חיפוש באינדקס עסקים

מסקרה – גימור מושלם לאיפור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 דצמבר 2007

אחד הדברים החשובים ביותר בטיפוח המראה הוא איפור העיניים והדגשתן. לא צריך להיות מאפר מקצועי בכדי לדעת שמסקרה היא מוצר הכרחי בכל תיק איפור. המסקרה מהווה את הגימור המושלם לאיפור ומקנה לעיניים עיניים פקוחות לרווחה - PUPA מסקרהמראה מוקפד, מודגש וזוהר.
אחת הבעיות העיקריות שמתעוררות בשימוש במסקרה, היא אופן משיכתה על הריסים, פעולה אשר לעיתים קרובות כרוכה בניסיונות חוזרים ונשנים שמטרתם לאפר את הריסים בצורה מושלמת מבלי להכתים את אזור העיניים. במיוחד לשם כך פיתחה pupa את המסקרה החדשה Diva’s lashes-mascara maxi volume- מסקרה ייחודית וקלה לשימוש המדגישה את היופי שבעינייך!
הארכה, עיבוי, עיצוב והוספת נפח – המסקרה החדשה מבטיחה הרבה יותר מסתם צבע לריסים.  המסקרה מכילה נוסחה חדשנית ומברשת מיוחדת בעלת מרווחים גדולים בשערות המברשת.
השילוב של השניים מאפשר לחומר להשתחרר בצורה מושלמת, ויחד הם גורמים לציפוי מוחלט של כל ריס וריס בנפרד ובצורה מקצועית. המסקרה מאריכה ומעבה הודות לשעוות טבעיות המשתחררות בעת המריחה וגורמות למראה של דיווה אמיתית. ידית המסקרה והמברשת נוחות לשימוש ויבטיחו השגת תוצאות טובות.
Diva’s lashes – כשמה כן היא, הדיווה החדשה משיגה תוצאות מיידיות – אפקט מרשים של ריסים ארוכים, עבים ובעלי מראה דרמטי וייחודי שלא ניתן להתעלם ממנו. המסקרה מוצעת בצבע כחול.



עמוד זה נצפה: 554 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור