חיפוש באינדקס עסקים

מהפכת אלבומי התמונות און ליין כבר כאן!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 אוגוסט 2019

תשכחו כל מה שידעתם על אלבומים דיגיטליים! Picabook מביאה בימים אלו לישראל את הטכנולוגיות המתקדמות בתחום האלבומים הדיגיטליים. תוכנות ואפליקציות חדשות, היוצרות את השילוב האופטימאלי בין עולמות הסטילס והווידאו, והופכים את זיכרונות הילדות, הרומנטיקה, הטיולים, והאירועים המשפחתיים לחווייתיים, אינטראקטיביים ונגישים.

ברקוד דינמי – עד היום יכולת להטעין בתוך האלבום ברקוד שמוביל לסרטון במובייל. אה מה מה, הסרטון שבחרת להטמיע הפך ל"קעקוע" שמלווה אותך כל החיים, ותקוע באלבום המאובק לאורך שנים. אז מה החידוש? מהיום משודרגים האלבומים של Picabook בברקודים דינמיים, המובילים בכל פעם לסרטונים אחרים בהתאם לבחירתך. אז היום תוכל להטעין בו את סרטון החופה, ומחר את קבלת הפנים או הריקודים…

 

אלבומי מטיילים עם מפת נ"צ (נקודות ציון) – נגיד שחזרת אתמול מטיול ארוך בהודו. ואיפה לא היית – בגואה, דלהי, כלכתה, רישיקש, מומביי, ורנאסי ופונה. ועכשיו לך תתחיל לסדר את התמונות במחשב לפי תאריכים ולוקיישנים. סיפור מההפטרה! אז איך תשים את החוויות שלך על המפה? בקלות! בעמוד 'יצירת מפה', עבור עם העכבר על הפרויקט שבחרת, ולחץ על האייקון שיופיע לידו. מיד יוצגו המיקומים של התמונות על המפה, רוצה לגוון? ניתן לשחק עם טווח התמונות שנציג על פי התאריכים שצולמו, דבר המאפשר להתמקד בחלק מהטיול, עיר מסוימת וכו'. כעת אפשר כבר לשמור את המפה לאלבום, והיא תופיע בעורך כמו כל תמונה רגילה. וכמו כל תמונה, תוכל למקם אותה ולשלב אותה באלבום בכל דרך שתרצה.

מהפכת אלבומי התמונות און ליין כבר כאן !

לוח שנה אישי ודינאמי – מכירים את לוחות השנה עם התמונות המשפחתיות שאף פעם לא משתנות? בזכות המערכת החדשה של Picabook, תוכלו להתחיל את לוח השנה המשפחתי שלכם מאיזה חודש שתבחרו (בלי לחכות עד שנה הבאה כדי לעשות לוח חדש בינואר…), להשתמש בתאריכים עבריים או לועזיים, להוסיף אירועים

כגון ימי הולדת משפחתיים, ולעצבו בכל פעם מחדש בהתאם לאירועים המשתנים. בנוסף, הלוח שלכם נשמר באתר, ובשנה הבאה ניתן יהיה בקלות רבה לייבא את האירועים ולהקפיץ אותם לשנה הנוכחית.

סרטוני תמונות סטילס בווידאו – כמו שפייסבוק מפנק אותנו מידי פעם בסרטון אוטומטי המכיל את אוסף התמונות שלנו, כך עושה גם המערכת של Picabook, רק באיכות הרבה יותר גבוהה, כולל אפקטים ועריכה מקצועית של מערכת חכמה מבוססת אינטליגנציה מלאכותית, הלוקחת את תמונות האלבום המשפחתי או הטיול, והופכת אותן לסרטון מגניב במיוחד, שאפשר להקרין, להראות לחברים או לשתף בפייסבוק. בעזרת המערכת תוכלו גם להוסיף את כל הסרטונים שצילמתם ולשלב בהם את תמונות האלבום שלכם, כדי ליצור את השילוב האופטימאלי בין סטילס לוידאו, באיכות המקצועית ביותר, ובשילוב אפקטים מיוחדים.

עמוד פתיחה עם פסיפס – אם עד היום התלבטתם איזה תמונה לשים בעמוד הפתיחה (בלי להסתכסך עם אף אחד), היום כבר לא צריך. בעזרת המוצר החדש של Picabook ניתן ליצור פסיפס מרהיב של תמונות בהתאם לבחירתכם, שיעטרו את עמוד השער של האלבום, ויעשו הרבה חשק להמשיך ולדפדף. בנוסף, באלבומים היוקרתיים יותר, ניתן למצב את תמונת הפתיחה בתוך מדרגה שקועה, המעניקה לתמונה נפח תלת ממדי.

אלבומי חלון פנורמי מבד – מוצר ייחודי ובלעדי של Picabook, הכולל אלבומים העשויים מבדים במגוון צבעים או מחומר מהודר דמוי עור, בהם משולבת תמונה כחלק מכריכת הבד/עור. אלבום בעל מראה ותחושה של 'אלבומים של פעם'.

Picabook פרונטו – אם יצאתם לטיול קטן, או חזרתם מאירוע משפחתי קליל, שאתם רוצים לתעד אבל בלי לעשות ביג דיל במחיר, קבלו אלבום בכריכה רכה – במחיר לכל כיס! אותה איכות ללא פשרות, אך עם החיסכון של כריכת סיכות רכה במבחר עיצובים – עם חלון, דרכו רואים חלק מהעמוד הראשון. האלבום כולל 24 עמודי כרומו איכותיים (170 גר') במחיר של 75 ₪ בלבד (ותוספת של שקל אחד בלבד לכל עמוד נוסף). מוצר המתאים מאוד לאלבום סיום לגננות בגני ילדים, או למורות בסיום שנת הלימודים, המשלב איכות גבוהה ומחיר אטרקטיבי.

הדפסת קולאז' על קנבס – לא מדובר באלבום תמונות, אלא לפתרון נהדר למי שרוצה ליצור מראה מיוחד בביתו, ולעשות זאת בעזרת תמונות שהדפיס המשולבות זו לצד זו. באמצעות הדפסה על קנבס, קולאז' התמונות נראה מושך, מיוחד ויפה הרבה יותר, ואפשר לתלות אותו בכל מרחב שרוצים, בסלון של הבית או בשאר החדרים. בעזרת הטכנולוגיה החדשה, ניתן גם ליצור תמונה חדשה ממגוון של תמונות שונות, או ליצור קולאז' של תמונות שונות ולקבל תמונה אחת גדולה יפהפייה. אלו יכולות להיות תמונות מטיולים ליעדים שונים, תמונות של אנשים שאוהבים ועוד מבחר בלתי רגיל של אפשרויות. את הקולאז' הגדול, שמושך את העין, אפשר לתלות על קיר בולט בסלון ולהוסיף, באופן הזה, הרבה סטייל. ההדפסה איכותית ביותר והתמונות שומרות על צבען לאורך שנים ארוכות ואינן דוהות. אפשר, אם רוצים, להדפיס כמה תמונות על קנבס וליצור כמעין קולאז' על ידי תלייתן זו בסמוך לזו.

תמונה ממוסגרת – מוצר חדש נוסף הינו הדפסת ענק של תמונתך ממוסגרת במסגרת איכותית – כי גם לקיר שלך מגיע Picabook. ניתן לקבל את המוצר בתוספת זכוכית וגם בשילוב של פספרטו (מסגרת קרטון משוקעת מתחת לזכוכית).

אלבום עם מסך  Built in – את הדובדבן שבקצפת שמרנו לסוף, ולנו הוא הזכיר קצת את תמונות העיתונים הזזות והמרצדות בהארי פוטר… אלבום התמונות עם מסך Built in, מגיע בימים אלו ע"י Picabook לראשונה לישראל, כטכנולוגיה הנמצאת בשלבי פיתוח (ואתם מוזמנים להיות שפני הניסיונות שלה, תמורת סכום "סמלי" של 600-700 ₪ לאלבום). איך זה עובד? בתוך כריכת האלבום העבה נבנה מסך משוקע (7 אינץ') עם USB, עליו תוכלו להטעין ולהקרין את כל הסרטונים, לפני שהתחלתם בכלל לדפדף בעמודים. תודו שאלבום תמונות עם מסך בתוכו, עדיין לא ראיתם.

ועוד כמה יתרונות של מערכת Picabook – אודות לתוכנה הבלעדית, ניתן לערוך אלבומים בקליק, מכל מחשב ובכל מקום – כולל אפשרות להתחיל את העריכה בנייד ולהמשיך במחשב – ולהיפך; ניתן לבצע שליחה מהירה של

האלבומים לאתר, ללא מגבלה של גודל התמונות או מספרן; קיימת אפשרות לשיתוף מקוון בין בני המשפחה והחברים בתהליך יצירת האלבום, כמו גם אפשרות לשיתוף אלבומים בפייסבוק, ואפשרות לפרסום האלבומים בגלריית הגולשים.

 



עמוד זה נצפה: 409 פעמים