חיפוש באינדקס עסקים

לרגל החלפת שעון קיץ : טרנדים ואופנות בשעונים לקיץ 2022

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 23 מרץ 2022

לרגל החלפת שעון קיץ : טרנדים ואופנות בשעונים לקיץ 2022

שעונים שהם חלק מסט ומשלימים הופעה, חכמים אופנתיים וצבעוניים, ואפילו זכוכית משנה צבע: לקראת המעבר לשעון הקיץ המגמות החמות בשעוני היד

אחרי שבשנים האחרונות גדלו שעוני היד לממדי ענק-צ'נקיים, והפכו לפריטי אספנות ברור שעל אף הכניסה של שעונים חכמים והעובדה שאת השעה נבדוק ככל הנראה בנייד, שעוני היד פה על מנת להישאר. לקראת המעבר לשעון קיץ: מותגי האופנה (דיזל וארמאני) מציגים סטים אופנתיים תואמים של שעון וצמיד, Baby-G קורצים לאופנת רחוב עם שילוב של מתכת מוזהבת וסיליקון, ארמאני מציג קולקציה במראה רטרו עם קריצה עכשווית של מסגרת צבעונית, ו- Sector חורגים מעולם ההרפתקנות והטבע אל עולם מתקדם של שעונים חכמים צבעוניים

 

שעון יד חכם SECTOR

מותג השעונים המוכר בעיצובים מעולם הטבע וההרפתקנות פורץ את גבולותיו המוכרים ומציג קולקציה רחבה וחדשה של שעונים חכמים המשלבים רצועות בד מתכת או סיליקון במבנה עגול או מרובע. השעונים מצוידים ברמקול, מיקרופון וטכנולוגיית שיחות Bluetooth לקבלה, מענה והתקשרות מהשעון החכם. זכוכית מינרלית ומסך מגע צבעוני, פונקציות מולטי-ספורט לניטור דופק עם חיישן שורש כף היד וניטור שינה. תחזית מזג האוויר, שליטה מרחוק במצלמה, שליטה במוזיקה, והוא עמיד במים.

מחירים: החל מ – 645 שח' ועד – 745 שח'.

 

Diesel השעון כבר לא לבד: סט אופנתי משולב תכשיטים

המותג האיטלקי דיזל הידוע בעיצוביו הבולטים משיק קולקציה חדשה של שעוני יד בעלת מבנה חדיש המשקפת את תפיסת השעון החדש כאלמנט אופנתי המשלים את ההופעה הכוללת ומגיע בתוספת של צמיד תואם כחלק מסט

מחירים: החל מ-799 שח'

 

Emporio Armani:

המותג Emporio Armani ששומר לאורך השנים על מראה אופנתי מוקפד ויוקרתי מציג בקולקציה החדשה שלו סדרת שעונים הבולטת במסגרת גוף שעון המשלבת שני צבעים במשחק שבין רטרו למראה עכשווי

מחירים: החל מ-799 שח'

להשיג באתר וברשת ג'נטלמן


מותג השעונים סווטש משיק קולקציית שעוני יוניסקס

שעוני אמנות בשיתוף פומפידו בפריז – בהשראת יצירות מופת אייקוניות

לרגל החלפת שעון קיץ 2022, שייכנס לתוקפו בין חמישי הקרוב ה 25.3 לשישי בשעה 02.00 לפנות בוקר, יצרנית השעונים השוויצרית סווטש בשיתוף פעולה עם מרכז פומפידו בפריז, משיקים לקיץ 2022 קולקציית שעוני  יוניסקס חדשה שעוצבה בהשראת יצירות מופת אייקוניות של האומנים המפורסמים:  פרידה קאלו, מודיליאני, רוברט דלאוני, קנדיסקי ופיט מונדריאן.

המותג סווטש,  שם בשנים האחרונות דגש על אומנות, ומאז שנת 1985 הוציא שורה ארוכה של שעונים אומנותיים. ב-2018 עשה המותג צעד נוסף והחל במסע של שיתופי פעולה עם מוזיאונים, המעניקים לסווטש גישה ליצירות המופת שלהם על מנת שיוכל המותג להנגיש את השעונים לכלל הציבור הרחב.

השנה, מרכז פומידו פתח את שעריו למותג סווטש ואף העניק לו חופש ליצירת שעוני אומנות שתהיה נגישה להמונים.

טווח המחירים: 319-399 ₪

*אחריות לשנתיים

ניתן להשיג ברשת חנויות סווטש ברחבי הארץ

סווטש שעונים בהשראת אומנות צילום יחצ


מותג השעונים השוויצרי ORIS משיק

גרסא חדשה בקולקציית ה ProPilot X-

לנשים וגברים

מותג שעוני היוקרה אוריס גאה לחשוף את חדוות המכאניקה ומשיק  גרסא מרשימה תחת קולקציית השעונים המפוארת ProPilot X. גולת הכותרת של הקולקציה הינו מנגון הבית המכאני של אוריס, קליבר 400 שכולו בייצור עצמי.

אוריס פרו פיילוט קליבר 400 צילום יחצ

מדובר במנגנון אוטומטי יעיל ביותר, בעל עמידות גבוהה בפני שדות מגנטים.
המנגנון מגיע עם עתודת כוח מרשימה של 120 שעות – חמישה ימים. כפי שהציג מותג אוריס בשנה שעברה, גם הגרסא החדשה מגיעה עם אחריות לעשר שנים ואף ממליצה על הכנסת המנגנון לשירות אחת לעשר שנים. הקולקצייה הינה יוניסקס, שכן השעון בעל קוטר של 39 מ"מ יתאים לגברים ואף לנשים.

 

הדיוק בשעון עומד בתנאים המחמירים של כרונומטר ונשמר גם לאחר חשיפתו של המנגנון לשדות מגנטיים, אשר מקיפים אותנו בחיי היום יום. השעון אנטי מגנטי, בכל כתר מתברג, עמיד במים עד מאה מטרים ועמיד בפני חיכוך ושחיקה. בחלקו הקדמי, הלוח מתוחם על ידי גוף בקוטר של 39 מ״מ עשוי טיטניום. הקווים הנמתחים בזוויתיות, בהשראת עולם התעופה, עשויים הברשת סאטן אשר מקנה לשעון את המראה הגולמי והטכני בעל חוגה אופיינית לסדרה. השעון מגיע עם רצועת טיטניום תואמת מעוצבת בדיוק מרבי.

 

קולקציית הבכורה לסדרה כוללת בחירה בין שלושה צבעים שונים ללוח השעון- אפור, כחול או ורוד. מדובר במבחר צבעים רענן ומלא בביטוי עצמי של העונד, אשר נבחר על מנת להחמיא למידותיו הדינמיות של גוף השעון ועל מנת להפיח חיים וצבע על מפרק היד.

 

ההנאה משעון מכאני יכולה להיות גדולה יותר כאשר מבינים את דרך פעולתם של דברים. על כן השעון החדש של אוריס נוצר עבור אותם אנשים שמעריכים ומבינים את מורכבותו של שעון מכאני, כאלה שהשעון המכאני מקנה להם תחושת ביטחון ואמינות, אשר מסבה עונג אמיתי- זהו המוטו של אוריס ומה שמניע אותה ליצור שעונים עבור לקוחותיה.

 

מחיר לצרכן- 11,990 ₪

 

*אחריות ל10 שנים. *ניתן להשיג ברשת חנויות אימפרס ובחנויות המורשות.

אוריס פרו פיילוט קליבר 400 צילום יחצ



עמוד זה נצפה: 526 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור