חיפוש באינדקס עסקים

משה פרץ יוביל את קמפיין קררה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 יולי 2010

 

    משה פרץ יוביל את קמפיין קררה
משה פרץ יוביל את קמפיין מותג משקפי השמש האיטלקי ’קררה’. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דיוויד אדלשטיין ובהשקעה של מיליון שקל, יכלול פרסומות טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות, מיתוג נקודות המכירה ופעילות ברשת החברתית FACEBOOK.
מותג העל המיתולוגי ידוע בשיתופי פעולה רבים עם כוכבים בינלאומיים בהם המוזיקאים ריהאנה, הזמר אשר וליידי גאגא אשר הרכיבה משקפי רטרו מבית המותג בשיר הפופולארי BAD ROMANCE. סלוגן הקמפיין "להיות בשיא ה-carrera  שלך" מבטא את המצליחנות של המותג האיטלקי לצד ההצלחה המטאורית של הזמר והיוצר משה פרץ, שהפך אהוד בקרב הקהל הישראלי.
המותג קררה מבצע בעולם את הקאמבק האופנתי של השנה. ראשיתו של המותג בשנת 1956, באוסטריה, אז נולד כמותג משקפי שמש בתחומי הספורט. עם השנים התרחב המותג לתחומים נוספים, תחילה בעולמות הספורט ולאחר מכן כמותג המשיק לעולמות תוכן אופנתיים ופורצי גבולות. בשנת 1979 השיקו בקררה את קולקציית Carrera-Porsche-Design אשר הנפיקה משקפי שמש מיתולוגיים ואיקוניים. בשנת 1996 התמזג המותג קררה עם קבוצת ’Safilo’, ענקית משקפי השמש, מיזוג אשר הוביל להתחזקותו של המותג והפיכתו לאחד ממותגי משקפי השמש הידועים והמובילים בעולם.



עמוד זה נצפה: 409 פעמים