חיפוש באינדקס עסקים

סולוג -קולקציית אופנת ילדים אביב קיץ 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 מרץ 2011

סולוג -קולקציית אופנת ילדים אביב קיץ 2011קולקציית אביב קיץ 2011 של סולוג, מחולקת ל-4 קבוצות עיקריות, השואבות את השראתן ממראה הבוהו שיק של שנות ה-70, סגנון הקמפינג ומראה הוינטאג’, המראה הרומנטי והפרחוני, סגנון עירוני, יומיומי, גלישה ומראה ספורטיבי מתוחכם.
כל אחת מן ארבעת הקבוצות בנויה כקבוצת MIX&MATCH עם מספר חלקים תחתונים בהתאמה לחלקים העליונים.
ההתאמה מקושרת בנושא, בצבעוניות אחידה, באלמנטים החוזרים על עצמם, ב-ART-WORK אחיד ובאביזרים זהים.
בקולקציית אופנת ילדים אביב קיץ 2011 – סולוג שמה דגש רב על אופנתיות, חידושים, איכות המוצרים, איכות החומר ועמידות בכביסות חזקות והחיבור האופנתי, כחלק ממגמות עולמיות בפיתוח הקונספט הכללי.

FLOWER HARMONY – בנות
קבוצת בנות במראה חגיגי ורענן בצבעי פסטל: לבן, ורוד, אפרסק, לילך וכחול. זוהי קבוצה רומנטית פרחונית ופסטורלית תוך שימוש בהדפסי פרחים קטנים, תחרות, בדי קרושה, רקמות, בדי שיפון עוד.
בקבוצה ישנן שמלות לבנות רומנטיות ושמלות מודפסות בפרחים קטנים עם חצאיות כיווצים באורכים שונים, שורטים, אוברולים, מגוון רחב של מכנסי ג’ינס בגזרות שונות: ברמודה בלומרס סקיני, חולצת טוניקה, ג’ינס וחולצות T בשילוב "יהלומים" וחרוזים.

GIRL – בנות
זוהי קבוצת בנות חגיגית במיוחד למסיבות, בת מצוות ואירועים מיוחדים: בקבוצה יש מגוון חצאיות ושמלות באורכים שונים, המשלבות חולצות תואמות. ישנו שימוש בבדי וואל, שיפון, בדים מודפסים, דפוסי FOIL, סולוג -קולקציית אופנת ילדים אביב קיץ 2011עבודה עם "יהלומים" חרוזים, פייטים ונצנצים. הצבעוניות היא קלאסית של שחור, לבן ורוד.

בוהו שיק – בנות
קבוצה בוהמיינית השואבת את השראתה משנות ה-70 וניתן לראות בעיקר צבעי פטל, סגול, זית, קורל ושמנת. ישנו שימוש ברקמות במראה עבודת יד, פריטים במראה וינטאג’, חולצות בצביעות טאיי דאיי ודיפ דאיי על בדי משבצות.
בין הפריטים הבולטים ניתן למצוא: שמלות מודפסות ושמלות רקומות עם הדפסי פרחים קטנטנים, אוברולים, מכנסי הרמון וחצאיות באורכים שונים. גופיות, חולצות וטוניקות באורכים שונים להשלמת המראה.

SUMMER CAMP – בנים
מקור ההשראה של קבוצה זו היא מתרבות הטיולים, הקמפינג והמחנאות, וכוללת את כל האלמנטים הבולטים, ביניהם: מראה הוינטאג’ המשופשף, אלמנטים של מכנסי דגמ"ח מרובי כיסים, חולצות משובצות, ג’ינסים בהירים עם אפקטים של שטיפה חזקים, פריטים מכותנה מלאה, בדי אריג מכובסים מאוד, מכנסיים וברמודות מרובים באביזרים – כמו כפתורים, חגורות, פאצ’ים, רקמות, דפוסים באפקטים חדישים, פוטו פרינט.
הצבעוניות בקבוצה זו כוללת גווני אפור, כתום, תכלת, ירוק ועוד.
בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: חולצות סינגל, גופיות SLEEVELESS לימי הקיץ החמים, חולצות פולו מגוונות חגיגיות, חולצות פסים לצד מכנסי סריג ברמודה, חולצות אריג ומכנסי אריג וג’ינסים בהירים.

TROPICAL – בנות | SENSORY – בנים
הקבוצה שואבת את השראתה מהאיים הטרופיים. זוהי קבוצה קייצית בצבעוניות חזקה ושמחה עם קריצה של אלמנטים מודרניים. הקבוצה בצבעי פוקסיה, ורוד, צהוב, גייד, טורקיז, כחול אינדיגו, רויאל,כתום, אדום ולבן.
סולוג -קולקציית אופנת ילדים אביב קיץ 2011הקבוצה מאופיינת במגוון רחב של פריטים אופנתיים, דפוסי ALL-OVER, פרחי היביסקוס וכד’. בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: מכנסי גינס בבדים שונים, חצאיות ושמלות מודפסות בצבעים עזים במגוון אורכים ובדפוסים שונים, מכנסי שורט בבדים משובצים ומודפסים ועוד.

DENIM – בנים
קבוצה זו מאופיינת בסגנון אורבני,יום יומי, קליל וצבעוני. הצבעוניות השולטת: כחול סקיי, רויאל, אדום, ירקרק, תכלת, מלאנג ונייבי.
בקבוצה ישנם מכנסי גינס מגוונים: כהים, מדיום וגוונים בהירים מאוד עם גימורים מיוחדים וחדישים. מכנסי אריג ארוכים וברמודות משובצות ודפוסי ALL-OVER, חולצות אריג פסים, שמברה ומשבצות, חולצות פולו עם צווארוני אריג משולבים ועוד.

BASIC – בנים
זוהי קבוצת בנים המיועדת ללבוש יום יומי. במראה ספורטיבי, קליל ונינוח, המתאימים לקיץ החם בארצנו.
הקבוצה מתאפיינת בחולצות T ומכנסי ברמודה בעוביים שונים. הצבעוניות היא קלאסית: נייבי, שחור, לבן, אדום, ירוק, כתום, מלאנג’ ותכלת.

 

 

 

 

 

 



עמוד זה נצפה: 575 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור