חיפוש באינדקס עסקים

לבשו כנפיים והגיעו לפרימיירה של…

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 אוגוסט 2009

סלבריטאי ארצנו לבשו כנפיים והגיעו לפרימיירה של הסרט "הפיה לילי"
בדיזנגוף סנטר ביניהם: אסף אמדורסקי והבנות, מני פאר והנכדות, שירה ארצי, שירה קצנלבוגן עם האחיינית, אסי לוי והילדה, שרון כידון, גלית פרבר, אסתי זקהיים, השף חיים כהן, סמדר שיר, גיא לואל, לוסי דובינצ’יק, שרי סקאל, גלית לוי, רפי אמזלג, אורנה פיטוסי, מיכל שביב ועוד.
דיזנגוף סנטר ערך בסוף השבוע האחרון (29.7) פרימיירה חגיגית לסרט הילדים "הפיה לילי" והביא איתו שלל של סלבריטאים שהגיעו עם ילדיהם כדי להצטלם ולהתאפר בהשראת הפיה הורדרדה… המוזמנים נהנו מופל בלגי ומשקה גזוז, פינות יצירה, פינות איפור, הדפסות על חולצות ופינות צילום עם הפיה הורודה.
ראשונה הגיעה, מתוקה כתמיד, שירה קצנלבוגן עם אחייניתה. בזמן שהאחיינית התלהבה והצטלמה עם הפיה לילי, המתינה קצנלבוגן בסבלנות ובחיוך עד שתסיים כדי שילכו יחדיו לראות את הסרט. מה עשתה בינתיים? התפנקה במנת ופל בלגי עסיסית..אסף אמדורסקי הגיע עם ביתו נינה הקטנה והצטרף לדודתה של מיכל שהגיעה עם ביתו הבכורה מילה. במהלך האירוע התחבא בפינת היצירה חמוש בכובע מצחייה ומשקפי שמש שלא ירדו גם בתוך הקניון הממוזג.גם מני פאר הגיע לעשות כבוד לפיה לילי יחד עם האישה ושתי הנכדות והראה לכולם שהוא סבא לתפארת כאשר התרוצץ אחרי הבנות בין כל הדוכנים ולא נח לרגע עד אשר שתיהן יצאו מרוצות..אסי לוי הגיעה עם בתה בדיוק עם תחילת הסרט, אלא מה, הכרטיסים אזלו וכדי לא לאכזב,  מצאו מארגני האירוע רעיון מקורי והכניסו כסא נוסף לאולם. על הדרך פינק אותם בפופקורן ענק, רק בשביל ההרגשה…
עוד נכחו באירוע: אסתי זקהיים והתאומות, שרון כידון והבנות, גלית פרבר, השף חיים כהן פלוס כל המשפחה, גיא לואל והילדה היפיפייה, לוסי דובינצ’יק שהפתיעה עם קרחת חדשה, לימור גולדשטיין, אורלי הורי, גלית לוי, רפי אמזלג, מיכל שביב (המרוץ למיליון), סמדר שיר, שירה ארצי, שרי סקאל פלוס שני נכדים ואורנה פיטוסי עם הבנות.

לבשו כנפיים והגיעו לפרימיירה של...אסף אמדורסקי והבנות
לבשו כנפיים והגיעו לפרימיירה של…אסף אמדורסקי והבנות

לבשו כנפיים והגיעו לפרימיירה של...מני פאר והנכדות
לבשו כנפיים והגיעו לפרימיירה של…מני פאר והנכדות

לבשו כנפיים והגיעו לפרימיירה של...רפי אמזלג והבנות
לבשו כנפיים והגיעו לפרימיירה של…רפי אמזלג והבנות

לבשו כנפיים והגיעו לפרימיירה של...שירה קצנלבוגן עם אחייניתה
לבשו כנפיים והגיעו לפרימיירה של…שירה קצנלבוגן עם אחייניתה

 



עמוד זה נצפה: 433 פעמים