חיפוש באינדקס עסקים

סדנת סטיילינג, נימוס ונוהג מבית תמי לנצוט ליבוביץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 נובמבר 2011

בנוסף בסדנה יילמדו הבנות כיצד לאמץ את סודות המלתחה החכמה, לגלות את הכללים להתנהגות מוצלחת בדייט ראשון, והרבה מידע על נימוסי שולחן, פיתוח שיחה, גיבוש תדמית ומיומנויות ההתנהגות בחברה.
הסדנה תתקיים בחנוכה בין התאריכים: 25-21.12.2011

תמי לנצוט ליבוביץ – מייסדת המרכז לתדמית המרכז לתדמית, תקשורת, נימוס ונוהג בינלאומי TLL ומפתחת שיטת TLL לשיפור התדמית, התקשורת, הנימוס והנוהג, מעבירה האת הלפיד לצעירות, ומנצלת את חופשת חנוכה לסדנת: "צעירות ויפות" (Young & Beautiful) – לטיפוח התדמית האישית והחברתית לבנות העשרה. הסדנה כוללת תדריך אישי בנושאי חברה, נימוסים, הליכות, סטיילינג ויצירת רושם חיובי. "כל נערה יכולה לבטא את היופי האישי שלה בצורה שקשה להיות אדישים אליו ולשם כך צריך הרבה הערכה עצמית, כבוד עצמי ועוד מספר כלים חשובים שכדאי לאמץ", מסבירה תמי לנצוט ליבוביץ.

סדנת "צעירות ויפות" ((Young & Beautiful תתקיים במשך 3 מפגשים רצופים, בין 25-21 בדצמבר 2011 (חופשת החנוכה)שבשעות 13:00-10:00 – בקבוצות של עד 14 משתתפות בלבד ובכמה מחזורים. מסיימות הסדנה ייהנו מתעודת סיום, ספר "סיביליטי" – המדריך להתנהלות חברתית" ותעודת חבר במועדון "צעירות ויפות" – שימשיך לשמר, לעדכן ולהעשיר את המשתתפות בתחום.

בסדנת "צעירות ויפות" ((Young & Beautiful תלמדו כיצד להדגיש את היופי באמצעות גיבוש מלתחה נכונה, איפור אישי, בניית נוכחות מרשימה, יצירה של רושם חיובי וייחודי על הסביבה ופיתוח מיומנויות מלאות ביטחון וכריזמה, תוך הכרת כללי הטיפוח, הנימוס והנוהג המקובלים בתקופתנו הליבראלית. כך לדוגמא: "יש לך את זה" – איך לעשות "כניסה מרשימה", בניית נוכחות בטוחה, מודעות לשפת הגוף, "לוק מנצח" – כל מה שרציתן לדעת על איפור מקצועי, עיצוב השיער, פעילות גופנית כבסיס לתדמית אישית, "יש לי מה ללבוש!" – בניית מלתחה חכמה, מיקס & מאץ’, אופנה וסטיילינג, יצירתיות בלבוש, "מדברים על זה" – כל הסודות לאמנות השיחה באירועים חברתיים ואינטימיים וגם בטלפון הסלולארי, במסנג’ר ובפייסבוק, "איך אוכלים את זה?" – כל מה שצריך לדעת לנהגים סביב השולחן, "מערכות יחסים" – מה קורה בין החברות הכי טובות, איך מפרגנים ביומולדת, מה חייבים לדעת לפני הפגישה הראשונה,ועוד כמה טיפים על התנהגות במקומות ציבוריים.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



עמוד זה נצפה: 365 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור