חיפוש באינדקס עסקים

לי קופר בתצוגת אופנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 אוגוסט 2012

פבלו רוזנברג ודור ההמשך. צילום: ניר פקיןרשת האופנה הבריטית Lee-Cooper קיימה את תצוגת האופנה השנתית המסורתית שלה באירוע נוטף שיק שמשך אליו את כל אושיות האופנה הכי חמות בישראל וגם כמה מהסלבס הכי קוליים שי שלנו.

הפרזנטורית של המותג, אושיית האופנה דנה פרימן, אשר בימים כתיקונם מתחזקת בין היתר גם משרד יחסי ציבור, הייתה לאורך כל האירוע על עמדת הדי.ג’יי, והכינה מיקס מיוחד ושיקי לתצוגה, פרי יצירתה.

גם האורחים שהגיעו לפרגן לפרזנטורית היו הכי שיקים שתעשיית הבידור מכירה, בהם עברי לידר והשותף שלו ללהקת TYP, ג’וני גולדשטיין, דנה עדיני שהגיעה בגפה, אפרת גוש עם בן הזוג אלון קסטיאל, יאנה גור עם בעלה דוד ישעיהו, סופי טייב נטולת יון תומר קין, מושיק גלמין שהגיע מלווה בכלב דוברמן רצחני, נטלי דדון שהגיעה בלוק נקי ומתוחכם, הפרזנטור של החברה עידן רול (שצעד על הבמה), הדוגמנית חן שילוני שהגיעה רק לחצי שעה כי היא התקשתה למצוא בייביסיטר לתינוקת החדשה, זוכת העונה השנייה של הסדרה "הדוגמניות" ניראל קאראנתאג’י שהפתיעה במקום דווקא כעורכת אופנה של עיתון ערבי ופגשה במקום את אלה משקאוצן, זוכת העונה השלישית וגם את נטלי דדון מהעונה השניה, פבלו רוזנבברג, יואב מאיר ונוספים. היה רותח!

עידן רול ודפנה פרימן. צילום: ניר פקין

דנה עדיני ועברי לידר. צילום: ניר פקין

אפרת גוש, אלון קסטיאל ונטלי דדון. צילום: ניר פקין

חן שילוני ויאנה גור. צילום: ניר פקין
חן שילוני ויאנה גור. צילום: ניר פקין



עמוד זה נצפה: 410 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור