חיפוש באינדקס עסקים

משרד הבריאות מחייב לסגור מספרות ומכוני יופי בישראל

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 15 מרץ 2020

משרד הבריאות מחייב לסגור את המספרות והקוסמטיקאיות בישראל

הנחיות משרד הבריאות מיום 15.3.2020 לא מותירות ספק.
כחלק מההנחיות להתמודדות עם נגיף הקורונה כותב משרד הבריאות שיש להפסיק פעילות של ‘עסקים לטיפול לא רפואי בגוף האדם’.

כל העוסקים בתחומי טיפוח היופי כלולים בהנחיה זו, והפירוש המילולי הוא שמעצבי שיער וקוסמטיקאיות שואלים את עצמם איך להמשיך להתקיים בעידן הקורונה.

כגוף שמלווה את עולם היופי בישראל כבר שנים רבות, כבר ראינו משברים בישראל, מלחמות ומצבי חירום רבים שהשפיעו על עולם עיצוב השיער ומכוני היופי.
אנחנו יודעים שהתקופה הרעה הזו תעבור, ובטוחים שנצא ממנה.
השאלה היא איך ניתן לשמור על סוג של תזרים הכנסות, לשמור על המוניטין, על המותג, על העסק.
שאלה נוספת היא – האם ניתן לנצל את התקופה כדי לצאת ממנה בבוא העת אפילו חזקים יותר.

אנו ב'בראש' יכולים להציע אסטרטגיות התמודדות, ואתם תבצעו את ההחלטות המתאימות לכם.

– ניתן לקבוע כי לא יתקבלו לקוחות בעסק אלא בקביעת תור מראש.
שכל לקוחה תגיע בזמן המיועד לה ותהיה יחידה במספרה באותו זמן, או שסך כל הנמצאים במכון היופי או במספרה ייקטן מ- 10, כולל אותכם והעובדים.
– ניתן לבצע חיטוי של העסק לפני כל לקוחה (ושהיא תראה את זה מתבצע).
– ניתן להחליט לבצע ביקורי בית למנקור, פדיקור, הסרת שיער או תספורת ופן.
בעניין זה, הגעה פיזית אל בתי לקוחות פחות מומלצת.
הסתובבות בין בתים של אנשים ואחר כך חזרה הביתה למשפחה הפרטית שלך – חושפת את כולנו להידבקות בקורונה.
גם אם תחליטו לקבל לקוחות במכון היופי אחת-אחת סכנת ההידבקות קיימת ומעבר לכך, יש פה בעיה עם מעבר על החוק.

אבל – שימוש בטכנולוגיה אפשרי.
אנשים יבלו הרבה זמן מסך. הרבה זמן ברשתות חברתיות.

מה אפשר לעשות עם זה?
אפשר למכור מוצרים דרך האינטרנט ולהביא אותם עד בית הלקוח/ה.
קבלו דוגמאות:
– להעלות סרטונים לרשת החברתית, בה אתם מדברים על יתרונות של תכשיר מסוים, על אופן השימוש בו, על התוצאות הצפויות משימוש בו ולהציע למכור אותו במחיר מיוחד הכולל הבאה של התכשיר עד דלת בית הלקוח/ה.
– להעלות סרטונים של עצמכם מסבירים על שימוש נכון בפן, מחליק…. ולהציע לרכוש פן או מחליק מקצועי במחיר מיוחד כולל משלוח עד הדלת.
המשיכו לחשוב… יש עוד רעיונות דומים.

המשך נוכחות אינטרנטית לעסק שלך חשוב במיוחד בתקופה כזו.
לקוחות שיראו אתכם ברשת בימים כאלה, שיראו אתכם משתפים ידע מקצועי, מעניקים טיפים, מלמדים איך לעשות דברים בצורה מקצועית, תומכים בלקוח/ה בעיתות משבר כאלה – לא ישכחו אתכם בחלוף המשבר וימהרו לחזור אליכם ברגע בו יוכלו לעשות זאת שוב.

המיתוג העיסקי יישמר, המוניטין המקצועי יישמר, השם הטוב של העסק ושלך כאיש/אשת מקצוע יישמר.
מותגי על בינלאומיים מקפידים לפרסם גם בזמנים כאלה, בדיוק בגלל הסיבות האלה.

שימור הלקוחות הוא צו השעה. לשמור על הנוכחות שלך במחשבות שלהם, בתוכניות שלהם ליום שאחרי.

אנחנו ב'בראש' ממשיכים בפעילות בתוך עולם היופי בישראל.
בתקופה הקרובה נקפיד גם לעדכן וגם להביא רעיונות עיסקיים שיעזרו לקהל שלנו להתגבר ולעבור את התקופה הקשה.

שאלות? בקשות?
אנחנו כאן.
במייל וברשתות החברתיות
פייסבוק | אינסטגרם

קורונה



עמוד זה נצפה: 415 פעמים