חיפוש באינדקס עסקים

כשריח ועיצוב נפגשים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 מרץ 2015

ESTEBAN, מותג הבישום לבית הצרפתי, פותח חנות בכיכר המדינה.

ESTEBAN הוקם לפני למעלה מ-30 שנה בדרום צרפת מתוך אהבה לניחוחות, טבע וטיולים. 

מאז ועד היום החברה מפתחת ומייצרת מוצרים ייחודיים ואיכותיים תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. ניחוחות ייחודיים ועיצובים מושלמים הופכים את ESTEBAN למותג ייחודי ושונה מכל מותגי הבשמים לבית המוצעים בשוק.

ESTEBAN מציע מבשמים לבית במגוון רחב של ניחוחות, כל ניחוח מוביל לסיפור אחר, לחוויה חושית שונה ומרגשת. הניחוח בשילוב עיצוב מרהיב של המוצר הופכים כל מוצר של החברה לפריט עיצוב המשלים את המראה של הסלון, המשרד, חדר השינה וכיוב’.

כל אחד יכול למצוא את הניחוח שמתאים לו – ניחוחות פרחוניים לצד ניחוחות עציים, ניחוחות נשיים לצד ניחוחות גבריים, ניחוחות דומיננטיים וחזקים לצד ניחוחות קלים ושובבים.

כל אחד יכול למצוא את העיצוב שמתאים לו- עץ או זכוכית, קרמיקה, מתכת, עור, מבריק או מט ודומיננטי לצד ורוד רך ופרחוני או ירוק רענן ומעורר.

בקולקציית המוצרים של ESTEBAN  ניתן למצוא מוצרי בישום מקוריים ויחודיים למותג: מפיצי ריח בשלל גדלים ועיצובים, נרות ריחניים העשויים משעווה 100% צמחית, פוטפורי בלתי מתכלה מקרמיקה הסופחת תמציות ריח ומשחררת אותו לאורך זמן בחלל החדר, קטורות יפניות איכותיות, אבקת ריח לשואב אבק המפיצה ניחוח משכר בכל הבית, תליוני ריח לרכב בלתי מתכלים מקרמיקה ועוד.

המותג ESTEBAN  מיובא לישראל על ידי חברת תמר שיווק בע"מ, היבואנית של המותג הצרפתי L’OCCITANE  וחברה מובילה בתחומה המשווקת שמנים וצמחי מרפא מאז שנת 1980 ועוד.

ESTEBAN מותג הבישום לבית מצרפת פותח חנות בכיכר המדינה בתל אביב



עמוד זה נצפה: 515 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור