חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פריז מציג את מראה האיפור לקיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 9 יוני 2013

הקיץ כבר בפתח עם ניחוחות של חופש המלווים בהרבה שמש. הקיץ חושף מחדש את יופיו של הטבע וססגוניותו.
כאמור, עולם האיפור מתכתב תדיר עם עולם האופנה והשנה קיץ 2013 הצבעוניות חוגגת, כמובן שאם חשבנו לרגע שטרנד "השחור לבן" עזב אותו, אז לא!

הקיץ מביא עימו חשק ללבוש פריטי לבוש בהדפסים פרחוניים צבעוניים. כך גם בתחום האיפור, בקיץ הזה אנו נראה יותר איפור נועז בצבעים דומיננטיים, מלאי חיים ובעלי אמירה.

לוריאל פריז מציג את מראה האיפור לקיץ 2013

לוריאל פריז, תשלים את המלתחה הצבעונית והחגיגית עם מראה האיפור לקיץ 2013 – בהשראת הפריחה והחדשנות מראה סקסי ונועז… מראה האיפור החדש מורכב מצבעים: צהוב/כתום, פוקסיה סגול חזק, ירוק עז, כחול רוייאל, וכמו כן גם גווני הפסטל ימשיכו איתנו בקיץ הזה.

להלן הטיפים לקבלת מראה ושילוב נכון של שלל הצבעים והאפשרויות:

  • לא צריך לפחד משילובים ואכן צריך ליצור ניגודי צבע. השאלה מתי זה הופך להיות פורים ומזה אנחנו לחלוטין רוצות להימנע. דבר ראשון, התייחסי ושמרי נאמנות לסגנון שלך, זאת אומרת שלא צריך ללכת עם כול טרנד לקיצון. ניתן לשלוב אותו בנגיעות. השילובים השנה בלוריאל פריז מדברים על הרבה צבע במיוחד באזור העיניים, ניתן לחלוטין להישאר טרנדית ועדכנית על ידי שימוש בגוון אחד, ניתן לטשטש את העפרונות בעזרת מברשת טשטוש והנחה של צללית "רגועה" מעל העיפרון. זה ייצור מראה רך ועדין אך ישמור על  מראה אופנתי.
  • ניתן בעזרת עיפרון להשיג שלל מראות איפור שונים. החל מקו תיחום דק, לקו אייליינר דרמטי ועד למראה עיניים מעושן, הכול תלוי בחשק ובלוק הרצוי. עפרונות הם אלטרנטיבה נהדרת לצלליות וניתן ליצור איתן את המראה "הרטוב".
  • לכאלו המעיזות- נסי שילובי צבעים, התחילי לדוגמא עם קו סגול בצמוד לקו הריסים, מעליו הניחי קו ירוק עד לכפל העפעף.
  • התחילי עם עיפרון בצבע תכלת בחלק הפנימי של העין והמשיכי מאמצע גלגל העין עם צבע כחול עמוק, טשטשי מעט את החיבור.
  • הניחי בעזרת הצבע המבוקש קו עבה בצמוד לקו הריסים העליון וטשטשי עד לכפל העפעף. הניחי צבע דומיננטי אחר מתחת לקו הריסים התחתון, בשליש החיצוני של העין וטשטשי – כך תשיגי מראה צבעוני אך רך ומלטף. בחרי דווקא בצבעים מנוגדים.
  • כשבוחרים בלבוש פרחוני וקיצי ומחליטים להדגיש את אזור העיניים, מומלץ לבחור בצבע הכי פחות דומיננטי בבגד, לדוגמא שמלה פרחונית בצבע שולט, בחרי גוון אחד אשר פחות דומיננטי ואיתו צרי מראה עיניים.
  • אנחנו צריכות לשמור על מראה קליל ואוורירי וזה כמובן תקף גם לאיפור. עדיף לשלב עיניים המודגשות בצבע נועז עם מראה שפתיים רגוע ובהיר.
  • זכרו, לא צריך להתאפר בצבעים של הבגד! ההפך הוא הנכון, "הסטים" האלו כבר מזמן אאוט!

לוריאל פריז מציג את מראה האיפור לקיץ 2013



עמוד זה נצפה: 398 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור