חיפוש באינדקס עסקים

מראה איפור חורף 2013 – בועז שטיין

פורסם מאת: בתאריך: 26 אוגוסט 2012

מראה איפור חורף 2013 - בועז שטיין. צילום: מוטי זהביהמראה הכובש של אמן האיפור, בועז שטיין לסתיו-חורף 2013 עוצב על ידו באווירת האורות המרצדים של לילות העיר הגדולה, בניו- יורק, בפריז ובטוקיו.

בהשראת חיי הלילה מככבים זה לצד זה: רומנטיקה, פיתוי, מסתוריות, תשוקה ואהבה הבאים לידי ביטוי בפלטת גוונים נשית ויוקרתית.
 

מוטיב כולו אומר אקסקלוסיביות רכה, נוכחת אך חסרת מעצורים, זוהרת, חושנית ונשית בהשפעתה של תאורת הרחוב המנצנצת בורוד סגול, ובנגיעות קלות של טורקיז ושחור בוהק המשווים למראה כולו טוטאל-לוק של לילה סתווי רומנטי ומסתורי.

שטיין, במראה זה מפלרטט עם הניגודים ויוצר דואליות של צלליות בגוונים רכים בורוד, סגול לילך, וניוד לבין שחור מעושן וכחול-צי מנצנץ וזאת בכדי ליצור אפקט אינטנסיבי, עמוק ועז, שהוא כל כך אוהב. מה שמוסיף קורטוב של ארוטיקה למראה הוא יצירת מעבר צבעים מעושן, תחילה עמוק בעל נקודות אור כחולים ומנצנים בדומה לכוכבים המקשטים את השמים החשוכים אך הולך ומתרכך אט אט עם טאץ’ של גוונים פסטלים המשתלבים עם ברק אורות הרחוב של שדרת העיר הגדולה.

להשלמת האיפור בחר שטיין לתחום את העיניים באייליינר המדגיש את הזוית החיצונית של העין ואת קו שורש צמיחת הריסים העליון והתחתון של העיניים לצד מסקרה מעגלת ריסים, מפרידה ומאריכה בצבע שחור.

בחירת הסומק והשפתון בגוונים רכים במיוחד נועדה לרכך וליצור מראה נשי ומפתה באווירת הלילה הקסומה.

קרדיטים:
איפור : בועז שטיין
שיער : ניסו כהן
צלם : מוטי זאבי
דוגמנית: ענבר יצחקי



עמוד זה נצפה: 364 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור