חיפוש באינדקס עסקים

מה נועלות המורות בשנת הלימודים החדשה?

פורסם מאת: בתאריך: 28 אוגוסט 2012


מה נועלות המורות בשנת הלימודים החדשה?. צילום: דן לבמסתבר שהמורות של היום הרבה יותר טרנדיות ואופנתיות ויחד עם זאת הן לא מתפשרות על נוחות.

גל פרלמן, מנכ"ל הרשתות הבינלאומיות "ניין ווסט" ו"איזי ספיריט", מוסר כי בשבוע של חזרה לבית הספר נרשמה עלייה של כ-20% במכירות של נעלי הנוחות. לדבריו, מורות מגיעות לחנויות ומבקשות נעלי עקב אופנתיות אך כאלה שיהיו גם נוחות מאוד.
איזי ספיריט השיקה לאחרונה קולקציית מעבר אופנתית ונוחה במיוחד לרגל עונת הסתיו, המתאימה במיוחד לצרכיה של המורה, שנדרשת לעמוד שעות רבות מול הכתה.

הקולקציה כוללת נעלי סירה אלגנטיות על עקב וכן נעלי בובה שטוחות המעניקות תחושה של נעלי התעמלות כשהן על הרגל.

ניתן ללכת איתן בכיף לעבודה ומשם להמשיך איתן לבילוי הלילי, מבלי להתעייף, כיוון שהנעלים מתאפיינות בסוליות גמישות ונוחות העשויות מחומרים נוגדי החלקה, עמידות בפני שחיקה, בעלות רפידות מושקעות שמשוות תחושת נוחות כל שעות היום ומשלבות טכנולוגיות המפזרות את משקל הגוף על כל שטח הנעל וכך מונעות מאמץ מיותר שלכף הרגל.

איזי ספיריט הינו מותג אמריקאי מוביל בתחום של נעלי נוחות אופנתיות. המותג פונה לנשים מגילאי 30 ומעלה, המאמצות סגנון חיים בריא, דינמי ואיכותי, ומבקשות להישאר מעודכנות ואופנתיות.

המותג מציע מגוון רחב של נעליים בשלל סגנונות, החל מנעלי ספורט להליכה וריצה דרך נעלי קז’ואל אופנתיות, כולל סנדלים וכפכים ליומיום- לעבודה ולשעות הפנאי ועד לנעלי ערב אלגנטיות. רשת איזי ספיריט נמצאת בבעלות סופר ברנדס, חברת בת של קבוצת בריל המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים



עמוד זה נצפה: 353 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור