חיפוש באינדקס עסקים

מרינה מקסימיליאן בלומין – עונות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 יוני 2010

 

   מרינה מקסימיליאן בלומין - עונות. צילום: דודי חסון.
רשת האופנה עונות הכריזה הבוקר על חידוש ההסכם בינה לבין הזמרת והיוצרת מארינה מקסימיליאן בלומין אשר שישמשה כפרזנטורית שלה בעונת הקיץ ותמשיך לעונה נוספת. שכרה השנתי של ממ"ב עומד לאחר הסיכום על סך של 750 אלף ש"ח.

מנהלת השיווק של עונות, שירלי צ’אושו, מסרה: "בסיכום עונה מוצלחת מאוד, אנו שמחים כי מארינה מקסימיליאן בלומין תמשיך כפרזנטורית המותג לעונה נוספת. החיבור הטבעי והמתבקש של רשת האופנה עונות עם אישיותה של מארינה, הניב שיתוף פעולה פורה שהשיג את מטרותיו: לחזק את הקשר עם לקוחותינו, להגיע לקהלים חדשים וליהנות מגידול משמעותי במכירות הרשת. אנו מאחלים למארינה ולנו עונת חורף מהנה וסוחפת".

מארינה מקסימיליאן בלומין בת ה-23 נחשפה לקהל הישראלי הרחב עם הצטרפותה לתכנית כוכב נולד ב-2007 בה העפילה למקום השני והותירה את חותמה הסגנוני הייחודי.
היא החלה את פעילותה המוסיקלית בגיל צעיר בנגינה על פסנתר ובשירה ומנהלת קריירה מוסיקלית ענפה כזמרת, מוסיקאית ויוצרת מאז.
ב-2008 השיקה את מופע הבכורה שלה "התבוננות" אשר זכה להצלחה רבה, ב-2009 קיבלה את תפקידיה הטלוויזיוניים בסדרות הדרמה "תמרות עשן", "סוזנה הבוכיה" ובטלנובלה "חשופים" מבית HOT.
בספטמבר 2009 השיקה את סיבוב ההופעות החדש שלה "אקספרימנט" ובמקביל נבחרה למקום הראשון ברשימת 50 היפים והנכונים של המגזין פנאי פלוס. בימים אלו מצטלמת לסדרה נוספת ב-HOT בשם "יחפים" ועובדת על אלבום הבכורה שלה.



עמוד זה נצפה: 715 פעמים