חיפוש באינדקס עסקים

נטלי דדון ופנינה רוזנבלום לא פוחדות מהאזעקות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 יולי 2014

הובלו, מותג השעונים הרשמי של מונדיאל 2014, החליט שהטרור לא יכריע אותו ולמרות הצופרים שהופעלו שעה קודם לכן בגוש דן, הוחלט לערוך  אתמול בערב (יום ג 8.7) את האירוע החגיגי, במסעדת היוקרה  קלארו,  בתל-אביב .

לאירוע,  שנערך לרגל השקת  סדרת שעוני יוקרה, במהדורה מוגבלת, בהשראת מונדיאל ברזיל  2014, הגיעו כ 150 מוזמנים, בניהם: סלבס, מובילי דעת קהל, אושיות כדורגל ועשרות סטודנטים מעוטף עזה:  ממכללת ספיר ואחווה ומאוניברסיטת באר-שבע,   במטרה שייהנו  מבילוי תל-אביבי שקט, אך הטילים רדפו אחריהם.

את האורחים קיבלו רקדניות ברזילאיות  בקוקטייל שפתח את הערב. האירוע כלל בין היתר ארוחת ערב בסגנון ברזילאי, בניצוחו של השף רן שמואלי, ומייצג אופנה שחשף  את דגמי שעוני הובלו החדשים. בשעה 23:00  החלה הקרנת משחק חצי גמר המונדיאל על גבי מסכי  ענק,  שבסופו נבחרת גרמניה הביסה את ברזיל 7 :1 .

במהלך האירוע האורחים יכלו ליהנות גם מפעילויות שונות הקשורות לכדורגל ולברזיל, כמו שולחנות כדורגל, מוזיקה ברזילאית וכמובן קוקטיילים בהשראת המדינה המארחת.

לא פחדו לצאת מהבית והגיעו לעודד את הנבחרות: השחקן דן שפירא שסיפר שאשתו הטרייה תמר ג’רבי הבריזה לו,   כותב ויוצר הסדרה "זגורי אימפריה" – מאור זגורי שהגיע עם השחקן ישראל אטיאס, הזמרת אפרת גוש ההריונית שהגיע עם בן זוגה יובל סיגלר, כוכבי  מכבי תל אביב בכדורגל ערן זהבי, עמרי בן הרוש, שרן ייני, נטלי דדון שביקשה להזמין לאירוע את בני משפחתה משדרות ובסוף הגיע עם חברתה הטובה אווה לימסוב, רון שחר שגם קבע דייט עם אשתו מיה קרמר אשר נאלצה בסוף  לשמור על הילדה,  מור סילבר, הזוג דפנה שחר  שברגע שהחל המשחק חזרה הביתה והשאירה את בעלה יובל צלנר לצפות במשחק, פנינה רוזנבלום שנאלצה לשחרר את הנהג האישי שלה וחיפשה סידורי ואלט פרקינג והתעניינה ברכישת שעון לבעלה רוני סימנוביץ ועוד.




עמוד זה נצפה: 355 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור