חיפוש באינדקס עסקים

מורן אטיאס – המשביר לצרכן חורף 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 אוגוסט 2009

 

לעדן (גן עדן צהוב) שיחק המזל והיא נכחה בצילומי קטלוג סתיו-חורף 2009/10 של רשת המשביר לצרכן עם הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית מורן אטיאס!
מורן יפיפייה אמיתית, גבוהה עם רעמת שיער שחורה ומתנופפת, חייכה לכל עבר והייתה חברותית להפליאמורן אטיאס - המשביר לצרכן חורף 2010. צילום: אופיר קפון. למרות שהיא רואיינה לכל ערוץ תקשורת שהיה נוכח במקום.
אל הסטודיו של הצלם אלכס ליפקין ביפו הגיעו עדן והצלם אופיר קפון, שם כבר היה הסטייליסט ראובן כהן שהלביש את מורן בבגדי המשביר לצרכן, מעצב השיער יניב זאדה שעיצב את שערה ושירלי ויינר שאיפרה אותה. 
על סט הצילומים סיפרה מורן לכולם על חרדותיה של אימה משפעת החזירים שהתפרצה בכל העולם  ובשל כך הצטרכה לציית להוראותיה ולשים מסכה במהלך כל הטיסה הארוכה לארץ.
עוד סיפרה אטיאס כי בשבועות האחרונים שהתה בניו מקסימו, שם צילמה את החלק הראשון של העונה השנייה לסדרה "התרסקות". מורן הופתעה משיחת הטלפון הבלתי צפויה שקיבלה מבמאי הסדרה אשר ביקש ממנה להקדים את טיסתה בחזרה בכמה ימים, על מנת להמשיך ולצלם את החלק השני של הסדרה.
במהלך הצילומים, בין אאוטפיט לאאוטפיט, אטיאס מיהרה לשנן  היטב את הטקסטים הארוכים עליהם תיבחן ברגע שתחזור לתפקיד הראשי אותו היא עומדת לשחק.
בתום צילומי הקמפיין, שנערכו משעות הבוקר המוקדמות עד שעות הערב המאוחרות, אטיאס הזדרזה לסוויטה המלכותית שארגנה של רשת המשביר לצרכן במלון שרתון בתל-אביב, אותו החליטה לשדרג לה במקום מלון דן שכנראה לא היה ראוי מספיק..
לא כל דוגמנית מתחברת לבגדים אותם היא מדגמנת, אך נראה שאנשי המשביר לצרכן בחרו בחירה נכונה כאשר החליטו שמורן תהיה הפרזנטורית שלהם. כאשר ראתה מורן את דניאלה רייבנבך (מנהלת יחסי הציבור של המשביר לצרכן), היא צעקה לה "אני רוצה את השמלה שלך" ודניאלה מבלי להתבלבל ענתה לה "זו שמלה של המשביר לצרכן"…
 

הפרזנטורית והמנכ"ל - מורן אטיאס ואסף בן דב. צילום: אופיר קפון.
הפרזנטורית והמנכ"ל – מורן אטיאס ואסף בן דב. צילום: אופיר קפון.



עמוד זה נצפה: 437 פעמים