חיפוש באינדקס עסקים

כל הפרטים על FitnessWorld: אתר הבית החדש של מאמני הכושר בישראל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 אוגוסט 2019

שוק מאמני הכושר בישראל מוצף וקשה מאוד למצוא מאמנים טובים שאפשר לחוש איתם בנוח מהרגע הראשון, לדעת בדיוק מה מוצע לכם במסגרת השיעור ולשקף בצורה יעילה את המטרות האישיות, בייחוד באימוני כושר קבוצתיים.
המגמה השולטת כיום בישראל היא להקים מוסד אימונים כמו חדר כושר או מקום לחוגים, שיש בו כמה מאמני כושר שונים שמציעים שיעורים בתחומים ספציפיים. הבעיה מתחילה כאשר מתאמנים מתרשמים מהמקום והנציגים בדלפק ההרשמה, אך לא באמת פוגשים מקרוב את המאמנים בתוך הסטודיו לפני שהם נרשמים למקום. וכך נוצר מצב של חוסר תיאום ציפיות, המאמנים לרוב לא מצליחים להעניק את היחס האישי המושלם ואחוזי ההתמדה נמוכים מאוד.

הקץ להרשמה בקבלה: איתור מאמנים שהולכים איתך אישית מהרגע הראשון

הכירו את FitnessWorld – פורטל מאמני הכושר החדש שהושק לאחרונה וכבר מאגד בתוכו רשימה מכובדת ומקצועית של מאמנים מכל ענפי הספורט האהובים בישראל. האתר הוקם במטרה לתווך בין מאמנים ומתאמנים מבלי להיות הגורם המתווך עצמו. כלומר – ההתקשרות היא ישירה למאמנים ולא למישהו מטעם האתר שיעביר הלאה את הפנייה.
FitnessWorld מנסה לשים סוף לבעיית ההרשמה לאימונים באמצעות נציגי מכון הכושר, על ידי האופציה לייצר פנייה אישית למאמנים ולהגיע דרכם ישירות למקום שהם מאמנים בו. אותו מקום יכול להיות כל מוסד אימונים שבו קיימים מספר סוגים של מאמנים וענפי ספורט שונים, אבל כשההגעה היא דרך המאמן הישיר ולא דרך נציגים שונים, ההרגשה האישית ויחסי האמון שנוצרים בתהליך כבר מהרגע הראשון משתפרים משמעותית. מערכת הסינון של האתר תמצא עבורכם מאמנים רלוונטיים שקרובים לבית תוך פחות מ-3 דקות, בתהליך קצר ויעיל. תוכלו לבחור את אזור המגורים וטווח הגילאים, כאשר ניתן גם להרחיב את החיפוש לסוג הפעילות המועדף. באתר תוכלו למצוא מידע מפורט לגבי כל פעילות כושר – משיעורי אנאירובי כמו יוגה לסוגיה ופילאטיס, דרך אימוני האירובי האהובים ביותר כמו חיטוב ועיצוב, אירובי ו-TRX ועד פעילויות בתנועה לגיל הרך ואימונים המשלבים אורח חיים בריא וחיזוק המערכת החיסונית כמו טאי צ'י ושיטת אלכסנדר.
כל תוצאה באתר תניב רשימה של מאמני כושר רלוונטיים וניתן לצפות ברקע קצר לגביהם, באילו סגנונות ספורט הם מאמנים וכמובן מספר הטלפון הישיר לשיחה ושליחת הודעה. ניתן להשתמש גם בטופס יצירת הקשר של האתר עצמו, במידה ותרצו שהמאמנים יחזרו אליכם בשיחה או הודעה.

המחויבות לספורט משפרת את איכות החיים

פעילות ספורטיבית והתעמלות מוכחת על פי כל המחקרים כחיונית לאיכות החיים, שתרומתה מסייעת לבריאות הפיזית והנפשית. כיום הגישה היא לבצע פעילות ספורטיבית החל מגילאי הילדות כדי להתחנך לאורח חיים בריא ולנתק במעט את השימוש השוטף במסכים שמתבצע ברובו בישיבה. אימונים שגרתיים יוכלו לסייע למתאמנים להפחית סטרס ולשפר את איכות השינה והמטאבוליזם, להביא לירידה במשקל ולמנוע מחלות זיהומיות, נגיפיות, דלקתיות, בעיות פרקים, כיווצי שרירים, אלרגיות ועוד. המגוון בישראל עצום ומידי שנה נולדות עוד ועוד גישות אימונים חדשניות, שמחייבות את המאמנים להישאר מעודכנים ובכך לתרום ביעילות רבה יותר למטרות האישיות של כל המתאמנים.
אתר FitnessWorld עושה את מירב המאמצים כדי לספק מאמנים איכותיים שיתאימו לכל סגנון והעדפה קיימת. תוכלו לפנות אליהם טלפונית בשאלות, בירור עלויות ותיאום אימון ראשון בכל זמן נתון. זוהי ההזדמנות שלכם להיכנס לכושר במהירות, לשפר את איכות חייכם ולמצוא עוד ועוד פעילויות מאתגרות ומהנות להשתתף בהן.

בקרו את האתר בכתובת https://www.fitnessworld.co.il/ וקבלו את כל המידע הרלוונטי למציאת מאמן מתאים.



עמוד זה נצפה: 337 פעמים