חיפוש באינדקס עסקים

נבחרים מספרים – אינדולה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 יולי 2010

    נבחרים מספרים – אינדולה
יגאל חסיד - נבחרים מספרים אינדולה
בעקבות המפגש הראשון של 13 המובחרים של אינדולה אשר נערך בשבוע שעבר במלון דן קיסריה, חזרנו אליהם ושאלנו לחוות דעתם.
כל אחד מחברי נבחרת מעצבי השיער נשאל מספר שאלות : מה היה מיוחד? מה היה מעניין? אילו כלים קבלת שיכולים לעזור לך בהמשך הדרך? מה היה שיא האירוע, לטעמך? 

יגאל חסיד, נתניה.
"היה מאוד מעניין. זה נדיר שחברה לוקחת על עצמה פרויקט בסדר גודל כזה. במפגש לא התעסקנו רק בצד המקצועי של טכניקות, חומרים, טרנדים. הדגש היה דווקא על האדם מאחורי המספריים. עברנו מפגשי קואוצ’ינג, עבודה בקבוצות וכיחיד. אינדולה הציגה בפנינו תהליך חשיבה עמוק שמטרתו למנף את הקבוצה, להעניק לנו כלים להסתכלות חדשה על נושאים של ארגון, שיווק, יחסי אנוש. כשהיינו בנהר הירדן בפעילות קואוצינ’ג במים עברנו גיבוש כקבוצה, שיפרנו את השיתוף בינינו ובסיכום – ההרגשה היא שקיבלנו כלים להוביל ולהנהיג תהליך של מהפכה".

עדי נוג’ידאת - נבחרים מספרים אינדולה
עדי נוג’ידאת, נצרת.
"השיא היה ביום המשימות שעברנו בנהר הירדן. כולנו יצאנו מהבגדים שלנו ועברנו לבגדי ים וחולצות של אינדולה. חזרנו להיות בני אדם, לא רק מעצבי שיער.
הפעילות במשימות נגעה גם בחיים הפרטיים וגם בחיים המקצועיים. הדבר גרם לנו לחשוב, לפתח יצירתיות, לפתוח את החשיבה, לפתח מנהיגות.
אני יכול לומר שקיבלנו כלים מדהימים לפיתוח היכולות של כל אחד מאיתנו. אילנה שעבדה איתנו היא מדהימה, היא הניחה לנו מראה מול הפנים והראתה לנו את האמת בדרך הכי ברורה. פתחנו את הראש והיא עשתה לנו ’שייק למוח’.
אני רוצה לציין שהיוזמה של בני המנכ"ל הינה יוזמה מיוחדת. מה שהוא עושה בעצם זה לבנות מכונה שלא יכולה להפסיק לעבוד, להקים קבוצת מובילים שתקדם את אינדולה קדימה. בעוד שבועיים אנו נפגשים שוב למפגש מראות חורף 2011 ואני כבר מחכה לזה".

אלי אלמוזנינו, אשדוד.
"רמת הפינוקים היתה גבוהה במיוחד. המדריכים שהגיעו מחו"ל היו ברמה גבוהה במיוחד. אני לא מאמין שחברות אחרות משקיעות בקאוצ’ינג עבור אלי אלמוזנינו - נבחרים מספרים אינדולהמעצבי השיער המובילים שלה. החברים בקבוצה מאוד חזקים ומאוד איכותיים. למרות שזה היה רק המפגש הראשון מתוך שמונה אני בטוח שיחד כקבוצה נוכל להוביל ולהנהיג, להביא את המסר של אינדולה לציבור".

חיים הספר, ירושלים.
"אני עובד כבר 20 שנה עם אינדולה, ופרזנטור שלהם מזה 12 שנה. לדעתי השינוי הגדול התחיל עם כניסתה של חברת הנקל לניהול החברה. להנקל יש תקציבי ענק להשקיע. יש לחברה קונספט חדש, מנכ"ל חדש, בני, שהוא גאון ותפיסת עולם המחזקת את מעצב השיער מכל הצדדים ולא רק מלמדת אותו על חומרים וטכניקות. הקואוצ’ינג שעברנו היה מדהים, הנבחרת מורכבת מאנשים מדהימים, היתה אינטרקציה שזרמה היטב, בלי אגו – פשוט, ישר ולעניין. אני בטוח שקיבלנו כלים לכל החיים לא רק מקצועית אלא גם כבני אדם. עבדנו על דברים כמו חמלה, התיחסות לאדם מעבר וניהול עסק מעבר למטרה של כסף. היה באמת מיוחד ואני מחכה למפגש הבא".

שמואל מיכלסון, רחובות.שמואל מיכלסון - נבחרים מספרים אינדולה
"עברנו תהליכים שמסיקים מהם מסקנות. כל אחד לקח מהם את המסקנות שמתאימות לו. הדגש היה על פיתוח אישי, על שיפור היכולת לניהול עצמי וניהול העסק, שיפור הגישה והענקת כלים שיעצימו אותנו כבני אדם וכמעצבי שיער מובילים בארץ. ביום הראשון לקחו אותנו לטיול כשכל סדר היום נשמר בהפתעה. מצאנו את עצמנו בנהר הירדן שם אמרו לנו שנעשה קיאקים. לאחר ארוחת בוקר טובה חולקנו לקבוצות וקבלנו משימות כמו בתוכנית הריאליטי ’הישרדות’. בהתחלה לקחנו את זה בקלות ולכן, כל אחד מאיתנו נכשל במשימות. אז עשו פסק זמן להסקת מסקנות. דיברנו על כך שאנחנו מנהלים את עצמנו גם בחיים הפרטיים וגם בעסק כמו שניהלנו את עצמנו בזמן המשימות. לאחר פסק הזמן הזה כבר לקחנו את המשימות ממש ברצינות. כל אחד רצה לנצח והיו גם פרסים בסוף. האתגרים לא היו פשוטים וההתמודדות בקבוצה קירבה וגיבשה אותנו כבר מהיום הראשון. היה יום מקסים. בחלק המקצועי של המפגש עברנו הדגמות של מדריכים בכירים מחו"ל שהדגימו טכניקות צביעה מיוחדות וקוי תספורת נהדרים. כל המפגש, כל שלושת הימים היו באוירה נהדרת, כל הזמן פינקו אותנו, כל אחד שם בצד את האגו שלו ושיתף את עצמו בקבוצה. אני מחכה למפגש הבא".

מעצבי השיער מעלה ייפגשו שוב עם יתר חברי נבחרת מעצבי השיער של אינדולה: ניר שלום, משה אוזן, ערן ויניב קצב, אבי עוז, יניב קצב, אמיר בקשי, ארז ישראלי ושלומי הררי, בשבעת המפגשים הנותרים להשלמת תהליך ההכשרה שלהם להיות הנבחרת המובילה של מעצבי השיער בארץ מטעם חברת אינדולה העולמית.



עמוד זה נצפה: 499 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור