חיפוש באינדקס עסקים

מאיה בוסקילה – נשמתי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 מרץ 2009

 

חברת סלקום השיקה את הפקת המקור "עשרה לעשר" – עשרה שירים לעשר זמרות מבטיחות. במסגרת הפרויקט נכתב, הולחן והופק שיר ייחודי ע"י המאסטרו צביקה פיק. דנה לפידות, לי טריפון, אורטל אופק, דניאלה פיק, הילה הררי, הילה זיתון, עדי כהן, שילה פרבר, שירלי ריגר ומאיה בוסקילה הן הזמרות שישתתפו בפרויקט. הסינגל הראשון שיצא בהפקה הוא נשמתי של מאיה בוסקילה.
מאיה שהקליטה את השיר לפני שנכנסה לבית האח הגדול VIP זכתה לשמוע אותו לראשונה בעת שהתאמנה על ההליכון בבית האח הגדול VIP בבוקר יום שישי האחרון (20/03/09) ומיד פצחה בריקוד שמחה.
עדי כהן סמנכ"ל שיווק סלקום: "הפלטפורמה הסלולארית מהווה היום את הפלטפורמה האטרקטיבית ביותר להפצת מוסיקה. לכל אחת ואחת מהזמרות המוכשרות שלוקחות חלק בפרויקט נכתב שיר ייחודי ואין לי ספק שהפקת מקור מוסיקלית זו בשילוב הפלטפורמה של הבית של המוסיקה הישראלית באתר סלקום תוביל לסינרגיה וקידום נוסף למוסיקה הישראלית. סלקום, תמשיך לקדם הפקות מקור ישראליות בשוק המדיה והבידור במגוון ערוצים ופלטפורמות, הפרויקט המיוחד מצטרף להפקות מקור נוספות של החברה לאחרונה כמו ’דנה נמה דנה קמה’ עם דנה אינטרנשיונל והקאמבק המצויר של תיסלם".



עמוד זה נצפה: 410 פעמים