חיפוש באינדקס עסקים

מראות מלאכיים לכלה של אביב 2022

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 14 מרץ 2022

מראות מלאכיים לכלה של אביב 2022

הכלות של אביב 2022, המעוניינות להיראות מלאכיות, כמו פיות עדינות, בסגנון טבעי, רומנטי ימצאו עניין בקולקציה שקיבלנו מספרד.

מעצבת השיער ללאטה קאררה גיבשה מראות המשלבים שמלות כלה, שיער איפור ואביזרים וצילמה את התוצאה באווירה טבעית, להעברת המסר והתחושה המלאכית.

"בקולקצייה הטבע משמש כמוקד. הוא מעביר קו בין האווירה הטבעית מסביב לבין הטבעיות בדגמי השמלות לבין מראות השיער, וחותרים למטרה שלנו להראות שכלה צריכה להראות את עצמה כפי שהיא באחד הימים החשובים ביותר של חייה.
המרקמים והתסרוקות השונות מעצימים את המהות של כל כלה, ומעניקים לה צורה מלאת יופי ואותנטיות. הזוהר מתקיים במקביל בצורה מרומזת על ידי שימוש באביזרים, תכשיטים, וכל הסט מזכיר לנו נשיות אלוהית. מלאכית"

CREDITS

Hair: Llata Carrera @llatacarrerapeluqueria

Photography: Garciola @garciola_fhoto

Retouche: Javier Villalabeitia @javiervillalabeitia

MUA: Laura Montero @arayestetica

Dresses:Trinidad Castillo @trinidad.castillo

Location: Parque de Cabárceno

Models:Lidia Diaz Pascual @lidipascu, Diana Gutiérrez Buendía @dianisbuendi Nuria Cuerno Hernández @nurinurnur, Marina Llanes @marinaallanes

Products: Revlon Professional @revlonprofessional_es

מראות מלאכיים לכלה של אביב 2022 מראות מלאכיים לכלה של אביב 2022 מראות מלאכיים לכלה של אביב 2022 מראות מלאכיים לכלה של אביב 2022 מראות מלאכיים לכלה של אביב 2022 מראות מלאכיים לכלה של אביב 2022 מראות מלאכיים לכלה של אביב 2022



עמוד זה נצפה: 265 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור