חיפוש באינדקס עסקים

להיראות במיטבך בכל עשור לחייך

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 22 פברואר 2022

להיראות במיטבך בכל עשור לחייך

איך תוכלי להיראות במיטבך בכל עשור לחייך

הקפדה על טיפוח העור חשובה, גם בשנות ה-20 וה-30 אך ככל שחולפות השנים העור משתנה, ושגרת הטיפוח אמורה להשתנות איתו. לא משנה כמה ננסה לשכנע את עצמנו אחרת, השעון ימשיך לתקתק, והעור מתבגר אך זה לא בהכרח דבר רע. ניתן לאמץ הרגלי טיפוח בריאים שיגרמו לנו להיראות במיטבנו, בכל גיל.

לדברי לורה צ'קון גרבטו, מנהלת הדרכות הזנה חיצונית וטיפוח בחברת הרבלייף: " העור הוא איבר יוצא דופן: היכולת שלו לשקם את עצמו מופלאה. תאים חדשים נוצרים כל הזמן, אך הם מתחדשים בקצב איטי יותר ככל שאנחנו מתבגרים. זו הסיבה שגורמת למרקם העור להשתנות לאורך השנים. העור הופך דק יותר, וייתכן שתבחינו ביותר כתמי גיל. אלה הם למעשה אזורי היפר-פיגמנטציה שנגרמים מקרינת ,UV סיבה נוספת שהופכת את השימוש בקרם הגנה לקריטי בכל גיל.

עם השנים, העור מאבד את הגמישות הטבעית, מה שמוביל לרפיון ולקמטים. הגורם לבעיה הוא אובדן הליפידים (חומצות השומן) האחראים על לחות העור – צרכי הלחות של העור ישתנו עם הזמן, עלינו להתמודד עם העובדות: צרכי טיפוח העור משתנים ככל שאנו מתבגרים. מה שעבד עבורכן בשנות ה-20 לא יהיה יעיל לאחר עשור או שניים. בין אם אתן בנות 20, 30, 40, 50 או מעל גיל 60, חשוב לבחור שגרת טיפוח ומוצרים שיתאימו לגיל ולסוג העור.

צ'קון-גרבטו מעניקה טיפים שיסייעו בשמירה על עור נפלא בכל גיל:

בשנות ה-20 :

אם עדיין לא אימצתן שגרת טיפוח, זה הזמן להתחיל. כבר בגיל צעיר חשוב לאמץ שגרת טיפוח מתאימה שתעזור לכן להיראות במיטבכן לאורך שנים.

ייתכן שתבחינו בשינויים בעורכן מאז שנפרדתן משנות העשרה, ההורמונים משתנים והעור ימשיך להשתנות לאורך שנות ה-20 לחייכן, לכן הקדישו זמן כדי לאבחן את סוג העור שלכן ולהתאים לו את שגרת הטיפוח המתאימה.

גם כמה שינויים פשוטים באורח החיים יכולים לעזור. לילות ללא שינה וזמן רב מדי בשמש עלולים לפגוע במראה העור. אם עדיין לא התחלתן לעשות זאת, השתמשו במסנן קרינה מדי יום כדי לסייע לעורכן בשמירה על האלסטיות והגמישות. ולמרות שזה אולי מפתה לבלות בחוץ עד שעות מאוחרות, נסו להגביל את הלילות המאוחרים כדי שתוכלו להיראות במיטבכן ביום למחרת.

להיראות במיטבך בכל עשור לחייך

להיות יפה בכל גיל צילום יחצ הרבלייף

בשנות ה-30 :

זהו הזמן שבו אתן עשויות להבחין בסימני הזדקנות ראשונים. העור מתחיל לאבד קולגן ואלסטין, וקמטוטים ראשונים עשויים להופיע. ייתכן שתצטרכו להתאים את שגרת הטיפוח ולהוסיף מוצרים עשירים בלחות.

זהו גם הגיל בו רבות מאיתנו יבחינו בסימני הזדקנות ראשונים סביב העיניים. בעשור זה כדאי לשקול להוסיף שלב נוסף לשגרת הטיפוח שיתמקד בעור העדין והדק שסביב העיניים.

טיפ לצמצום הקמטים סביב העיניים: הרכיבו משקפי שמש בעלי עדשות גדולות ככל האפשר. בחרו בעדשות עם הגנה מקרינת UVA ו-UVB, שיכסו ויגנו על אזור העיניים מהשמש ויפחיתו את כיווץ העיניים שגורם לעייפות ומעמיק את הקמטים. הרכבת משקפי שמש תעכב את היווצרות הקמטים באזור העיניים .

בשנות ה-40 :

בשנות ה-40, גוון עור לא אחיד הוא אחת מדאגות העור השכיחות ביותר עבור נשים. אחד הגורמים המרכזיים הוא יותר מדי שעות חשיפה לשמש שגרמו להופעת כתמי גיל. גוון עור לא אחיד עשוי להיות גם תופעת לוואי של הריון שיוצר אצל נשים מסוימות פיגמנטציה הידועה בשם מלזמה (הידועה גם כמסכת הריון).

שינויים הורמונליים נוספים במהלך העשור – וכניסה אפשרית לגיל המעבר – עלולים לגרום לכן לתהות לאן נעלם העור הצעיר שלכן. מומלץ להתייעץ עם רופא עור לטיפול בעור המשתנה כדי שתוכלו להיראות ולהרגיש במיטבכן.

נשים רבות בשנות ה-40 לחייהן מרגישות בטוחות בשגרת הטיפוח שלהן ורגילות אליה, והצורך לשנות מהווה עבורן מטרד. למרבה המזל, לפעמים מספיקים רק שינויים קטנים כדי להחזיר את השליטה על עורכן.

להיראות במיטבך בכל עשור לחייך

להיות יפה בכל גיל צילום יחצ הרבלייף

בשנות ה-50 – והלאה:

בערך בגיל 50, סביב הכניסה לגיל המעבר והשינויים ההורמונליים שמלווים אותו, העור הופך יבש ודק יותר בשל ההאטה בייצור הטבעי של לחות ושומן. רמות האסטרוגן בגוף יורדות, ואיתן גם קצב ייצור החלבונים החשובים למרקם העור. ייצור הקולגן שאחראי לאלסטיות של העור יורד באופן משמעותי והעור מאבד את המוצקות שלו. בנוסף, מערכת ההגנה הטבעית של העור נחלשת ומתגלים פגמים שנוצרו לאורך השנים דוגמת פיגמנטציה, כתמים, קמטים וגוון לא אחיד.

לכן, גם אם עד עכשיו דילגתן על שלבים מסוימים בשגרת הטיפוח, זה הזמן להקפיד על כל שלב ולהתמקד בלחות והזנה עשירה. אל תוותרו על שימוש בסרום, קרם יום ומסנן קרינה, קרם לילה עשיר וקרם עיניים. מומלץ גם להוסיף מסכה בהתאם לסוג העור .

להיראות במיטבך בכל עשור לחייך

להיות יפה בכל גיל צילום יחצ הרבלייף



עמוד זה נצפה: 828 פעמים