חיפוש באינדקס עסקים

לי קופר – אביב קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 מרץ 2009

 

לי קופר LEE COOPER רשת מותג הג’ינס הבריטי המוביל משיקה את קולקציית אביב קיץ 2009 ומרחיבה את היצע הג’ינסים לנשים ולגברים מבחינת הגזרות, דגמים, גבהים וטווח מחירים. בנוסף לקולקציית הג’ינס הרחבה, מציעה הרשת קולקציה רחבה של פריטים שהם לא ג’ינס, כגון: טי-שרטים, שמלות, חולצות מכופתרות, מכנסונים, חצאיות, גופיות, טוניקות ועוד, המעוצבות בהתאם להשראות הקולקציה.
להשלמת המראה לTOTAL LOOK ניתן להשיג גם מגוון אקססוריז, ביניהם: תיקים, נעליים, חגורות, מטפחות ועוד.
קולקציית הג’ינסים של LEE COOPER לקיץ 2009  מציעה מגוון רחב של גזרות, דגמים, צבעים, בדים, טכניקות הדפסה,שטיפה וכו’, הן לנשים והן לגברים, בצבעוניות של ג’ינסים בהירים, שטופים, לבנים לצד צבעוניות כההלי קופר - אביב קיץ 2009 המשלבת שטיפות. ניתן להשיג ג’ינסים במגוון גבהים: מנמוך ועד גבוה, מסקיני ועד מתרחב, מבהיר ועד כהה ועוד. הבולטים מביניהם היא הגזרה הגבוהה החדשה לנשים והג’ינסים עם הקרעים- הבהירים המשופשפים והכהים לגברים ולנשים.
הקולקציה המשלימה לג’ינס מעוצבת בהתאם ל-5 השראות, הלקוחות מעולמות שונים. קולקציה זו מיועדת לנשים ולגברים ומחולקת לפי הקטגוריות הבאות:
POOL PARTY: קולקציה בהשראת לוס אנג’לס, חופי גולשים באווירת רוגע והחיים היפים, תקופת ה- beach boy . ערבוב של וינטאג’ משנות ה 60-70 ואווירת מסיבות בריכה. הפריטים בקולקציה מציעים מראה נקי, קלאסי, פשוט ומתוחכם. פריטים מובילים בקולקציה: שמלת פולו שטופה עם פסים רחבים, חולצת טי שירט בדפוס של השתקפות דקלים  "enjoy the view", סטרפלס בגזרת בלון עם נקודות וגופיות סבא עם פסים רחבים בצבעוניות פופית  בתוספת סיכת פלסטיק. לגברים ניתן למצוא טי שרטים עם פסים בצבעים פסטלים, חולצות פולו
חלקות עם נגיעות של צבע נוסף ודפוס של שחפים ופרחי הוואי. גם קולקציית האקססוריז מציעה פריטים בהשראה זו, ביניהם: תיקי שק, סנדלי רצועות חגורות ניטים ועוד.
SOUTH TECH: קולקציה בהשראת מקסיקו והמרחבים הפתוחים, חום ואבק, מערב פרוע – החזרה לאותנטיות שפוגשת את הטכנולוגיה, המחשב ועולם ההייטק מקבלת תרגום חדש מרצד וקצבי. ניתן למצוא בליין זה לנשים: טי שירט ארוכה ושטופה עם דפוס גדול של בובה מפוקסלת בהשראת בובה שנעשתה במלאכת יד, טישרט בגזרת "over size" עם דפוס של ג’מוס וכוכבים בפויל זהב מושחר, חולצה מכופתרת רחבה עם שרוולים מקופלים בתוספת דפוס בהשראת רקמות במלאכת יד  ועוד. לגברים בולטת בקטגוריה זו חולצות T עם ראש שור שעבר תהליך של מודרניזציה, סמלים אינדיאנים על חולצות פסים, חולצות עם צבעי אדמה וחולצה עם פרחים בסגנון מקסיקני. ניתן להשיג גם תיקים עם דפוסים וריקמות אתניים.
: NEW BLUE  קולקציה בהשראת שילוב של העולם הישן והעתיק של המזרח הרחוק עם העולם החדש. התרבות הקדומה של סין ויפן, אשר פוגשות את זיהום האוויר של הערים המתועשות, משווה מראה שטוף, משומש ומשופשף. בליין זה ניתן להשיג פריטים כגון: שמלת סטרפלס קצרה ומשוחררת עם דפוס בהשראת כלי פורצלן, טוניקה רחבה ומכובסת עם כיסים ומכווצת בחזה, גופיה רחבה עם תוספת רקמת CROUCHET צבועה. לגברים ניתן למצוא טישרטים בגוונים שונים של כחול, טי שרטים עם דפוסי רורשך (הדפסים של ציורים) וחולצות עם דפוסים בסגון המזרח.
BIG CITY MESS: השראה של רחוב אורבני, זוהמה, אפספלט מחוספס, גרפיטי והקצב המהיר והסחרור של העיר, המשווה מראה ספורטיבי, צבעוני ואורבני. הפריטים הבולטים בקטגוריה זו הנם: לנשים טי שירט ארוכה וצרה עם דפוס של גורדי שחקים בגב ותמרור "אין כניסה" ביהלומים בצד הקדמי, גופייה בגזרת "over size" עם שרוכים וטקסט מודפס בתוספת סטרפלס, קפוצ’ון ארוך ללא שרוולים  עם דפוס המושפע מהקצב המהיר של העיר. לגברים: טי שירטים עם גרפיקות של כיתובים וחולצות עם הדפסים אורבניים כמו גרפיטי של בניינים. כמו כן ישנם תיקי גב מודפסים מניילון וקנבס, במגוון מעורות ייחודים.
FRESH PUNK: השראה של הדי ג’יי של חיי הלילה בחיי היום יום. המוסיקה ותרבות המחאה של הפאנק פוגשים את האופטימיות והנאיביות ויוצרים מראה יומיומי, זרוק ומיידי. ניתן להשיג בליין זה מגוון פריטים, ביניהם: חולצה מכופתרת עם פסים בצבעוניות "פרשית" (fresh), שמלת מקסי עם כוכבים ופסים אלכסונים, גופיית סבא מסובבת בגב עם דפוס של דמות מפוקסלת, טי שרט עם דפוס של גולגולת עם משקפי פלסטיק המתחברים לחולצה עם שרשרת. לגברים ניתן למצוא טי שירטים עם דפוסים פנקיסטים, גיטרות, דגל אנגליה וכו’. הצבעוניות הבולטת בקטגוריה זו הנה של לבן, אדום וכחול.
קולקציית הג’ינסים לנשים קיץ 2009
הקולקציה העונה רחבה ומגוונת ומציעה גזרות חדשות במגוון צבעים. גם בעונה זו ניתן לראות השפעה רבה לאופנת הרחוב.
ניתן למצוא בקיץ הקרוב את גזרת High denim אחת הגזרות הכי טרנדיות, המעוצבות בהשראת סוף שנות השמונים, זה הוא ג’ינס בגזרה גבוהה וצר לכל אורכו.
גזרה חדשה נוספת היא ה verve – ג’ינס בגזרה קצת יותר גבוהה, גובה הישיבה גבוה יותר ונוח יותר, לעומת הג’ינסים הנמוכים. (אך הגזרה אינה גבוהה מאד).
בגזרה זו ניתן למצוא ג’ינס מדגם boyfriend רחב מאד, מחמיא מאד והכי אופנתי שיש. גזרה נוספת הנה גזרת ה- loose fit , ג’ינס משוחרר ונוח בחלקו העליון וסקיני במכפלת עם חתכים שונים. בנוסף, כבכל קולקציה ניתן למצוא את גזרת ה- Reilly, המהווה את גזרת "האמצע", אותה ניתן להשיג ברוחבי רגליים שונים, שטיפות שונות וגם עם חגורות עבות. כמו כן ניתן להשיג בקולקציה את הג’ינס בגזרת Super rave – גזרה נמוכה ומחמיאה, אשר ניתן להשיג ברוחבי רגלים שונים ובשטיפות שונות. בגזרה זו הוספנו גזרה חדשה ל- skinny, המתרחב מהשוק ומטה.
בנוסף לקולקציית מכנסי הג’ינס, מציעים העונה בLEE COOPER חצאית גבוהה בגזרת עפרון וכן מכנסי שורט ג’ינס קצר בגזרת בלון.
הקולקציה המשלימה לג’ינס מציעה מגוון רחב של פריטים העשויים מבדים  המותאמים לאקלים הישראלי: כותנותלי קופר - אביב קיץ 2009 בעוביים שונים ובשטיפות שונות, שייב, פלמה, פרנץ טרי מכובס, לייקרות, בדים צרובים, טאי דאי, וואלים שטופים, ובצבעוניות מדליקה בהשראת שנות השמונים, צבעוניות פרשית (fresh)
עוקצנית: החל מורוד בייבי, בננה, כחול שמיים וירוק דשא ועד צבעוניות עמוקה של סגולים, אפורים, חרדל, חומים על כל גווניהם וכמובן שחור.
ניתן להשיג בקולקציה:
טישרט/ גופיות: מגוון רחב מאד של סגנונות בהתאם לקווי ההשראה השונים.
החל מגופיות אולאובר, טישרטס בטכניקת photo print בתוספת סיכות פלסטיק מדליקות, קפוצ’ונים ללא שרוול מפוטר דקיק עם הדפסים מפוקסלים, טישרט עם דפוס גולגולות עם משקפיים אמיתיות מחוברות, טישרטס בגזרת אובר סייז, טישרטס עם מגוון רוחבי פסים בטכניקות שונות, הדפסים של גיאומטריה נקייה לצד גרפיקה אתנית שמזכירה וינטג’ ועד גרפיקה מקושקשת וצבעוניות עם דגש על פסים.  
חצאיות / שמלות: הקיץ הזה ניתן למצוא מבחר גדול יותר של שמלות, חצאיות וטוניקות. בדומה לטי שירטים, העיצובים שונים ומגוונים, פריטים עם הרבה פסים, שטיפות וכד’. ניתן למצוא שמלות בייסיק עם כתפיות או סטרפלס משכבות בדים, שמלות פסים (פולו) קלאסיות, שמלה מבד משי דקיק (מקסי), חצאיות בגזרת מותן גבוהה ועוד
מכנסונים: מכנסי ג’ינס ובד קצרים בגזרת בלון .
כמו כן ניתן להשיג קולקציית אריג מעוצבת וצבעונית במיוחד בשילוב של  פסים, משבצות (קטנות/גדולות), שרוולי 3/4 וטוניקות.
קולקציית הג’ינסים לגברים לקיץ 2009
הקולקציה מציעה מבחר רחב של ג’ינסים, העשויים מבדים דקים יותר, המותאמים לאקלים הקיץ הישראלי. הקולקציה מציעה מגוון רחב של ג’ינסים עם רגל ישרה וכן ניתן למצוא ג’ינסים בשילוב לייקרה.
ניתן להשיג ג’ינסים במבחר גזרות: גזרת ה- colth, שזו גזרת "אמצע", גזרת Rd loose שהיא גזרה רחבה ומשוחררת, גזרות נמוכות, כגון: Oz, New r, New Rave ועוד, גזרת Dilen  שזו גזרה קלאסית וגבוהה יחסית ואת גזרת Mattin  הגבוהה.
בנוסף, העונה ניתן להשיג מכנסי ברמודה מג’ינס דק, הנקרא:  דייטון,  שהגזרה שלהם היא LOOSE. וכן, ישנם בקולקציה מספר דגמים, המהווים "חצי סרבל" ומאופיינים בכיסים קדמיים חיצוניים והייחוד שלהם שהם בגזרה צמודה יחסית לגוף.
הקולקציה מציעה ג’ינסים עם קרעים במגוון דגמים: קרעים עם ביטנה מתחת עם תיפורים, קרעים קטנים שיופיעו בחלק התחתון של המכנס, קרעים גדולים ללא ביטנה מתחת שניתן לראות את הגוף מתחת.
בנוסף לקוקלציית הג’ינסים הרחבה, ניתן להשיג מגוון רחב של פריטים המעוצבים בהשראת הקולקציה, העשויים מבדי כותנה, לייקרה, פשתן, פרנץ טרי, אריגים שטופים בטכניקת ACID  ו MONKEY, בדי בטיק, שיפון, ניילון וסינגל . הצבעוניות המאפיינת את הקולקציה הזו, מציעה מצד אחד צבעוניות רכה של צבעי פסטל בהירים, כגון: צהוב, ורוד, ירוק  לצד צבעוניות אתנית של אדום, סגול וחום על כל גווניהם, וכן כחול ושחור.
טי-שרטים: מגוון רחב מאד של סגנונות בהתאם לקווי ההשראה השונים. ניתן למצוא חולצות פולו קלאסיות חלקות, לצד חולצות פסים וחולצות עם הדפסים  ALL OVER, הדפסים עם טקסטורה מפוקסלת לצד טקסטורה נקייה.
ניתן להשיג מכנסיי ברמודה מכובסות עם אלמנטים מעולם הג’ינס, כגון : כיסי שעון, כיסים קדמיים ואחוריים,  ניתן להשיג מכנסיים העשויים מבדים מקומטים, מכנסיים עם ריבוי כיסים העשויות מבדי כותנה ועוד.
כמו כן מציגה הקולקציה ליין חדש, הנקרא: DIFFRESH: פירוש השם הוא שילוב של  different & fresh, כלומר: אחר וחדשני. קולקציה זו מציעה קולקציית חולצות טי צעירה וקולית בסגנוןMTV  שפונה לקהל יותר אורבאני.
קולקציה זו מאופיינת בצבעוניות יותר חזקה, קייצית HAPPY, פרנדלי.
בקולקציה זו ניתן למצוא: טי שרטים עם מוטיבים של כוכבים ואיורים, טי שרטים העשויות מבד טישו מקומט עם הדפס של פאנקיסט, גופיה עם הדפס ALL OVER עם מוטיבים מעולם הרוק, טי שרט בצבע ירוק זוהר עם הדפסי כוכבים ואיורים ועוד.
קולקציית האביזרים לקיץ 2009 מתחברת בהשראות, בצבעוניות ובדפוסים לקולקציית הביגוד.
לי קופר מציעה קולקציה רחבה של אקססוריז על מנת להשלים את המראה למראה ה- total look: למראה שלם, עדכני ואופנתי.
הקיץ ניתן למצוא תיקים, העשויים מחומרים שונים ובגדלים שונים, תיקי שק מודפסים בפסים ודפוסים אתניים, תיקים עם דפוסים ורקמות, תיקי ניילון מדליקים בגדלים שונים ותיקי ערב קטנים.
בנוסף, מציעה הקולקציה מבחר רחב של חגורות  לנשים ולגברים וכן מגוון סנדלים לנשים במחירים אטרקטיביים.



עמוד זה נצפה: 539 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור