חיפוש באינדקס עסקים

לראשונה בישראל תכשיטי Calvin Klein

פורסם מאת: בתאריך: 21 יולי 2014

 

קבוצת רולטיים, המתמחה בייבוא ושיווק  מותגי שעונים ותכשיטים  בינלאומיים, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק תכשיטי המותג האמריקאי  Calvin Klein (קלווין קליין). עד כה ייבאה לארץ הקבוצה את שעוני המותג. 
 
קולקציית התכשיטים  תשווק בקונספט "SHOP IN SHOP", בחנויות מובחרות של רשת החנויות אימפרס, רשת לשעוני יוקרה ותכשיטים עם פריסת חנויות ברחבי הארץ, כבר מחודש אוגוסט 2014.  
 
קולקציית התכשיטים של קלווין קלין מתאפיינת בשילוב של תכשיטים קלאסיים עם נגיעות אופנתיות, הכוללת בין היתר: שרשראות, עגילים, טבעות, צמידים, במחירים הזהים למחירם בעולם. לדוגמא: עגילים החל מ- 400 ₪ , טבעות החל מ- 450 ₪ , שרשראות החל מ- 500 ₪   ועוד. 

תכשיטי  קלווין קליין בישראל

 
תכשיטי המותג קלווין קליין מיוצרים כולם בשוויץ ועשויים  מפלדת אל חלד, פלטינום ומשולבים באבני סוורובסקי. 
 
בין קולקציות המותג ניתן למצוא תכשיטים בגווני זהב, זהב אדום וכסף, תכשיטים משולבים אבני סוורובסקי. כמו כן, סטים של טבעות צמידים ושרשראות המהווים את המתנה המושלמת לאהוביך.
לדברי אן שרנסקי מנהלת מותג קלווין קליין ישראל: "סוד ההצלחה של קולקציית תכשיטי קלווין קליין טמון בחדשנות ועדכניות של המעצב המוביל, המצליח לשלב בין מסורת קלאסית וקו נקי יחד עם מודרניזציה והתחדשות לאורך השנים עם הוספת פריטים חדשים לקולקציות קיימות ומצליחות, התואמות לעיתים את דגמי השעונים וכך מהוות סט אלגנטי ומושלם ".
 
קבוצת רולטיים, המייבאת ומשווקת כ-30  מותגי שעונים ותכשיטים  בינלאומיים בניהם: אומגה, לונג’ין, טיסו, Calvin Klein ,סווטש ועוד. כמו כן מפעילה החברה את רשת חנויות סווטש ואת רשת השעונים והתכשיטים אימפרס המונה 10 סניפים ברחבי הארץ. 
תכשיטי  קלווין קליין בישראל


עמוד זה נצפה: 616 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור