חיפוש באינדקס עסקים

נטלי דדון ורבים אחרים באו "להושיט יד"

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 יולי 2013

גלריה של אמנים וסלבריטאים רבים הגיעו אמש , יום שני לבית אנדרומדה ביפו  כדי לחגוג עם מאות ילדים חולי סרטן במסיבת הקיץ הגדולה של עמותת להושיט יד
לאירוע הגיעו  (לפי סדר א’-ב’):  אביב גפן,  איתי שגב, אסתי זקהיים, ליאור כהן (גאליס), מיכל אמדורסקי, נטלי דדון, עקיבא וענהאל (שושי ושושה מהמרוץ למיליון) ציפי שביט, שלומי קוריאט, שרון סנדל (גאליס)

עמותת "להושיט יד" קיימה אמש, יום שני 29 ביולי 2013 את מסיבת הקיץ המסורתית שלה.  כ200 מילדי העמותה החולים ובני משפחותיהם נהנו בבית אנדרומדה ביפו מהופעות אמנים, פעילויות, אוכל ושתיה כיד המלך, מתנות והרבה אהבה וחום.
המסיבה של עמותת  להושיט יד נחשבת למסיבה הגדולה ביותר לילדים חולי סרטן בארץ. אירוע זה מאפשר לילדים החולים לברוח לכמה רגעים מהמציאות היומיומית הכואבת.
לקראת המסיבה הילדים עצמם ערכו רשימה של סלבריטאים שרצו שיגיעו לשמחם במסיבה. מתנדבי עמותת "להושיט יד" פנו לרבים מהסלבריטאים במדינה שמיהרו להירתם ולאירוע הופיעו.

נטלי דדון, שלפני ימים אחדים הסתפרה ותרמה את שיערה למען ילדה מעמותת להושיט יד התקבלה בתרועות רמות על ידי המשפחות והילדים שדיברו כמה יפה התסרוקת החדשה שלה.
אביב גפן הגיע במיוחד מהקלטה באולפן, הצטלם עם הילדים ששאלו מדוע הוא לא מחייך
ציפי שביט, שחגגה היום יום נישואין 38 ריגשה את כולם כשסיפרה שהיא חוגגת יום נישואין 38 היום אבל לא היתה מוכנה לוותר על הארוע של עמותת להושיט יד ולראות את כל הילדים האמיצים שנותנים לה כוח לחיות.
ענהאל מהמרוץ למיליון שהגיעה בסוף החודש התשיעי להריונה, יחד עם עקיבא ועם הבת לילי קיבלה עשרות איחולי לידה קלה ומהירה, לא הפסיקה לטפל ולרוץ אחרי הילדה, לשחק איתה ועם הילדים, ונאותה לעשרות הילדים שביקשו להצטלם איתה.
אסתי זקהיים, הגיעה בדיוק בזמן, והיתה בין הראשונים בארוע. סיפרה לכולם על קיטנת אמהות שהיא מקיימת בימים אלה ל2 בנותיה וחברותיהן.
שלומי קוריאט הסתבך בדרך וקיבל הוראות הגעה ממיכל אמדורסקי שאפילו הגיעה עם הקטנוע להראות לו בדיוק היכן המקום.  שלומי, שהגיע מלווה בשני ילדיו ביקש לפני הכל כמה כוסות מים צוננים לו ולילדים בגלל המרחק שהלכו. אבא למופת!!! בהמשך הביא אוכל לילדים ולמיכל שביקשה צלחת המבורגרים וצ’יפס שסיימה במהירות לאכול וסיפרה לכולם שרק סיימה אימון כושר והיא פשוט גוועת. כשסיימה לאכול ירדה לשחק עם הילדים והשתתפה בטורניר הוקי אויר ואף ניצחה!
שירן סנדל וליאור כהן מגאליס, שכבר מכירות היטב את הילדים והעמותה, הפתיעו, עלו לבמה ושרו עם הילדים  את השיר של גאליס וערוץ הילדים  והתרגשו דמעות  מכמות האהבה שהורעפה עליהן.
איתי שגב הגיע לקראת סיום וסיפר שלא מצא את המקום וששעה הסתובב בנמל יפו ואנשים חשבו שהוא עובד עליהם ושמצלמים תכנית חדשה במצלמה נסתרת כששאל את העוברים ושבים היכן הארוע שלמעשה היה כמה מטרים משם. מבולבל……
  בתמונה אסתי זקהיים וציפי שביט

בתמונה כוכבות גאליס

בתמונה נטלי דדון

שושי ושושה מהמירוץ למיליון

בתמונה מיכל אמדורסקי ואביב גפן עם ילדי "להושיט יד"

 

בתמונה מיכל אמדורסקי ושלומי קוריאט עם ילדיי להושיט יד

נטלי דדון ורבים אחרים באו "להושיט יד"

שושה מהמירוץ למיליון עם ילדי להושיט יד



עמוד זה נצפה: 446 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור