפרזנטורית של חברת גולברי כבר 7 עונות, הגיעה חמושה בשמלת ערב שחורה המשלבת שקיפויות תחרה ושסע עמוק, שעוצבה לה במיוחד לערב הפרימיירה  ע"י מעצבי הבית של המותג.
סלבס ארצנו צעדו על השטיח האדום
 זורר שהגיעה מאל. איי. שעות ספורות לפני ההקרנה סיפרה על השטיח האדום כי מאוד נרגשת לצפות בסרט יחד עם כל בני משפחתה שהגיעו לעודד ולפרגן באירוע.

הגיעו לצעוד על השטיח האדום ולהנות מאבק כוכבים : מגיש הטלוויזיה שי שטרן שיארח בשבוע הקרוב את זורר בתוכניתו החדשה, מגישת החדשות לילך סונין, כוכבי המירוץ למיליון, הזוגות : דוד ואלירן, רומי וקורל, טליה וקובי ורונית שהגיעה בגפה.

 סלבס נוספים שהגיעו לצפות בהתלהבות בהקרנה : דנה גרוצקי שהגיעה עם בן הזוג, אירית רחמים, השפית שי-לי ליפא, מעצבת האופנה לי גרבאנו שנמצאת בעיצומם של  ההכנות לחתונה הקרבה עם בן זוגה עומר דנקנר, מאיה זאנה ועוד…
סלבס ארצנו צעדו על השטיח האדום
מפגש פסגה נרשם בין סוכני הדוגמניות רוברטו בן שושן שהגיעה עם רעייתו שלי חזן, ובין שי אביטל שהגיעה עם המיוצגת החדשה, פליטת האח הגדול – קארין בן גלים.
 סלבס ארצנו צעדו על השטיח האדום

סלבס ארצנו צעדו על השטיח האדום



עמוד זה נצפה: 362 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור