חיפוש באינדקס עסקים

מחפשים מאמני אומנויות לחימה? אתר חדשני יאפשר לכם למצוא אותם בפחות מ-3 דקות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 אוגוסט 2019

אם יש משהו שכוכבי ג'ודו, ג'יוג'יטסו, אגרוף או קיקבוקס יודעים לספק הוא רגע גרנדיוזי אחד שבו הם זוכים להפוך לאגדות. הם לא הגיעו למעמד הזה כי הם נולדו במידות הרקולסיות מלחיצות, אלא בזכות שנים על גבי שנים של עבודה קשה, משמעת עצמית לא מהעולם ובליעת חלבונים בקצב מסחרר. טוב, לא כולם ובטח שלא בכל תחום. אבל הכוונה ברורה – אומנויות לחימה מספקות את המסלול הישיר ביותר מ"תעשה" ל"תצליח" בכל המובנים: כינון אורח חיים בריא, פיתוח החוזק, הגמישות, היציבה, הריכוז, הדימוי העצמי, המודעות וכן, גם ההצלחה.

יכולות ויתרונות מוכחים לענפי הלחימה

מחקרים שהתבצעו לגבי אומנויות לחימה באופן כללי הצביעו על קשר ישיר בין תרגול אחד הענפים להצלחה גדולה יותר בתחומים לימודיים וחברתיים וזה כלל לא מפתיע – היכרות עם היריב שניצב מולך והערכת היכולות שלו שלא נופלות משלך, קבלת סמכות והיררכיה של המאסטר או של אחרים עם צבע חגורה או דאן יותר גבוה, תרגול על תרגול בזוגות, עם פרטנרים מתחלפים לקרב, שימוש במגע, בחבטות, בבעיטות, במהלכים טקטיים, חידוד הזיכרון. כל אלה מייצרים אדם שיכול להיות כל מה שהוא רוצה – ממכונת לחימה משומנת ועד פרופסור לכימיה אטומית במפעל הטקסטיל.

פורטל אומנויות הלחימה של ישראל: למצוא מאמן ליד הבית בפחות מ-3 דקות

מכיוון שאומנויות לחימה מתאימות גם לילדים וגם למבוגרים בכל גיל ומצב חיים קיים, היה צורך לרכז את כל הענפים לכדי מקום אחד שבו ניתן לבצע איתור מהיר של הסגנון המועדף, למלא בקבוק מים ופשוט לצאת מהבית לאימון ניסיון. פורטל אומנויות הלחימה של ישראל עושה בדיוק את זה. באתר תמצאו מאמנים בכל סגנונות הלחימה, גם התחרותיים וגם אלה שלא, מכל הגישות ועבור כל הרמות. גם אם בדיוק עברתם עיר ואתם מתגעגעים לקונג פו, תוכלו למצוא מאמן חדש בצ'יק.
הבונוס של האתר הוא יכולת האיתור של המאמן הנכון לכם תוך פחות מ-3 דקות. באתר תוכלו לבחור את האזור הגיאוגרפי, טווח הגילאים (ילדים, נערים, מבוגרים וכד') והתחום הספציפי ולקבל רשימת מאמנים מדויקת שכוללת מאמנים איכותיים ומקצועיים שמוכשרים בתחום שחיפשתם. גם אם לא תצליחו להחליט עד לרגע החיפושים מה בדיוק התחום שמדבר אליכם, תוכלו להישאר עם האזור והגילאים ולקבל תוצאות מתאימות. כאשר תראו את המאמנים ואת מה שהם מציעים מקרוב, את הרקע וההכשרה שלהם, גישת האימונים וגלריית התמונות, יכול להיות שתצליחו לקבל החלטה טובה. אחרי הכל תמיד כדאי לבצע אימון ניסיון.
כל מאמן באתר מגיע עם פרסום של מספר הטלפון האישי שלו להתקשרות ושליחת הודעות. הפורטל משמש כמתווך בלבד ולכן השיחה שלכם תגיע ישירות למאמן לבירור, תיאום שיעור ושאלות נוספות. בנוסף תוכלו להשתמש במערכת ההודעות של האתר כדי לשלוח למאמנים שבחרתם הודעה, במידה ותעדיפו שלא לעשות זאת טלפונית או לבקש שיחזרו אליכם.

תתאמנו. תיהנו. תרוויחו.

פורטל אומנויות הלחימה של ישראל הוקם בשאיפה להעמיד את ענפי הלחימה במרכז הבמה ולעודד פעילויות שיעילות לשמירה על אורח החיים הבריא, לרוח האנושית והפיתוח האישי של כל אחד ואחת. באתר מחכים לכם 15 ענפי לחימה מהפופולריים בישראל ובעולם:
ג'יוגיסטסו ברזילאי, אגרוף תאילנדי, אגרוף, לחימה משולבת, היאבקות, קראטה, ג'ודו, קרב מגע , ג'יוגיסטסו יפני, קונג פו, טאקוונדו, נינג'יטסו, אייקידו, קפוארה והגנה עצמית.
בהמשך ייתכן ויתווספו ענפי לחימה נוספים.

 



עמוד זה נצפה: 382 פעמים