חיפוש באינדקס עסקים

מכורה לפן? אוהבת שיער חלק? – קבלי את העובדות על החלקות שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 דצמבר 2010

 

אם את לא יכולה בלי שיער חלק, אם את לא יכולה בלי הפן או מחליק השיער שלך, קבלי כמה עובדות חשובות על שיער חלק והחלקת שיער .
מכורה לפן? אוהבת שיער חלק? – קבלי את העובדות על החלקות שיעראם את עושה פן לעיתים קרובות קחי בחשבון שאת מזיקה לשיער שלך. החום של הפן (או המחליק הקרמי) במיוחד בידיים לא מקצועיות עלול לשרוף את השיער, לייבש אותו ולסדוק אותו. התוצאה תהיה שיער נפוח, קופצני, פריזי שנראה יבש חסר חיים והרוס.

במיוחד בשביל המכורות הכבדות לפן פותחו השיטות להחלקות שיער.
אפשר לשמוע שמות רבים לשיטות להחלקת שיער. החלקה ברזילאית, החלקה צרפתית, החלקה יפנית ועוד ועוד…
מה שהשיטות להחלקת שיער השונות עושות זה להיכנס אל תוך עומק השערה, לליבת השערה, לפתוח את מבנה השערה מבפנים ולהחדיר חומרים המאפשרים עיצוב מחדש של השערה.
ברוב המקרים החומרים המוחדרים אל עומק השערה מכילים חומרי הזנה וחיזוק כך שהתוצאה לאחר סיום הטיפול תהיה לא רק שיער חלק אלא שיער שנראה טוב יותר, בריא יותר, נעים יותר למגע ומבריק.
לאחר החדרת החומרים ללב השערה, עובר מעצב השיער על השיער עם מחליק קרמי על קווצות קטנות של השיער כדי לקבע את השיער בצורתו הישרה והחלקה.
היתרון העצום של השיטות השונות להחלקת שיער הוא ששיער שעבר החלקה – לא צריך לעצב אותו לאחר חפיפה. השיער נשאר חלק ונראה נפלא גם לאחר ייבוש טבעי, בלי פן, בלי כלום.

למרות שההסבר נשמע פשוט, הגיוני וחסר סיכון, חשוב להדגיש שחייבים להתאים לשיער את שיטת ההחלקה המתאימה לו. לכן חייבים לאבחן את השיער ומצבו לפני שמחליטים על השיטה, על כמויות החומרים, על משך הזמן להשארת החומרים על הראש…
השורה התחתונה היא שהחלקת שיער עושים רק אצל מעצב שיער מקצועי שעבר הכשרה מיוחדת והוא בעל ניסיון בהחלקת שיער.



עמוד זה נצפה: 413 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור