חיפוש באינדקס עסקים

מעצב השיער דקל בן ציון מציג טיפים לכלות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 אוקטובר 2011

מעצב השיער דקל בן ציוןטיפים ליום החשוב שלכן!
כלות יקרות, זהו היום החשוב בחייכן, היום לו ציפיתם והתכוננתן לפחות בחצי שנה האחרונה, אם לא כל חייכן.
אתן חוות יום כזה בפעם הראשונה בחייכן ואני חווה אותו כל יום עם כל הכלות שלי.
לכן, בכדי שהיום הזה יעבור בנחת, בלי תקלות מיוחדות ושתצליחו ליהנות ממנו, מאפר הבית ברק בן חיון ודקל בן ציון ריכזו עבורכן מספר טיפים מעשיים,אשר גיבשו אחרי שנים של עשייה בתחום. 

ההכנות
כדי שלא תצטרכו להתפשר ותעבדו עם בעלי המקצוע המובילים בתחום רצוי לסגור את הדברים לפחות חצי שנה מראש, בייחוד בחודשי הקיץ עמוסי האירועים.
כי כל עסק שמכבד את עצמו מגביל את מספר הכלות שהוא מקבל ביום, כך שלא תרצי להתפשר על ספר או מאפר רק בגלל שהוא כבר מלא, משום שלכל בעל מקצוע חשוב לתת את השירות הטוב והאיכותי ולהוציא את כולן בזמן, ללא עיכובים.
לאחר שבחרת את הספר והמאפר עימם את רוצה לעבוד.

חשוב לוודא את סגירת כל הפרטים:
תאריך, שעת הגעה, שעת יציאה ממנו.  כמה כלות יהיו באותו היום, כמה מלוות באות  וכמובן, את ציפיותייך מהיום באופן כללי.  חשוב להגיע לפגישת ייעוץ, כדי להתאים את עיצוב השיער והאיפור, כך שיתאים לך, לשמלה, לציפיותייך ורצונותייך, תוך הקשבה להמלצותיו של הספר והמאפר: בנוגע לגווניי האיפור, סגנון השיער בהתאמה למבנה פנייך, לאישיותך וגם למזג האוויר.

עיצוב שיער לכלה- דקל בן ציון

להכין את השיער ליום האירוע
התייעצי עם בעל המקצוע לגבי המוצרים אותם כדאי לרכוש על מנת לטפח את השיער שיהיה גמיש, רך, נוח לעשייה ועמיד ביום האירוע.
חשוב גם לסגור את גוון השיער הרצוי, כך שכשבועיים לפני האירוע תצבעי ותסתפרי בהתאם לעיצוב שיער אותו בחרת.  רצוי לעשות הכול אצל מעצב השיער אותו בחרת, כי רק הוא רואה את כל התמונה של המראה הסופי ביום האירוע.

היום הגדול
היום הגדול הגיע, ועל מנת שתתחילי את היום ברגל ימין:
רצוי לעשות טיפולים משלימים של עיסוי, יוגה, רפלקסולוגיה, ומה שעושה לך ולגוף שלך טוב  לאכול ארוחת בוקר מזינה וטובה  להגיע למספרה בשעה שנקבעה מראש.

חשוב להגיע למספרה עם חולצת סטרפלס או חולצה מכופתרת, שקל להסירה.  רצוי להגיע עם מינימום מלוות, על מנת להוריד את מפלס הלחץ גם של הכלה וגם של האווירה במספרה.
לבחור מלווה שיש לה השפעה מרגיעה.

עיצוב שיער לכלה- דקל בן ציון

בחודשי הקיץ אין טעם לקבוע עם מעצב השיער בשעות המוקדמות של הבוקר, כך שתהיי מוכנה בשעות הנכונות והטובות ליציאה.  אני ממליץ לצאת לצילומים אחרי ארבע, כדי לשמור על העיצוב של השיער והאיפור מפני נזקי השמש והלחות.  באופן אישי אני מעדיף צילומי סטודיו, זה גם נראה טוב יותר ואפשר לעצב אותן אחר כך כיד הדמיון והכי חשוב- בסטודיו יותר קל לשמור על השמלה נקייה, איפור ושיער מוקפדים ולא נוזלים ומרוחים.

בכל מקרה, חשוב לרכוש ערכה לתיקון האיפור הכוללת סומק, פודרה ליפ- גלוס וכדומה. מניסיון של הרבה כלות, אני מאוד ממליץ להזמין את הצלם חצי שעה לפני הסיום במספרה, אין צורך שיגיע יחד עם הכלה, זה בדרך כלל מלחיץ את הכלה ואת האווירה, זה לרוב מפריע לעבודת מעצב השיער והמאפר וזה בעצם לא מוסיף שום ערך מוסף לאלבום הסופי.

ה.ח.ת.ו.נ.ה! ההמלצה הכי חשובה שלי למחצית השנייה של הערב, מקובל לשכור איש צוות שמתלווה לכלה במהלך ההפסקה באירוע ודואג לתחזוקה הטובה ביותר למראה השיער והאיפור שלה.  כלה מקסימה, עכשיו, אחרי שאת מוכנה לצאת אל הערב שלך כשאת יפה, זוהרת ומרגישה מיליון דולר, הכי חשוב לזכור שזה היום בו את נישאת לאדם אותו את אוהבת, אז תנשמי עמוק, הירגעי וצאי לכבוש את האולם והעולם. מזל טוב! 

בהצלחה ואהבה, דקל בן ציון והצוות.

עיצוב שיער לכלה- דקל בן ציון

 

 

 

 

 

 

 

 

 



עמוד זה נצפה: 483 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור