חיפוש באינדקס עסקים

לכבוד חג הפורים תחפושות למבוגרים

פורסם מאת: בתאריך: 11 מרץ 2014

קולקציית התחפושות למבוגרים של שושי זוהר, יצרנית התחפושות המובילה בישראל, מאגדת היצע עצום של תחפושות לנשים וגברים בהשראת מותגים מוכרים, סדרות וסרטים, עם דגש על איכות וטיב החומרים, נוחות השימוש, עמידות, מראה זהה לדמות המקור ועושר בפרטים הקטנים.

הקולקציה מורכבת משפע תחפושות איכותיות עם מאות דמויות מגוונות ומעוצבות בקשת רחבה של מחירים אטרקטיביים: חנון, נערת רודיאו, מוסקטרית, תלמידת תיכון, קליאופטרה, אלמנה שחורה, חוקרת, אלת החלומות, דינוזאור ענק, דבורה, אלת הים, קיסרית, נערת האופל, פיראטית, נערת גלידה, ליצנית, גברת פפיונת, שוטרת, ראפר, מקסיקני, לוחמת יפנית, חיילת אמריקאית, טרזן ועוד. בכל אחד מאיתנו מסתתרת נפש ילדותית שרוצה לחזור בזמן לכן השנה תחפושות מהילדות עושות קאמבק עם דמות מבוגרת דוגמת הלו קיטי, תחפושת מדליקה של הפיות הלוחמות Winx ושלל דמויות דיסני קלאסיות בגרסאות למבוגרים: שלגיה, מיני מאוס, סינדרלה והיפהפייה הנרדמת.

תחפושות זוגיות

מחקרים מראים כי עם השנים בני הזוג נהיים דומים אחד לשנייה יותר ויותר, החג תוכלו להוכיח זאת עם תחפושת זוגית כי בין אם בחרתם בתחפושת רומנטית, מפחידה או שובבה הפורים תהיו דומים וקרובים במיוחד. בין התחפושות: כיפה אדומה וזאב, פיראט ופיראטית, קפטן וקפטנית, דרדסית ודרדס או דרדסבא, רופא ואחות, טייסי קרב, רב חובל ומלחית, פיראט קריביים ושודדת ים, ואסיר ואסירה. 

מוצעות במידה One Size. 


צילום: סטודיו שושי זוהר 
 



עמוד זה נצפה: 804 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור