חיפוש באינדקס עסקים

מה לבשו? אך התאפרו? ואיפה בילו את חגיגיות הסילבסטר היפות והנכונות לשנת 2012

פורסם מאת: בתאריך: 1 ינואר 2013

גילי סהרבאירוע חגיגי שנערך (יום שני ה- 31.12) לרגל  השקת המסקרה החדשה: אקסס  של לוריאל פריז ולרגל חגיגות הסילבסטר, התקבצו  בסטודיו לאיפור תל-אביבי, היפות והנכונות לשנת 2012, להתכונן למסיבות הסילבסטר הכי שוות בעיר.

הנבחרות: יאנה יוסף, סופי טייב,  שירלי בוגנים, עדי נויימן, גילי סהר, דנה גרוצקי, לירז דרור, רוסלנה ונדיה לורן,  אופרו לאירועי הסילבסטר, במראה הכי טרנדי של העונה – מראה הבארוק.
האורחות נהנו גם משמפנייה ותותים והרימו כוסית לחיי השנה האזרחית החדשה.

שירלי בוגנים סיפרה שהיא תחגוג את הסילבסטר על גג תל-אביבי, במסיבה פרטית יחד עם בן זוגה לחיים איתו עברה להתגורר לאחרונה בצפון תל-אביב. בוגנים גילתה לחברותיה שהיא מתכננת השנה לפתוח עסק עם שותפים שיתמחה בשיווק מדיה – פרוייקט חדשני.
 

יאנה יוסף, האקסית של קותי סבג, החליטה השנה לחגוג את הסילבסטר עם חברים בבית, במסיבה פרטית, וכשנשאלה האם החבר החדש ציון ברוך יהיה באירוע סירבה להגיב אך אמרה, שבטוח את נשיקת החצות תתנשק עם החתול האהוב שלה העונה לשם: טוני מונטנה. עוד הוסיפה, יוסף שאם היו נותנים לה לבחור עם מי להתנשק הייתה בוחרת בשחקן ג’וני דפ. יאנה יוסף, שבימים אלה עסוקה מתמיד בצילומים לסדרה החדשה של אסי עזר, ובחזרות להצגה חדשה, מאחלת לעצמה שהשנה תמשיך כמו שהתחילה.
 

יאנה יוסף ונדיה לורןסופי טייב, האחות הידועה של נינט טייב,   שצבעה את חלקו הקדמי של השיער בצבע סגול, סיפרה שהיא חוגגת את הסילבסטר עם חברים בבית. ליאנה חברתה הטובה סיפרה טייב שהיא מתכננת לצאת השנה בפרוייקט אופנה חדשני,  שיפתיע את כולם, ואם כבר להתנשק ב- 12 בלילה אז בוודאי עם ראיין גוסלי.
 

רוסלנה, האקסית של אייל גולן,  סיפרה שהיא תצא לחגוג את הסילבסטר  עם חברותיה  הטובות  ואם היתה לה בחירה עם מי להתנשק ב- 12 בלילה הייתה בוחרת בשחקן מהיר ועצבני ווין דיזל. רוסלנה אמרה שהשנה היא מתכננת  להתחיל  ללמוד משחק, מה שכל הזמן רצתה וחלמה.
 

לירז דרור שחזרה משהות בת חודש מלונדון, סיפרה שהיא תחל את חגיגות  הסילבסטר  עם בן זוגה איציק, באופן אינטימי,  בבית ואח"כ יצאו  לפגוש חברים. לירז הבינלאומית מתכננת ישר אחרי חגיגות הסילבסטר לטוס לאפריקה לצילומים לפרוייקט חדש שלה, ומאמינה שכבר בשנה הקרובה  היא תלבש שמלת כלה.
 

נאדיה לורן,  החדשה של אייל גולן סיפרה שהיא הולכת לחגוג את השנה החדשה במסגרת משפחתית רחבה.  היא מאחלת לעצמה לכבוד השנה החדשה להמשיך לאהוב….. וסיפרה שבימים אלו היא מצטלמת לקטלוג כלות וכן קמפיין חברת תכשיטים. על אייל גולן – רק חיוכים ואף מילה מיותרת!
 

גילי סער ועדי נויימן ביקשו שיאפרו אותן כמה שיותר נוצץ מאחר והן יוצאות  למסיבת סילבסטר  בה יתקלטו השתיים יחד, ואת נשיקת החצות הן  ככל הנראה יתנשקו האחת עם השנייה. גילי סיפרה שאילו רק היו נותנים לה לבחור עם מי להתנשק אז בהחלט היתה שמחה עם הנשיא קנדי וכל זה אילו הוא היה בחיים אבל, לפחות מפגרנת למרלין מונרו שעשתה זאת לפניה. גילי סהר שנמצאת בימים אלו בחודש הרביעי להריונה סיפרה שכל מה שהיא רק רוצה בשנה הזו זה לעבור את הלידה בקלות ולהיות אמא שמחה מתמיד, וכמובן שהדיסק שירים מפרי עטה,  עליו היא עובדת בימים אלו עם בן זוגה אריאל, שיצא לאוויר העולם יצליח!
 

עדי נויימן שפותחת בימים אלו את הבר החדש שלה מבטיחה, שבערב  הראשון הזה היא אולי תפתיע  את האורחים ותתקלט. בנתיים נחה לה על זרי החתונה באושר. 
 

דנה גרוצקי, תחגוג את פתיחת השנה החדשה עם אצל הורי החבר חיים וכמובן את הנשיקה של 12 בלילה יחגגו במסיבה עם חברים.
 

מה לבשו? אך התאפרו? ואיפה בילו את חגיגיות הסילבסטר היפות והנכונות לשנת 2012

מה לבשו? אך התאפרו? ואיפה בילו את חגיגיות הסילבסטר היפות והנכונות לשנת 2012

מה לבשו? אך התאפרו? ואיפה בילו את חגיגיות הסילבסטר היפות והנכונות לשנת 2012

מה לבשו? אך התאפרו? ואיפה בילו את חגיגיות הסילבסטר היפות והנכונות לשנת 2012

 שירלי בוגנים



עמוד זה נצפה: 426 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור