חיפוש באינדקס עסקים

סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים לנערות וצעירות

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 5 אפריל 2021

SACARA משיקה סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים לנערות וצעירות:

כדי שעור פנים צעיר יישאר צעיר

בגיל צעיר טמון הכוח להשפיע על עתיד עור הפנים – שגרת הטיפוח שנאמץ לעצמנו מהווה את הבסיס. רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה בימים אלו, במיוחד לנערות ולצעירות, סדרת מוצרי טיפוח חדשה לעור הפנים, תחת השם: 24/7. מוצרי הטיפוח הותאמו במיוחד לעור פנים צעיר, לשמירת הלחות, ההזנה והרעננות של העור, כבר מגיל צעיר. הסדרה האולטימטיבית לצמוח איתה ולשמור על עור פנים צעיר ורענן כבר מגיל צעיר.

 

סדרת 24/7 הינה סדרת טיפוח בסיסית יומיומית במרקם קליל ועדין, ללחות לאורך כל היום. הסדרה מתאימה לכל שכבות הגיל ובמיוחד לנערות וצעירות, וכוללת 7 מוצרים: קרם עיניים, קרם הזנה לילה, קרם לחות יום, קרם לחות לעור שמן, קרם לחות יום עשיר, קרם לחות יום SPF25 וסרום עשיר לעור יבש ופגום.

סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים לנערות וצעירות

סקארה סדרת 24-7 מחיר 29.90 שח צילום קית גלסמן

קרם עיניים- עדין לספיגה מהירה והענקת תחושת לחות ורוגע. מכיל סדרת מיצויים ייחודית הכוללת ג׳ינג׳ר, רימונים, אלוורה ומלפפונים המעניקים לנוסחה ריכוז גבוה של אלמנטים חיוניים לבריאות העור ולאיזונו. הקרם מועשר במינרלים מים המלח ובמיוחד במגנזיום התורם להתחדשות בריאה של תאי העור המתים. טיפ: העיניים הן חלון לנשמה ולכן מגיע להן טיפול מיוחד. קרם העיניים שומר על רמת לחות אופטימלית בזמן שממצק את העור ומקנה לעיניים מראה רענן.

 

קרם הזנה לילה- עשיר בשמנים פעילים: אובלפיחה, שקדים וענבים המסייעים בריכוך, הזנה והשבת המראה החיוני לעור הפנים. מכיל ויטמינים A ו-E האחראים על בנייה תקינה של תאי העור ומינרלים מים המלח שתורמים להתחדשות העור. טיפ: הספיגי את קרם הלילה רגע לפני מנוחת הלילה. ממחקרים הוכח שיש חשיבות רבה למריחה של קרם לילה על עור הפנים היות ובשעות הלילה כושר הקליטה והספיגה של החומרים הפעילים בקרם גדל משמעותית בשל זרימת הדם שמתרחשת בשעות אלו.

 

קרם לחות יום- בעל מרקם קליל לשימוש יומיומי. מכיל ריכוז אקטיבי של שמן אבוקדו, מיצוי מלפפון, אלוורה ורימונים, קומפלקס ויטמינים ACDE ומינרלים מים המלח. כל אלו מגנים ושומרים על העור מפני הזדקנות, מאפשרים ספיגה מהירה של הקרם בעור ועוזרים בבניית תאי העור. טיפ: הקרם קליל ונספג במהירות ובכך מהווה בסיס נוח לשימוש יומיומי לפני האיפור.

 

קרם לחות יום לעור שמן- ייעודי לעור שומני המבוסס על תמציות מרגיעות ומזינות ללא תחושת שמנוניות. מכיל מיצוי גזר, מלפפון ואלוורה ומינרלים מים המלח האחראים לשיקום עור עייף. ייחודיותו של הקרם היא בהיותו מכיל מיצוי הממליס שאחראי לוויסות הפרשת הסבום מהנקבוביות, ספיחת השומן וניקוי וחיטוי העור. טיפ: לעור שמן יתרון גדול והוא מיעוט קמטים. מנגד יש לו כמה חסרונות כגון ברק, פצעונים ונקבוביות בולטות. הפתרון- שימוש נכון בקרם ייעודי לעור שומני. לאחר ניקוי הפנים במי פנים מרחי את הקרם על עור הפנים עד לספיגה מוחלטת.

 

קרם לחות יום עשיר- ייעודי לעור רגיל עד מעורב המכיל קומפלקס ויטמינים ACDE המשמשים כמעכבי תהליכי התבגרות והזדקנות, הרכב שמנים ייחודי של אבוקדו וחוחובה המעניקים לעור הזנה עמוקה ולחות, מיצוי אלוורה וקמומיל המסייעים להרגעת העור ומינרלים מים המלח התורמים להתחדשות העור. טיפ: חיי היום יום סוחטים את הלחות מעורך ולכן את מוכרחה להזין אותו בלחות. בעזרת קרם היום העשיר בעל הנוסחה הייחודית תוכלי לשמור עליו. לתוצאות מירביות מרחי את הקרם על עור נקי בשעות הבוקר.

 

קרם לחות יום SPF25 קליל לשימוש יומיומי, מכיל מקדם הגנה SPF25 עם הגנה מוגברת מהשמש. מכיל נוסחה ייחודית של שמן אבוקדו, קומפלקס ויטמינים ACDE, מיצויי רימונים, מלפפון ואלוורה ומינרלים מים המלח הידועים בתכונותיהם בשיקום עור עייף. הקרם נספג בקלות, עוזר בבניית תאי עור ומעכב תהליכי התבגרות והזדקנות. טיפ: למרוח מיד לאחר שטיפת הפנים כשהן עוד רטובות. הרטיבות עוזרת לקרם להיספג טוב יותר.

 

סרום עשיר לעור יבש ופגום- לטיפול והקלה במקרים של עור יבש ופגום. הסרום מכיל קפסולות מיוחדות (ליפוזומים) שנפתחות במריחה על גבי העור. הקפסולות עשירות בויטמין A, מיצויים של קמומיל וקלנדולה, שמן חוחובה ומינרלים מים המלח. הסרום מונע תחושת גרד, עוזר לחידוש תאי עור פגומים ומחזיר לעור את האלסטיות שאבדה. טיפ: הסרום מורכב ממולקולות זעירות המאפשרות להחדיר את החומרים הפעילים המרוכזים בו לשכבות העור העמוקות. לכן, יש חשיבות לזמן ולאופן העיסוי. עסי את עורך בעדינות ובאיטיות בתנועות מעגליות עד לספיגה מוחלטת.

סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים לנערות וצעירות

סקארה – סדרת טיפוח 24-7 צילום אלכס ליפקין



עמוד זה נצפה: 804 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור