חיפוש באינדקס עסקים

לקראת שבועות איך לנקות כתמים מבגדים לבנים?

פורסם מאת: בתאריך: 28 מאי 2014

חג השבועות מזוהה יותר מכל עם הצבע הלבן המסמל חגיגיות וניקיון. אירועי החג, שבהם אוכלים כמיטב המסורת גבינות לרוב ופירות, עשויים להותיר את הבגדים הלבנים מוכתמים – ובמיוחד את בגדי הילדים. ללא טיפול מתאים, הכתמים עשויים להישאר ולהרוס את הבגד.

עדי סוירי, מנהלת מותג וניש, מספקת מספר טיפים שיעזרו לכם להשיג תוצאות טובות יותר בהסרת הכתמים:

  1. עדיף מוקדם. מומלץ לטפל בכתמים כמה שיותר קרוב להיווצרותם ולהשתדל למנוע מהם להתייבש על הבגד. אם לא ניתן לכבס מיד, כדאי לשטוף במעט מים פושרים
  2. הטיפול הכפול– להשגת התוצאות הטובות ביותר. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בהסרת כתמים מומלץ לטפל בכתם ישירות בעזרת מסיר הכתמים, ולאחר מכן להוסיף מסיר כתמים גם למכונת הכביסה. לאחרונה הושק וניש קליה ג’ל עם הנוסחה החדשה בבקבוק הכולל פקק רב-שימושי. הפקק החדש של וניש קליה ג’ל מאפשר טיפול ישיר על הכתם, השרייה והוספה למכונה עם מסיר הכתמים.
  3. להפריד את הלבן. לפני שמכניסים למכונת הכביסה, מומלץ להפריד בין הבגדים הלבנים והבגדים הצבעוניים. בגדים לבנים יכובסו עם בגדים לבנים בלבד, וחשוב  להקפיד לא לערבב צבעים בהירים כגון ורוד או בז’, שעלולים להרוס את הלובן הבוהק של הבגד ולשנות את הגוון.
  4. לשים לב לסוגי הבד ולהוראות הכביסה שעל תווית הבגד. אופן הטיפול בבגד משתנה בהתאם לסוג הבד -לא כל הבדים מתאימים לטיפול במסיר כתמים, דוגמת בדים עם הדפסים או משי. לכן, יש לשים לב לסוג הבד ולקרוא היטב את הוראות הכביסה על תווית הבגד לפני השימוש. אם יש ספק, כדאי לנסות את מסיר הכתמים בפינה נסתרת של הבגד.
  5. השרייה. כדי לשפר את תוצאות הסרת הכתמים, מומלץ להשרות מפות ובגדים לבנים עם מסיר כתמים ומים פושרים לפני הטיפול במכונת הכביסה. ההשריה מאפשרת למסיר הכתמים לחדור לעומק סיבי הבגד ולפרק את הכתם ביעילות מרבית.
  6. הימנעו מהמייבש. לא תמיד הסרת הכתמים מצליחה בפעם הראשונה. לכן בגדים עם שאריות כתם, מומלץ שלא לייבש במייבש הכביסה אלא באוויר הפתוח כדי לשפר את הסיכויים להסרת הכתם בכביסות הבאות. המייבש מקבע את הכתם ועלול למנוע את הסרתו.
  7. לחזור לשורשים הלבנים. אם בגד לבן שינה את צבעו במשך הזמן (האפיר או הצהיב), אל ייאוש.  ניתן לכבס את הבגד בתוספת וניש קליה לכביסה לבנה, המלבין את הצבע הלבן ב- 3 דרגות. הרכיב הקריסטלי הייחודי של וניש קליה ג’ל חודר לסיב הבד ומחזיר לו את הלובן.

 



עמוד זה נצפה: 499 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור