חיפוש באינדקס עסקים

מותג האופנה רנואר מציג את קולקציית סתיו חורף 2010-11

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 אוגוסט 2010

 

קולקציית סתיו חורף 2010/11 של רנואר נשים ,מציעה מגוון רחב של סגנונות אופנתיים ומעודכנים , השואבים את השראתם מ-4 קבוצות עיקריות:
מראה ה- Urban Grunge  המיועד לשעות היום-  ,מראה וינטאג’ צבאי- Vintage military, מראה נוסטלגי מתוחכם ואלגנטי לשעות הפנאי- 70’s Love story והמראה  הנשי והרומנטי לשעות הערב – Romantic

Urban Grungeמותג האופנה רנואר מציג את קולקציית סתיו חורף 2010-11
מראה שנות ה-90 ממשיך איתנו ובא לידי ביטוי בלוק זרוק ולא מתאמץ  השואב את השראתו מרחובות סיאטל ורכבות תחתיות. בין הפריטים אותם ניתן למצוא בקולקצייה: חולצות משובצות שנלבשות מעל חולצות T מודפסות, חולצות מאורך בטן ועד OVERSIZE בדפוסים של פנים, פרחים וערים ומעילי עור ודמוי עור שתחתיהם מציצות שכבות, דפוסי ALL OVER, בשילוב עם בדי פרחים, יוצרים מראה רטרו מיקס.

Vintage military
המראה הצבאי מראה נוכחות חזקה העונה ושואב את השראתו מתקופות היסטוריות שונות  מנפוליאון ועד מלחמת העולם השנייה.
מראה זה מתאפיין בפריטים במראה "משומש" , דהוי ושחוק ע"י שימוש בדיטיילים צבאיים אותנטיים ובבחירת הבדים.
ההלבשה העליונה היא חלק מרכזי במגמה, וניתן למצוא מגוון מעילים  בהשראה צבאית, חצאיות ושמלות בבדי תחרה או בדים שקופים, חולצות צבאיות ומכנסים רפויים עם אלמנטים צבאיים.

Love Story
אחת המגמות הלוהטות ביותר לעונה הבאה נשענת על השפעות משנות ה -70 כהשראה.
מראה זה מציג את שנות ה 70 במראה מודרני ומעודכן המהווה שילוב של מראה גברי קלאסי ומחויט לצד נשיות עדינה השומרת על מראה רטרו אמיתי הנשלט על ידי פלטה צבעונית חומה.

Romantic
עונת החורף הקרבה מביאה עימה מראה רומנטי נשי ורך בנגיעות מעודנות. המראה המעודכן והכה נשי הזה משלב במראה אחד כמה סוגי תחרה.
המראה הנשי האולטימטיבי של התחרה מעניק קונטרסט מענג לצמרים קלאסיים של העונה  והמראה הרומנטי מתבטא בגזרות מודרניות ונקיות במערכות לבוש של חצאיות במראה שכבות לצד חלקים צמודים.

Jeans
קבוצת הג’ינסים העונה דומיננטית במיוחד. הקולקציה רחבה וכוללת מכנסי ג’ינס במגוון גזרות שטיפות שפשופים וקרעים, וסטים וחולצות ג’ינס רכות, שמלות, אוברולים, חצאיות וטוניקות. כל אלה מאפשרים ללובשת  להרכיב מראה מעודכן בניחוח גראנג’י.

במחלקת הגברים רנואר מציגה קולקציית סתיו חורף  נוסטלגית,  בהשראת כוכבי קולנוע בשחור לבן, מימי מסך הזהב של הוליווד והמראה הצבאי
 עם דגש על גזרות מדויקות, בדים איכותיים וקולקציית אביזרים רחבה
הקולקציה נחלקת לשלוש קבוצות עיקריות :
WAREHOUSE BLUES,  THE SILVER SCREENS , R-EVOLUTION

WAREHOUSE BLUES מותג האופנה רנואר מציג את קולקציית סתיו חורף 2010-11
האנטי גיבור, חולף ברחובות עירו, בגדיו מספרים, כמו מבעד לדפי יומן מצהיב, את ימיו, את זיכרונותיו, את הרגעים הקשים אך גם את כל מה שעמל עבורו.
קולקציה זו מורכבת מג’ינסים משופשפים בצבעי אינדיגו קלאסיים עם קרעים קלים ושפשופים וחולצות אריג משובצות במראה שטוף ומיושן  עשויים  בדי וואל כותנה ופלנל רך.

THE SILVER SCREENS
איזהו הגיבור- הכובש את יצרו.
מראה זה הוא בעל ניחוח נוסטלגי , מאופק וקלאסי , אשר עוצב בהשראת כוכבי קולנוע בשחור לבן, מימי מסך הזהב של הוליווד.
קולקציה זו מורכבת מז’קטים במראה  אופנוענים מעור רך, חולצות מעוטרות בדוגמאות משבצות קטנות וגיאומטריות ,סריגים קלילים וקרדיגנים עדכניים בהשראת עולם הגברי הקלאסי. סקאלה הצבעים הינה  בסיסית ומאופיינת בעיקר בשחור, לבן ואפורים חמימים, עם נגיעות חדות של ורוד, כחול וחום.

R-EVOLUTION
מראה זה מציג את הגבר כחד כתער, שובר מוסכמות ישנות ולא נגרר לקלישאות גבריות מיושנות. קולקציה זו מורכבת מז’קטים במראה צבאי ,מקטורן קלאסי, חולצות מכופתרות ומכנסיים מחויטות בגזרה צרה. הבדים בקבוצה זו קלילים בשילוב סיבי ראיון או צביעות מיוחדות המעניקים  מראה מעודן עם מעט ברק.
להשלמת המראה , מציעה רנואר משקפיים אלגנטיים שחורים במסגרת דקה וצעיף סרוג דק.



עמוד זה נצפה: 494 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור