חיפוש באינדקס עסקים

מעצבות תכשיטים – אדום

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 מאי 2009

 

אדום, חנות קונספט לתכשיטי מעצבות ישראליות נפתחה לאחרונה ברמת השרון. בחנות מוצגים תכשיטים מעצבות תכשיטים - אדוםמקוריים ומעוצבים באיכות גבוהה, פרי עיצובן של כ-20 מעצבות ומעצבי תכשיטים שנבחרו בקפידה מישראל, במחירים נגישים לכל קונה.
"נגישות לתכשיטים מעוצבים היא במרכז אדום", אומרת בת שבע רוזפלד, אוצרת תכשיטים ובעלת המקום. התכשיטים בחנות-גלריה זו הם בחירה שעשיתי מתוך יצירות של מעצבות ומעצבים ישראלים. רציתי ליצור עבור המעצבות והמעצבים במה ראויה לעבודות שלהם וליצור נגישות עבור כולן: נגישות למגוון סוגים וסגנונות של תכשיטים, נגישות למגוון סוגים וסגנונות של תכשיטים, נגישות למגוון חומרים ושילובי חומרים וכל אלה במחירים נגישים לכל קונה.
בחרתי תכשיטים מוקפדים בעלי גימור ברמה גבוהה. במשך חודשים רבים איתרתי וסיננתי מכל קצוות ארץ מעצבות תכשיטים איכותיות, שהצטרפו להזדמנות להציג ולמכור את עיצוביהן בחנות שמספקת לקונות חוויה אסתטית ומקורית, מאפשרת למעצבות רווח הוגן לעיצוביהן ומציעה הזדמנות ללקוחות להמשיך להיראות מעודכנות ומקוריות על ידי רכישת תכשיטים באיכות גבוהה במחירים נגישים. חשוב לי שכל אחת תהנה מהתכשיט, שתרגיש אתו בנוח, שתחוש שהוא מבטא אותה ומאפשר לה להדגיש את מה שבה. כולן יכולות ליהנות בחנות מתכשיטים מקוריים, עכשוויים ומוקפדים במחירים נוחים ובה בעת לעודד את הכלכלה המקומית. זו הדרך להפוך את המיתון ל’מיתון-שיק’.
נשים הרוצות להמשיך להיראות במיטבן גם בתקופה של מיתון ולא לוותר על הופעה ומראה מקוריים ואיכותיים", אומרת רוזנפלד. "יכולות אנחנו לבצע ב-אדום קנייה מודעת, להמשיך להקפיד על מראה אסתטי ומקורי, לרכוש עיצובים איכותיים במחירים שנוחים עבורן וכך גם לתמוך בכלכלה המקומית. אני מאמינה שהעיצובים האיכותיים ביותר נוצרים בישראל, שתפקידנו לעודד את המעצבים המקומיים על ידי שיווק ומכירת אמנותם המקורית, לאפשר להם להציג את עיצוביהם בצורה שמכבדת את איכותם, ולתת הזדמנות לכל מי שרוצה בכך להמשיך לרכוש עיצובים מקוריים ולהיראות במיטבה".

מעצבות תכשיטים - אדום
מעצבות תכשיטים – אדום

 



עמוד זה נצפה: 540 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור