חיפוש באינדקס עסקים

ללין לקראת חודש המודעות לסרטן השד

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 אוקטובר 2012

ללין לקראת חודש המודעות לסרטן השד - מלי לוי ויעל בר זוהר. צילום: רפי דלויהלקראת חודש המודעות הבינ"ל לסרטן השד, יצאה Laline בפעילות רשתית להגברת המודעות הציבורית לגילוי מוקדם של המחלה, בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע" להעלאת המודעות לסרטן השד וביחד עם יעל בר זוהר, נועה וולמן, אנה אהרונוב, מלי לוי, אסתי זקהיים, נסרין ואינה בקלמן, לצד מירב כהן ורויטל לוי צוברי מייסדות ומבעלי ללין ואילת לוי פלד, מנכ"לית ללין, שהפכו למוכרות והחלו למכור, במשך כשעתיים, בסניף Laline בעזריאלי בת"א. כל ההכנסות תרומה לעמותת "אחת מתשע".

 עשו מנוי למגזין הדליין

שרית אברבוך, סמנכ"לית שיווק ופרסום Laline, אמרה היום כי כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה, תרומה לקהילה מהווה חלק נכבד וחשוב. החיבור לעמותת אחת מתשע, מעניק את היכולת להעלות את המודעות וכך להציל נשים רבות בישראל. הפעילות שבחרה הרשת לקדם מהווה תרומה כספית לצד תרומה בהעלאת המודעות.

רחל בנזימן, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע", אמרה היום כי מודעות למחלה ובדיקה מוקדמת יכולים להביא לסיכויי החלמה של למעלה מ- 90%. כל אישה ואישה צריכה לקחת את האחריות על גופה ועל בריאותה ולהבין את המשמעות של הנתון הזה.

 

בין המהלכים המתוכננים:
במהלך החודש ימכר קרם ידיים  Always With Me במהדורה מוגבלת שעוצב במיוחד לחודש המודעות. הקרם הינו בניחוח אושן לבנדר. מחירו: 19.99 ל 30 מ"ל, כאשר 10 ₪ יועברו כתרומה לעמותת אחת מתשע.

במהלך חודש אוקטובר תתאפשר התרמה בקופה של 5 ₪ לעמותת "אחת מתשע" בסיום כל עסקה.
תזכורת בכל חשבונית שתצא מהקופה, הלקוחה תקבל תזכורת לבדיקה:

חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד: ללין למען עמותת "אחת מתשע" אחת משמונה נשים תחלה בסרטן שד – סיכויי החלמה בגילוי מוקדם הינם 92%! בדקי את עצמך באופן קבוע.

 

ללין לקראת חודש המודעות לסרטן השד - אינה בקלמן ואנה הארונוב. צילום: רפי דלויה

ללין לקראת חודש המודעות לסרטן השד - נסרין ואנה הארונוב. צילום: רפי דלויה

ללין לקראת חודש המודעות לסרטן השד - נועה וולמן ואסתי זקהיים. צילום: רפי דלויה
ללין לקראת חודש המודעות לסרטן השד – נועה וולמן ואסתי זקהיים. צילום: רפי דלויה



עמוד זה נצפה: 466 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור