חיפוש באינדקס עסקים

מבחר כסאות במבצע שיפיל אותך מהכסא

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 16 דצמבר 2019

למצוא את הכסא שאתם מחפשים במחיר שיפיל אתכם מהכסא

כסא אינו רק רהיט שיושבים עליו.
לכסאות תפקידים נוספים.
כסא טוב אמור לספק לך נוחות תוך כדי שמירה על בריאות הגב בעת ישיבה ממושכת.
כסא מושלם יהיה לא רק יציב ועמיד לאורך זמן, לא רק נוח ושומר על בריאות היושב עליו, אלא גם פריט עיצוב מרכזי בכל מקום בו הוא מוצב.

כסאות הם פריט עיצוב משלים לשולחנות בכל מקום: פינות אוכל, פינות ישיבה, חדרי עבודה, חדרי ישיבות, חדרי ילדים, מטבחים, מסעדות, ברים ובתי קפה, קפיטריות, חדרי המתנה וכיוב'.

השלמה של מראה החדר והריהוט שנמצא בו באמצעות כסאות נכונים יעניקו לכל מתחם אופי ואווירה.
חשוב לציין כי כמו בעולם הריהוט כולו, גם בעיצוב כסאות יש טרנדים אופנתיים המשתנים תקופתית.

כיון שכסאות הם פריט ריהוט מרכזי וחשוב, מתמקדת חברת עיצוב הכסא והבר ביבוא ושיווק כסאות מכל הסוגים לכל הצרכים ולכל הטעמים הסגנונות.

כסאות לפינת אוכל

כשהולכים לקנות כסאות לפינת אוכל חשוב שפינת האוכל עצמה כבר תהיה ברורה. שתדעו מהם הצבעיםכסאות לפינת אוכל המובילים, מהו אופי פינת האוכל, מאילו חומרים עשוי השולחן וסביבתו.
כשמדובר בבחירה של כסאות לפינת אוכל   – חשוב שהם יתאימו עיצובית לשאר הרהיטים באזור, אך אסור לשכוח שהכסאות חייבים להיות גם נוחים ופונקציונליים, כסאות איכותיים מחומרי גלם מצוינים שירשתו אתכם בנאמנות לאורך זמן.
כסאות לפינת אוכל עלולים להתלכלך ממזון. לכן חשוב לבחור בכסאות שניתן לנגב ולנקות בקלות, להסיר שאריות מזון במידת הצורך.

כשמגיעים לבחירת עיצוב הכסאות, חישבו – האם תרצו להשלים בהרמוניה את הקו העיצובי של פינת האוכל או שתרצו להציב כסאות ש'ישברו' את העיצוב ויוסיפו נופך דרמטי ובולט לפינה.

בניגוד לתפיסה מקובלת, לא חייבים לקנות פינת אוכל שלמה, שולחן וכסאות.כסאות לפינת אוכל
ניתן לבחור שולחן אוכל וכסאות בנפרד, תוך מחשבה עיצובית ופונקציונלית גם יחד.

ארוחה בפינת האוכל או המטבח היא זמן איכות ועצירה לרגע ממרוץ החיים. לכן, חשוב לשבת בפינת האוכל על כסאות נוחים ומרגיעים, כסאות שנוח לנקות לפי הצורך, עמידים ומאפשרים הנאה לאורך זמן.

 

כסאות בר לאי במטבח

בניה של אי במטבח הפכה להיות טרנד נפוץ. הרבה מטבחים כוללים כיום אי, שמאפשר משטח עבודה נוסף, אך גם שולחן אוכל לא פורמלי, לבני המשפחה.כסאות בר לאי במטבח

כסאות בר  לאי במטבח הם רהיט חובה לכל מי שיש לו אי במטבח.

מעבר להתאמה לגווני המטבח כולו וגוון האי בייחוד, מעבר לגובה הכסא שחייב להתאים לישיבה נוחה סביב האי, יש לשים לב לכמה נקודות:
– משענת הכסא
האם יש לכם מקום לכסאות סביב האי במטבח שהמשענת שלהם תבלוט? או שתרצו שכסאות הבר ייכנסו לגמרי מתחת לאי?
– צבע ועיצוב
האם תרצו להשלים את הקו העיצובי של המטבח ולהשתמש באותו חומר, באותו גוון? כסאות בר לאי במטבחאו שתרצו למשוך תשומת לב לאי באמצעות כסאות בר בצבעים בולטים?
– יציבות
במיוחד אם יש בבית ילדים קטנים, המטפסים על הכסאות סביב האי כדי לשבת לאכול עם כל המשפחה, יש לשים לב לרמת יציבות טובה של הכסאות, כדי למנוע נפילות.

כסאות – פריט עיצוב ונוחות לכל

הסקטור הפרטי, האנשים שמעצבים את ביתם, שמעוניינים ליצור לעצמם בית במאפשר להם מקסימום נינוחות והנאה במינימום מחיר, מוזמנים להגיע לחברת עיצוב הכסא והבר, לסייר ולבחור לעצמם את הכסאות הנכונים להם, לפינת האוכל, לאי במטבח, לחדר עבודה, לחדר הילדים מול המחשב.

הסקטור העיסקי, אלה המעצבים חדר המתנה, חדר ישיבות, עמדות למזכירות ולעובדים במשרד, מוזמנים גם הם לתאם ביקור בחברת עיצוב הכסא והבר כדי לינות מהיחס האישי והמגוון העצום של כסאות במחירים מצוינים.

כסאות למסעדות, ברים ובתי קפה

יחד עם שני הסקטורים הנ"ל, מתמחה חברת עיצוב הכסא והבר שריהוט למסעדות, ברים, מתחמי בילוי, בתי קפה ועוד.כסאות למסעדות, ברים ובתי קפה
לא מעט מסעדות, בתי קפה וברים נעזרים בחברת עיצוב הכסא והבר ליצירת מתחם מפנק ללקוחותיהם.

פרויקטים של הקמה ושדרוג מסעדות, בתי קפה, ברים, אולמות וגני אירועים, קפיטריות ועוד – נהנים לאורך זמן מהריהוט שסיפקה להם החברה.כסאות למסעדות, ברים ובתי קפה

הקליקו למגוון פרויקטים מסחריים שבוצעו על ידי חברת עיצוב הכסא והבר

מסעדנים, בעלי ברים ומתחמי בילוי ואוכל אחרים מוזמנים ליצור קשר וליהנות מהמגוון העצום של ריהוט יוקרה איכותי שחברת עיצוב הכסא והבר מציעים.

המבצע שיפיל אותך מהכסא – לסיכום השנה ופתיחת השנה האזרחית החדשה, מציעה חברת עיצוב הכסא והבר מבצע כסא שני ב- 50% הנחה.
המבצע תקף לזמן מוגבל ואינו כולל את כל מגוון הכסאות , לכן חשוב ליצור קשר בהקדם.
נצלו את המבצע שיחתוך לכם במחיר ויספק לכם כסאות איכות ויוקרה, בעיצוב מדויק לטעמכם וצרכיכם.

התקשרו: 072-3934469

התחברו את חברת עיצוב הכסא והבר בפייסבוק

עיקבו אחריהם באינסטגרם



עמוד זה נצפה: 1,358 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור