חיפוש באינדקס עסקים

מורן אייזנשטיין ד"ר דב קליין ואמא

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 דצמבר 2012

מורן אייזנשטיין ד"ר  דב קליין ואמארגע לפני שהיא נכנסת לחדר לידה, ללידתם הקרובה של התאומים המופלאים הנמצאים בבטנה, הגיעה בסוף השבוע האחרון הדוגמנית מורן אייזנשטיין בליווי אמה שרה לקליניקה של הפלסטיקאי הנודע ד"ר דב קליין.

אייזנשטיין שעשתה כמה שינויים פלסטיים בחייה הגיעה הפעם למטרה אחרת לגמרי והחליטה לפנק את עצמה ואת אימה בטיפול פנים קוסמטי הכולל עיסוי פנים, חיזוק רקמות העור, הרגעה ופינוק.

לפני הטיפול, סיפרה אייזנשטיין כי היא נוהגת פעם בחצי שנה לערוך טיפולי פנים, מפני שבעיניה הפרצוף הוא החלק החשוב ביותר, ועל כן צריך לדאוג לו לטיפול עשרת אלפים. מורן פינקה את עצמה בשעה איכותית של טיפול יסודי, לאחר שזמן רב כבר הזניחה את עור פניה ויצאה מאושרת ומרוצה מעור הפנים החלק והנקי שלה.

עוד סיפרה מורן כי הגיעה לבחון את המוצרים החדשים שהשיק הדוקטור ולקבל טיפים ועצות מהקוסמטיקאית על מנת שתוכל להמליץ עליהם באתר החדש שלה הפונה לאימהות בשם- EMUSH (אימוש). את הסילבסטר שיחול מחר בערב תחגוג אייזנשטיין בחיק בעלה וחברים קרובים בקייב הקרה, ותשאיר את הילד אצל הסבתא, "בכל זאת צריך לנצל כל רגע לפני הלידה אמרה מורן וחיוך רחב נסוב על פניה".

בסוף שעת האיכות קיבלו מורן ואמה מתנות מפנקות מד"ר קליין באופן אישי אשר העניק להן את מסכת המיצוק החדשה שיצאה למדפים ממש בימים אלה. 

מורן אייזנשטיין ד"ר  דב קליין ואמא

מורן אייזנשטיין ד"ר  דב קליין ואמא

מורן אייזנשטיין ד"ר  דב קליין ואמא
 



עמוד זה נצפה: 441 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור