חיפוש באינדקס עסקים

מה הקשר בין מור סילבר, תכשיטים וניקול קידמן?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 מאי 2014

מיטב סלבס ארצנו,  הגיעו אתמול בערב  (יום ראשון ה- 25/5)  לערב נוצץ במיוחד, לרגל השקת  קולקציית הקיץ החדשה של רשת תכשיטי היוקרה אימפרס (Impress).  האירוע נערך במסגרת פרמיירת הסרט גרייס ממונקו, בכיכובה של ניקול קידמן.

מתחם הסינמה סיטי בגלילות עוצב לרגל האירוע בסגנון מלכותי בו נערכה תצוגה של  100 תכשיטי יוקרה, בסגנונות שונים. 

האירוע החל בקוקטייל חגיגי – דוגמניות לבושות בשמלות נשף בסגנון הנסיכה גרייס ממונקו הגישו כוסות שמפנייה לאורחים. עם סיום הקוקטייל נערכה הקרנת טרום הבכורה של הסרט המדובר, שהוצג לראשונה בפסטיבל קאן בצרפת.

מפגש פסגה נרשם בין כוכבי סדרת הטלוויזיה זגורי אימפריה: ישראל אטיאס שחשף לראשונה את בת הזוג הדוגמנית נעמי ושרה פון שוורצה שהגיע עם בן הזוג איתמר.

עוד הגיעו לצפות:   עינת שרוף שסיפרה כי היא חובבת מושבעת של ניקול קידמן, הזמרת לינה מחול שהגיעה במיוחד מחיפה,  הקומיקאית ומנחת הטלוויזיה אפרת אברמוב  שהגיעה עם חברה טובה , הזוג אמירם ודורין טובים שהגיעו באיחור אופנתי,  הדוגמנית עמית מכטינגר צעדה על השטיח האדום יחד עם הסטייליסט הצמוד- יונתן , הזוג המלכותי דפנה שחר ויובל צלנר ,מנחת הטלוויזיה מור סילבר הגיעה היישר מחופשה מצרפת, ליאון שוובסקי  אשר שיתף ברשמים על הדיירים החדשים בבית האח הגדול…, כוכבי הריאלטי "עד סוף העולם" –אבי חזן,אלעד חורש, אבי אשורוב וצחי זיסמן ששיתפו את כולם בחוויות מהאי, מיכל שפירא הגיעה בגפה, לימור גולדשטיין, גלית פרבר, קארן דונסקי ועוד…

 


צילום: רפי דלויה



עמוד זה נצפה: 447 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור