חיפוש באינדקס עסקים

כך תבחרי בגד ים לקיץ 2015

פורסם מאת: בתאריך: 11 מאי 2015

כך תבחרי בגד ים לקיץ 2015הטיפים באדיבות יפעת ברכה דה-לרנה, מנכ"לית רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית Leia London , המונה בארץ כעשרים סניפים בפריסה ארצית רחבה. הרשת מציעה חזיות, וגם בגדי ים ב-64  מידות שונות, להתאמה אישית מושלמת.

לרבות מאתנו, שלא ניחנו בפרופורציות מושלמות ובמידות גוף של דוגמניות על, בחירת בגד ים הולם מהווה אתגר של ממש. הגוף חשוף, המציאות חפה מריטושי פוטושופ מחמיאים, ולכן, לבילוי מהנה ומשוחרר על חוף הים או על שפת הבריכה, חשוב לבחור בפריט המחמיא ביותר, שיעזור לך לקבל את גופך באהבה. הסוד לבחירה מושלמת של בגד הים הוא היכרות צפופה עם מבנה הגוף שלך. חזה קטן ואגן ירכיים רחב, חזה גדול וגוף ארוך ורזה, לכל מבנה תתאים גזרה שונה.

בגדי הים של רשת "ליה לונדון" מגיעים בדיוק באותו טווח מידות של החזיות, כך שכל אחת יכולה למצוא את המידה המדויקת שלה (ממש כמו בחזייה- להבדיל מחנויות שמוכרות בגדי ים במידות של בגדים-  S,M,L…). את בגדי הים של "ליה לונדון" ניתן למצוא בכל ההיקפים ובכל הקאפים.  כמו כן, את רב הדגמים ניתן למצוא במספר גזרות: טנקיני, שלם או ביקיני.

נשים מלאות: בחורות שיש להן מבנה גוף מלא לא חייבות לבחור באופן אוטומטי בבגד הים השחור בגזרה השלמה. נשים מלאות הן נשים שיש להן יתרונות באזורים מסוימים בגוף וצריכות להסתיר מקומות אחרים בגוף. בניגוד להנחה הרווחת ששחור זה מרזה, דווקא כשמדובר בבגדי ים האופציות להסתיר את מה שלא רוצים להראות באמצעות צבע גדולות יותר. אפשר לבחור בגד ים פרחוני, עם פסים לאורך, או עם צורות גיאומטריות. בגדי הים ה"מקושקשים" עוזרים לטשטש את גזרת הגוף וליצור אשליה של גוף חטוב יותר. בנוסף, נשים מלאות יכולות בהחלט לנסות גם גזרה של ביקיני. היום יש בגדי ים בגזרות בקיני עם תחתון גבוה, שדומה בצורתו לתחתון מחטב. בגדי הים האלו מסייעים להסתיר את אזור הבטן אבל יוצרים מפתח רגל עמוק יחסית שיכול להעניק לרגליים מראה ארוך וצר. אם מדובר באישה מלאה עם אגן ירכיים רחב, אפשר לבחור בגדי ים עם תחתון רחב בגזרת מכנסיים או עם חצאית מעל. גזרות אלו מסתירות את אזור הירכיים ויוצרות הסתרה של האזור הבעייתי הזה. בנוסף, אם יש לכם גב יפה ואתן רוצות להסתיר בעיקר את הבטן, תוכלו לבחור בגזרת מונוקיני שהיא בגד ים שלם מקדימה ומאחורה הגב חשוף.

נשים בעלות חזה גדול או חזה קטן: נשים שיש להן חזה גדול יכולות עדיין ליהנות מביקיני ולא חייבות להסתיר או לכסות את שאר חלקי הגוף באמצעות בגד ים שלם. אם אתן בוחרות בביקיני בחרו בחזייה עם כתפיות עבות שתוכל לתמוך בחזה וליצור מראה מעוצב ואסתטי. מומלץ לבחור חזיית ביקיני עם ברזלים או כוס קשיחה. נשים עם חזה גדול שרוצות דווקא בגד ים שלם, יוכלו להרוויח מראה יפה ומעוצב אם יבחרו בבגד ים עם גזרת וי שתיצור מחשוף יפה יותר ותחושה של חזה קטן יותר. נשים עם חזה קטן יכולות לבחור מגוון רחב יותר של חזיות. חזיות עם כתפייה דקה, חזיית סטרפלס או משולשים וכדומה. אם זאת מומלץ עדיין לבחור בחזייה עם תמיכה כדי שהמראה לא יהיה של חזה שמוט. בחרו בחזייה עם תמיכה טובה בכתפיים ואם אתן רוצות ליצור תחושה של חזה מלא יותר, עם ריפוד בתוך החזייה.

נשים בעלות מבנה גבוה ורזה: בחורות בעלות מבנה גבוה ורזה אמנם נחשבות לנשים שקל יותר למצוא עבורן בגד ים אבל גם במקרה זה לפעמים צריך להתלבט ולהשקיע מחשבה בבחירה נכונה. ביקיני הוא אופציה מושלמת עבור נשים כאלו שיכולות לבחור במראה מיקס ומאטץ’, ליהנות ממראה של בגד ים תחתון בגזרה נמוכה עם ביקיני משולשים, או בגד ים עם תחתון בגזרה גבוהה שיוסיף וידגיש את האורך וחזייה סטרפלס שתחשוף את הזרועות הארוכות.

נשים נמוכות: נשים נמוכות צריכות לבחור בעיקר בגדי ים בעלי מפתח רגל גבוה. המשמעות של דבר זה היא שהירכיים נחשפות בגזרה גבוהה שנותנת מראה ארוך יותר. אם את נמוכה אל תבחרי בגזרה של בגד ים מכנסונים שייצור תחושה גוצית יותר וינמיך אותך.

כך תבחרי בגד ים לקיץ 2015

טיפים להתאמה מושלמת:

  • בבריכה או בים, בצד הרביצה הנייחת עם האבטיח והבולגרית, כשמתכוונים גם לשחות, קיימת חשיבות מכרעת לנושא הנוחות. לכן,  חשוב מאוד שבגד הים יהיה במידה הנכונה שלך, לעולם לא קטן מדי או לוחץ מידי, או לחילופין, רופף, גדול, ומאפשר לחזה או לישבן לגלוש החוצה מפיסת הבד המינימאלית ו "לברוח" ברגע האמת.
  • בחירת הצבע המחמיא לך באופן אישי חשובה מאד. לכן, אם את בהירת עור, בחרי בצבע כהה:  שחור, חום אדמה, כחול נייבי, סגול או בורדו, למשל.  אם ניחנת בגנים כהים וגוון עור שזוף,  מומלץ לבחור בגד ים בהיר, כגון לבן/שמנת, ורדרד, תכלת, צהבהב וכדומה. גוונים אלו מחמיאים לעור שזוף ומדגישים את השיזוף עוד יותר. בגד ים פרחוני או מעוטר בצבעוניות עזה, מתאים למנעד רחב של גווני עור.
  • אם את בעלת חזה קטן, בחרי בחזיית משולשים מרופדת או בבגד ים עם חזיית פוש אפ או חזייה עם מילוי או ריפוד.
  • אם את בעלת חזה גדול,  העדיפי בגד ים עם גזרת וי עמוק, חזייה עם ברזלים ("עצם"), או חזיית קולר עם כתפיות עבות שמעניקות תמיכה לחזה. עם זאת, ב"ליה לונדון" חזיות סטרפלס המחזיקות מצוין גם חזה גדול.
  • לטשטוש קו הירכיים, רצוי לבחור תחתון של בגד ים שאינו מסתיים במקום הכי רחב בירך,  אלא מאופיין בגזרה גבוהה במיוחד כדי שתאריך את הרגל, או בגזרה נמוכה מאד כדי להאריך את קו המותן. כמו כן, להצרת ירכיים – פסים אלכסוניים בבגד ים שלם, יוצר אשליה אופטית של ירך צרה.
  • הביקיני הוא בגד הים הפופולארי ביותר, אך אינו מתאים לכולן. עם זאת, ישנן בשוק מגוון גזרות נוספות שניתן לבחור ולהתאים : כך, למשל, המונוקיני, המחבר בין התחתון לחזייה בגזרת ה CUT OUT   במותניים. היתרון של המונוקיני נעוץ בעובדה שהוא נותן אורך לגוף ונראה כביקיני. ניתן גם לבחור בטנקיני המשלב גופיה ותחתון.
  • בבחירת בגד ים, הכי חשוב להבליט, להדגיש ולמשוך את העין אל החלק המוצלח והמחמיא בגופך. כך, למשל, אם הישבן הוא החלק "המוצלח" שלך, בחרי בביקיני.
  • לנשים בעלות שיפולים בבטן, חשוב לבחור בגד ים שלם עם בטנות תומכות.
  • לבעלות מבנה גוף מלא, מומלץ לבחור בגד ים בעל הדפסים וצבעוניות. בגדי ים אלו ידגישו פחות את קימורי הגוף בניגוד לבגדי ים בצבע חלק ללא הדפסים.
  • ככל שמבנה הגוף שלך מלא או רחב יותר, כך חשוב להגביהה את קו הרגל על מנת שלא להכביד על המראה ו"להאריך" את הגוף.
  • עבור מי שרוצה להצניע את אזור החזה, בחרי בגד ים עם מחשוף גדול בגב. גם בגד ים עם חלק עליון בגזרת גופיה מבליט פחות את החזה.
  • לבעלות רגליים קצרות – בגד ים בגזרת שני חלקים עדיף על שלם, שמאריך את החלק העליון עוד יותר.
  • לבעלות אגן רחב וחלק עליון צר – ניתן לשלב חלק תחתון קטן עם חלק עליון יותר דומיננטי, כמו סטרפלס, שמאזנים את הפרופורציה.
  • שלם עם חצאית – זוהי גזרה המחמיאה במיוחד לבעלות ירכיים רחבות, שכן הוא מלווה בחצאית קטנה המכסה את הירכיים.
  • לבעלות אגן צר וחלק עליון רחב – מומלץ בגד ים עם חלק תחתון בחיתוך גבוה  בירך, וחלק עליון עם חזיית קולר, שלא מדגישה את רוחב הכתפיים. גם גזרה של מכנסון הוא פתרון מתאים לבעלות אגן צר.
  • לבעלות עודפים באזור הבטן או בטן רפויה- בגד ים בגזרת מעטפה מתאים מאוד למבנה הזה, להסתרה ניתן להיעזר ב"פריאו" וחולצות חוף, שמשלימים את המראה. גם בגדי ים שלמים המצוידים בבטנות מחטבות מעניקות מראה חזק, חטוב ומעוצב, ו"יעשו את העבודה". באם את בעלת בטן רפויה ובכל זאת חשקה נפשך בביקיני, העדיפי מכנס ביקיני המכסה את הבטן ובעל תמיכה.
  • לבעלות חזה משתנה עקב לידה, או שינויים דרסטיים במשקל – מומלץ בגד ים בעל כתפיות מתכווננות שמאפשרות שינוי אורך הכתפייה, כשהחזה משנה את ממדיו.

בחרת לך את הדגם המושלם ? קבלי טיפים לשמירה על בגד הים לאורך זמן

  • לשמירה על הצבע והברק של בגד הים יש להימנע ממגע של חומרי שיזוף הגנה ובושם, עדיף להימרח לפני לבישת בגד הים.
  • החשיפה לשמש, הרחצה במי בכלור או במי המלח גורמים לצבע לדהות ולכן יש לשטוף את בגד הים ביד, עם מים קרים ולתלות במקום מוצל.
  • הבד של בגד הים עשוי סיבים, כדי למנוע שפשוף בבד, כדאי לשבת על מגבת ולא על חול. גם גלישה במגלשות מים מזיקה לבד.
    בגדי הים הם של המותגים FREYA  ו FANTASIE   מבית WACOAL


עמוד זה נצפה: 417 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור