חיפוש באינדקס עסקים

מה הפגיש את מעצב העל ראלף לורן, הנסיך וויליאם ושלל דוגמניות?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 מאי 2014

מעצב האופנה  הבינלאומי  האגדי Ralph Lauren, הגיע אמש ללונדון לאירוע צדקה שנערך על ידי הנסיך וויליאם מקיימברידג’.  האירוע נערך בארמון וינדזור ובמהלכו נכחו אישיים מפורסמים רבים, אשר הגיעו לתרום למען המלחמה בסרטן השד.  ביניהם: אמה ווטסון, קייט בלנשט, קייט מוס ועוד.

 במהלך האירוע הכריז Ralph Lauren אודות החלטתו לפעול בכל הכוח, ביחד עם בית החולים Royal Marsden’s, המתמחה במחלת הסרטן על כל רבדיה ויחדיו לצעוד בנחישות למטרה אחת מרכזית: מציאת תרופה שתסייע להילחם במחלת סרטן השד.

בית החולים Royal Marsden’s ו- Ralph Lauren יפעלו יחדיו, על מנת לחקור את מחלת סרטן השד. לצורך כך, יעשה שימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר, עם הרופאים והמדענים המומחים בעולם, לחקר

המחלה. כל זאת,על מנת למצוא פתרון כיצד ניתן למנוע או לגלות בשלב מוקדם את המחלה כמו גם, מציאת טיפול חדשני שיעזור להתמודד עם מחלת סרטן השד.
 
Ralph Lauren נשא דברים וציין כי מזה זמן רב הוא רוצה למצוא פתרון שיעזור להתמודד עם מחלת סרטן השד.  עוד אמר כי הוא רואה לכבוד רב, את שיתוף הפעולה של חברת Ralph Lauren עם בית החולים Royal Marsden’s, בעל המוניטין הבינלאומי, הידוע במומחיותו במחקר, בטיפול ובטכנולוגיה במחלת הסרטן. לבסוף סיים ואמר כי הוא מקווה ששיתוף הפעולה יניב פתרונות וטיפול נכון בהתמודדות במחלת סרטן השד.


 



עמוד זה נצפה: 444 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור