חיפוש באינדקס עסקים

מותג הלקים הניו יורקי קולור קלאב

פורסם מאת: בתאריך: 9 דצמבר 2013

שלושת הלוקים המוצעים למסיבת הסילבסטר מיועדים לכל מי שמעזה, הולכת בגדול ובוחרת במודע לפתוח את השנה החדשה עם המון שיק, גלאם יוקרתי, עשיר ונוכח. למסיבת הסילבסטר מוצעים השנה שלושה מראות דומיננטים במיוחד, נועזים ומושכי תשומת לב שימקדו את עיניי כולם בציפורניים חגיגיות.

עד שתעשי תוכניות ללילה האחרון של 2013, את יכולה להסתפק בתוכניות של מותג הלק הניו יורקי ’קולור קלאב’ לציפורניים שלך. כי סילבסטר, קצת כמו פורים, זה אחלה תירוץ בשבילך להשקיע באמת. אז ממש עוד רגע הן כבר כאן – חגיגות סוף השנה האזרחית 2013. בין אם הייתה לך שנה קשה, או כזו שהניבה הרבה פירות, יש בהחלט מקום לחגוג אותה ולתת לה כבוד. הרייט רוז, בעלת מותג הלק מציעה לך 3 מראות גלאם נוצצים במיוחד בכדי לפתוח עימם את 2014.
מותג הלקים הניו יורקי קולור קלאב
מראה הניטים
סילבסטר, מעניק לך את הזכות הבסיסית להתקשט וגם אם תבחרי שלא להוציא עוד סכומי עתק על נייל ארט מקצועי – את בהחלט מוזמנת להתכונן מנטלית ולתרגל קצת בבית בקישוטים שיעטרו את ציפורניך בערב המסיבה. את הציפורניים משחי בלק שחור מבריק. לאחר שזה התייבש, הניחי בזהירות חרוזי ניטים מוזהבים ולאחר שהם יתייבשו מרחי שכבת טופ קוט שקופה לקיבוע.

יהלומי חשק
לא משנה מה תבחרי, את חייבת להבטיח לעצמך שאת ערב השנה האזרחית החדשה את תחגגי באופן הכי זוהר שאפשר. את יודעת מה אומרים: איך שתסגרי את היום האחרון של 2013, תכתיב את איך שתיראה לך 2014. אז יאללה למשימה. דאגי כי חבריה הטובים ביותר של האישה ילוו אותך למסיבה והפעם על קצות האצבעות. מרחי לק שקוף או לק בגוון ניוד, הניחי אבני קריסטל בכל גודל שתבחרי ורצוי שקופים דמויי יהלומים זעירים, המתיני מספר דקות ולסיום התהליך מרחי טופ קוט לקיבוע.

גיאומטריק סטייל
אין אלגנט יותר משילוב של שחור ולבן לצד צבעי מתכות אצילות.  בחרת להגיע למסיבה במראה אלגנטי ומוקפד? זהו בדיוק הסטייל עבורך. צרי אזורים מוגדרים מראש. אם אינך מצטיינת בשליטה אבסולוטית בכחול השתמשי בנייר-דבק שייתחום עבורך את האזורים הרצויים לצביעה, ומלאי את הצבע הרצוי.  בכל פעם יש להמתין לייבוש מוחלט של השטח המוגדר שנצבע ולהגדיר כל פעם מחדש את אזור הצביעה הנוסף.  אגב, סבלנות זה שם המשחק בתהליך זה!.
 מותג הלקים הניו יורקי קולור קלאבצילום: יצרן (קולור קלאב)



עמוד זה נצפה: 364 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור