חיפוש באינדקס עסקים

כך תמצאו אחות פרטית וטיפול סיעודי צמוד תוך מספר דקות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 אוגוסט 2019

אנשים ששגרת חייהם מובלת על ידי מחלה אוו פציעה שמחייבת שיקום, בדרך כלל נדחקים אל שולי סדר היום הציבורי. בתי החולים שקורסים, מיטות האשפוז המלאות והרופאים שמתרוצצים מניתוח לניתוח הם עניינים הרבה יותר "פיקנטיים" לצופי החדשות והאנשים שעורכים אותן. אבל דווקא אלו שזקוקים לטיפול ברמה צמודה, קיומית, ביתית, נותרים ללא מענה או קבלת אינפורמציה מתאימה שתעזור להם לתווך את המצוקה שאיתה הם מתמודדים.

קשישים או חולים סיעודיים שזקוקים לעזרה יומיומית בהאכלה, הלבשה, רחצה, ניקיון וגם סידורים מתאימים בבית ומחוצה לו, לא תמיד מודעים למסגרת הזכויות שלהם ועם מי אפשר לדבר כדי לקבל שירות מתאים. גם אנשים שרוצים מסיבות מגוונות מאוד לקבל השגחת אחות צמודה, שאחות תגיע לתת זריקה יומית או שתשגיח על חולה בשעות הלילה זקוקים למידע אמין ומדויק לגבי איך משתמשים בשירות ועם מי מדברים לגביו.

Inursing: האתר היחידי בישראל שמרכז את תחומי הטיפול והסיעוד הפרטיים

כדי שתוכלו לקבל מידע ולמצוא נותני שירותים רלוונטיים, הוקם האתר Inursing שבו תמצאו מאגר שירותי סיעוד ואחיות בפריסה ארצית ודרכו ניתן להגיע במדויק לנותני השירותים המתאימים לכל צורך קיים – תוך מספר דקות בלבד. Inursing כולל מערכת סינון ידידותית ופשוטה מאוד, שמתאימה גם לציבור המבוגר שאין לו ידע או יכולות דיגיטליות. ניתן לבחור את האזור הגיאוגרפי שבו נדרש השירות (או את שם חברת הסיעוד אם קיים) ולקבל חברות שפועלות באזור זה. בנוסף כדאי להרחיב את אפשרויות איתור השירות ולהשתמש בלחצן חיפוש מתקדם, שם ניתן לדייק בשירות הנחוץ (למשל מטפלת 24 שעות, עזרה בבית לאחר ניתוח או אחות למתן זריקה).
האתר מציג תוצאות של חברות סיעוד איכותיות בעלות מוניטין גבוה ומגוון רחב של אפשרויות סיוע. כל תוצאה תשקף את פעילותה של החברה בקצרה עם מספר הטלפון הישיר אליה, כתובתה בכל הסניפים הקיימים ומפות הגעה. עבור בירור נוסף, שאלות או בקשה לחזור אליכם תוכלו להשתמש בטופס יצירת קשר הנמצא בחלק העליון.
בנוסף מספק אתר Inursing מידע חשוב לגבי הזכויות, תהליכי קבלת הסיוע, העבודה מול עובדי סיעוד זרים, הגדרת התפקיד של נותני השירות ועוד. כל נתון מוסבר בקצרה ובבירור, באותיות גדולות וללא סרבול. לחיצה בפינה השמאלית למטה על סמל הנגישות תפתח עבורכם תפריט שבו ניתן לשנות את הגדרות התצוגה על פי הצורך האישי.

פתרונות מגוונים לכל צורך ומטרה

אחד השירותים המגוונים שמסופקים דרך Inursing הוא שירות סטודנטים לסיעוד ואחיות מוסמכת. סטודנטים שלומדים את התחום וזקוקים למקומות התמחות, צריכים מצד אחד חולים ומאושפזים שיאפשרו להם לרכוש בסיס מעשי טוב. מצד שני, זו הזדמנות טובה מצד מי שזקוקים לשירות לקבל גורם שיעזור בהאכלה, מתן תרופה או מקלחת, יגיע לתת זריקה וישגיח על הקשיש או החולה למשך מספר שעות.
אפשרות נוספת שאתר Inursing מספק היא היכולת לקבל את השירות באופן פרטי גם בבית החולים וגם באופן יזום עבור מי שמעוניין בכך. שירות אחיות פרטי שניתן למאושפזים לאחר ניתוח למשל יוכל לאפשר מצב שבו גורם פרטי מטעם המשפחה משגיח בכל רגע נתון על המטופל, דואג לצרכיו, מבקש עבורו את התרופות או קריאה לרופא וכמובן מפיג את הבדידות והקושי הפיזי ככל האפשר.
הסיוע הסיעודי-פרטי נכון וטוב גם למצבים שבהם אנשים מגישים בקשה לביטוח הלאומי וחברת הביטוח במטרה לקבל סיוע סיעודי. חשוב להבין שמדובר בתהליך שלוקח זמן – יש בדיקות לעשות, טפסים למלא ואישורים לקבל. לאורך כל הזמן הזה, נותרים למעשה קשישים וחולים רבים ללא מענה. Inursing מציג מגוון רחב של חברות המספקות שירות סיעודי פרטי וללא תלות בגורמים המדיניים, כך שתוכלו להשתמש בהם גם לטווח של מספר חודשים עד שיתקבל האישור. אם המטפל או המטפלת יצרו כבר בשלב זה קשר נפלא עם המטופל/ת, כדאי לברר את האפשרויות של אותה חברה לגבי המשך העסקה גם לאחר קבלת האישור לסיוע.

 



עמוד זה נצפה: 378 פעמים