חיפוש באינדקס עסקים

מראה איפור ולנטיינ’ס דיי 2013 – גולדן רוז

פורסם מאת: בתאריך: 27 ינואר 2013

גולדן רוז מציגה את Mermaid in love מראה איפור לקראת ולנטיינ’ס דיי 2013 בהשראת הסירנות מהמיתולוגיה היוונית. המראה משדר מסתורית השאובה מעולמן המרתק של נימפות ים תוך דגש על איפור רך ונשי שנועד להבליט ייצוגן האמנותי של בנות הים שחציין התחתון היה כשל בת אדם, ואילו חציין העליון – מהחזה מעלה – היה כשל ציפור. מראה איפור ולנטיין 2013 של גולדן רוז מציג עיניים מודגשות ומהפנטות בצבעוניות טבעית אך מתוחכמת במראה אולטרה נשי לצד שפתון בגוון ורוד עמוק. המראה הכללי שמתקבל מרתק, נשי וענוג כיאה לבת הים החושנית.

מראה איפור ולנטיינ’ס דיי 2013 - גולדן רוז

  • הסגנון: מסתוריות אלגנטית מתפרצת ובטוחה.
  • המראה: עור במראה סמוק וקורן עם עיניים בגוונים טבעיים ואלגנטיים מודגשות בתיחומים מושחרים היוצרים ניגודיות עם הרקע הפסטלי. טאץ’ של ורוד בשפתיים מעניק חושניות ענוגה.
  • הפנים: סמוקות כמו הצדף: ב’גולדן רוז’ הקפידו לשמור על מרקם עור אחיד בעל טקסטורה סמוקה ששאבה השראתה מאותו מראה מהפנט של הדָּר (צדפת הפנינים). את הבסיס לאיפור יצרו עם מייק אפ היוצר אפקט בוהק מרהיב ביופיו המעושר בוויטמין E.
  • השפתיים: בגוון של ורוד מתקתק פסטלי המשווה למראה הסופי תוצאה נשית ואלגנטית ביותר.
  • העיניים: שילוב של גוון צללית ורוד עתיד לצד חום וינטג’ היוצרים הרמוניה כובשת. העיניים יוצרות מסתוריות מסקרנת כיאה לדמותן של הסירנות, הודות לתיחומי איי-ליינר מודגשים ושימוש במסקרה שחורה לאפקט דרמטי.
  • הציפורניים: ענוגות כמו פנינה – גימור מושלם למראה הולנטיין הוא השימוש בגוון לק לציפורניים בגוון ורוד בטקסטורת פנינה המזכיר את צבעה המרתק של המרגלית (שם נרדף לצדפה).

את מראה ולנטיין 2013 של גולדן רוז ניתן להשיג ברשת המשביר לצרכן.



עמוד זה נצפה: 492 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור