חיפוש באינדקס עסקים

מסלול היהלומים של TAG

פורסם מאת: בתאריך: 2 דצמבר 2011

יהלומים, "מלכי האבנים", מאז ומעולם נתפסו כסימבול לשלמות ולסגנון נקי וטהור ואף כסמל סטאטוס המעיד על הצלחה; מותג השעונים  השוויצרי היוקרתי TAG HEUER, מרחיב את קולקציית השעונים המוכרת שלו, FORMULA 1, ומשיק בה מהדורת שעוני נשים חדשה משובצים בעשרות יהלומים.
שעוני הסדרה היוקרתית שעשויים קרמיקה בגימור מאט ופלדת אל חלד בגימור מבריק, משובצים בכ- 148 יהלומים, המעטרים את מסגרת השעון, מרכז החוגה ומראי השעה.
גדול ובולט אבל עדיין נשי, בית השעון שבקוטר 37 מ"מ עשוי פלדת אל חלד ומשובץ ב- 84 יהלומים, כאשר קרמיקה המשובצת ביניהם ונראית כעלי כותרת, מדגישה את נצנוצם של היהלומים ומשווה לשעון מראה של פרח מלבלב. גם לב החוגה מתוכשט ומשובץ ב-54 יהלומים זעירים וצפופים ששובצו בעבודת יד.
בדומה לכל שעוני פורמולה 1, שעוני הסדרה החדשה מתהדרים בספיר קריסטל עמידה בפני שריטות ועמידים במים עד 200 מטרים.עלות 28,360 שח’ להשיג ברשת פלאנט.
TAG Heuer- אדוארד הוויר נמשך מילדותו לנושא הזמן. בשנת 1860, והוא בן 20 בלבד, פתח את בית המלאכה הראשון שלו לשעונים, מתוך מטרה לשפר את תחום מדידת הזמן. תשע שנים לאחר מכן המציא הוויר את מנגנון הcrown winding  הראשון עבור שעוני כיס, שאפשר למתוח את השעונים באמצעות קפיץ ולהגביר את יעילותם. מאז הפך המנגנון לאלמנט הכרחי בעולם השעונים. שיפורים וטכנולוגיה מתקדמת, הפכו את המותג עם השנים למוביל בתחומו ובין לקוחותיו הידועים, נשיא ארה"ב הארי ס. טרומן, הנסיך השוויצרי וויליאם, גנרל אייזנהאואר, נשיא ארצות הברית ברק אובאמה ועוד. TAG HEUER ידוע בקשר חם ורב שנים עם עולם מרוצי מכוניות. בשנת 1960 הושק שעון הCARRERA- כמחווה למרוץ שהתקיים באותן שנים. הפיכתם של מנצחי הגרנד פרי לפרזנטורים של TAG  הפכה מאז למסורת. בין המציגים:פרננדו  אלונסו , איירון סנה , לואיס המילטון  ואחרים.בין הפרזנטורים הבולטים של המותג בשנים האחרונות ליאונרדו דיקפריו ,בראד פיט ,מאט  דיימון ,טייגר וודס ,מריה שראפובה , אומה טורמן, לואיס המילטון  ועוד.

מסלול היהלומים של TAG

מסלול היהלומים של TAG



עמוד זה נצפה: 351 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור