חיפוש באינדקס עסקים

כוכבת הוליוודית בקיסריה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 אוקטובר 2011

באמצע  צילומי הסרט "סופרמן" נוחתת הכוכבת ההוליוודית איילת זורר בקיסריה לתצוגת האופנה של GOLBARY
 
לימוזינת פאר,  שני מאבטחים וצוות שלם,  חיכו אמש (יום ב’ ה- 3/10) לשחקנית הבינלאומית,  איילת זורר, הפרזנטורית של רשת האופנה גולברי, שנחתה בנתב"ג,  לאחר טיסה ישירה בת 16 שעות מהוליווד,  לישראל.
 
זורר מיהרה לסוויטה מפוארת במלון בת"א שם התארגנה ונסעה לתצוגת האופנה של  חברת גולברי, שנערכה באמפיתיאטרון בקיסריה, בפני 4,000 מוזמנים. זורר פתחה ונעלה את תצוגת האופנה יחד עם עוד 30 דוגמניות מובילות.  לאחר התצוגה המרהיבה  נערך מופע  משותף של להקת אתניקס והזמר ישי לוי.
 
זורר סיפרה כי הגיעה לישראל לפסק זמן קצר, בין יומיים בלבד מהוליווד,  היישר מסט הצילומים של הסרט "סופרמן", בו היא מגלמת את אימו של סופרמן ומשחקת לצד הכוכב ראסל קרואו שיגלם את אביו של סופרמן והנרי קאביל שלוהק כסופרמן.
 
הגיעו לבמתחם ה- V.I.P מקבץ רחב של סלבס, אושיות אופנה ומובילי דעת קהל ביניהם: משה פרץ,לירון רמתי,נופר מור ,פנינה רוזנבלום ,אירית רחמים, קארין כהן, כוכבת הדור הבא 24/7 :אתי חזן, נלה גולדברג, סהר שורש, כוכבי מאסטר שף :יוסי אזולאי וסימה איפרגן, עמיר גולדברג,מירית וקנין, ניקול הלפרין.
 
בתום האירוע הלימוזינה המפוארת אספה את זורר בחזרה לת"א, יום לאחר התצוגה תצטלם איילת זורר לקמפיין של גולברי ותטוס בחזרה להוליווד.

 



עמוד זה נצפה: 364 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור