חיפוש באינדקס עסקים

ליפגלוס חדש של הכוכבת ניקי מינאז’

פורסם מאת: בתאריך: 1 נובמבר 2012

ליפגלוס חדש של הכוכבת ניקי מינאז’. צילום: דיוו בנטניקי מינאג’, פרזנטורית ודוברת ויוה גלאם, קרן האיידס של מאק, ממשיכה לתמוך בקמפיין להגברת המודעות במלחמה באיידס ומשיקה ליפגלוסחדשני ובלתי נשכח במהדורה מוגבלת, שיצטרף לשפתון VIVA-GLAM-NICKI ולמרכך השפתיים VIVA GLAM RICKY. כל אגורה מרכישת מוצרי מאק ויוה גלאם עוברים לטובת נשים, גברים וילדים החולים במלחת האיידס.

הזמרת ניקי מינאג’ הצטרפה לריקי מרטין כפרזנטורית של מאק ויוה גלאם בתחילת 2012 ומאז תומכת בקמפיין ויוה גלאם. לרגל חגיגות ההשקה של הליפגלוס החדש, ניקי מינאג’ ערכה ביקור בסלפרידג’ס לונדון, שם זכו 4 מעריצים בעלי מזל לפגוש את הכוכבת ולהינות מחווית ויוה גלאם ייחודית.

טקסטורת ליפגלאס ייחודית המצטיינת בברק רב, שקיפות ומרקם חלק ורך. הפורמולה קלת המשקל מכילה פטרולטום לנוחות לבישתה על השפתיים ומשלבת גימור מבריק מאוד עם תחושה רכה ואוורירית המותירה את השפתיים במראה ותחושה יוקרתית. ללבישה לבד או בצירוף סטייליסטיקס ליפסטיק לכיסוי מלא ועשיר יותר. מגיע במארז שקוף ורבוע בעל מכסה שחור המעוטר בפנינים שקופות ואטומות. הגוון הינו אותו הגוון אותו גוון של השפתון של ניקי מינאז’ אשר נמצא בליין- HOT PINK.

ליפגלוס חדש של הכוכבת ניקי מינאז’. צילום: דיוו בנט

ליפגלוס חדש של הכוכבת ניקי מינאז’. צילום: דיוו בנט
ליפגלוס חדש של הכוכבת ניקי מינאז’. צילום: דיוו בנט



עמוד זה נצפה: 466 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור