חיפוש באינדקס עסקים

לק – הגוון שבחרת מעיד על אופייך

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 אפריל 2009

הבחירות האופנתיות הקטנות שאת מבצעת מדי יום, מעידות רבות על אופייך. סביר להניח שאינך מודעת לכך, אך כל דבר מהמודל של הרכב בו את נוסעת ועד הבגדים שאת לובשת, מעניקים לאנשים מסביבך הצצה לאישיותך. גם גוון הלק שבחרת, יכול לשקף לעולם מי את. כולנו משנות את גוון הלק שלנו מתקופה לתקופה או בהתאם ללבוש. עם זאת, גוון הלק האהוב עלינו ושאותו אנו מעדיפות מצביע על אישיותנו ועל מי אנחנו בכלל. הסטייליסטית גאלהלק - הגוון שבחרת מעיד על אופייך רחמילביץ’ מנתחת את צבעי קולקציית האביב קיץ 2009 של סדרת הלקים הבינלאומית של LE CHAT ומציגה מה משקף כל צבע לק.
מי את באמת – האצבעות מספרות…

  • הטבעית
    הלק השקוף מעניק מראה נקי ולפיכך את אדם טבעי. את מאוד צמודה לקרקע וקל להתחבר אלייך. בקיצור את מסתדרת נהדר עם אחרים ומתקשרת עם עצמך רוב הזמן. אינך זקוקה לתשומת לב מתמדת מאחרים.
  • החברותית
    אם צבע הלק שלך הוא בגוון פסטלי או בגוונים ורודים הדבר מעיד עלייך כאישה חברותית, אשר מוצאת את היופי בדברים רבים. לפעמים תהיי חומרית ושחצנית. את מסודרת ונקייה וחייבת שהכול יהיה בדרך שלך.
  • האמיצה
    אדום עושה לך את זה. מי שבוחרת בגוון לק אדום על פני שאר הגוונים היא בחורה נועזת אשר אינה מפחדת לומר את מה שיש לה. אוהבת מסיבות וחגיגות וחייבת שישימו לב אליה. טיפוס מעט מוחצן, אבל היי, אם יש לך את זה, תשוויצי בזה!
  • הנוצצת
    אין ספק שאת אוהבת את הידיים שלך מבריקות ונוצצות. את מוצאת את עצמך נמשכת לדברים נוצצים כמו זהב ויהלומים. בדרך כלל מי שאוהבת צבעים מטאליים אוהבת גם צבע ירוק, כמו דולרים. אוהבת המון תכשיטים ובדרך כלל עונדת יותר מתכשיט אחד. הזיופים יצליחו להעביר את יומך כרגע, אבל הדברים המקוריים שווים הרבה יותר. בסך הכול את תופסת מעצמך מלכה.
  • הדעתנית
    העדפתך את הגוונים הפאנקיים מעידה עלייך כדעתנית. את אוהבת לצאת בהצהרות ולא מעניין אותך שום דבר אחר. את גם מתחברת למוזיקה ויש לך סטייל ייחודי בבגדייך. את אדם מאוד אומנותי ויצירתית להפליא. את לא מחקה טרנדים – את יוצרת אותם!
  • אם יש לך יותר מצבע לק אחד מועדף, כמו ורוד בהיר וכחול כהה, הדבר מרמז שאת אדם מאוד רגשני. את צובעת את ציפורנייך בצבע התואם את הלך רוחך והרגשתך באותו הרגע. הווה אומר שאת יכולה להיות מאוד מתוקה אך בכל זאת יש שם אש קטנה בתוכך. שימי לב ותגלי שאת משנה את צבע הלק שלך בחגים וגם ללא סיבה מיוחדת. מה שבטוח דבר אחד את לא משעממת.


עמוד זה נצפה: 709 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור