חיפוש באינדקס עסקים

יש אחות לרפואה: Inursing עושה סוף סוף סדר בתחום האחיות הפרטיות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 יוני 2019

מטופלים לאחר ניתוח, בזמן מחלה או פציעה זקוקים ליד מקצועית ותומכת שתלך איתם לאורך הדרך ותלווה אותם לאורך התקופה הקשה. מעבר לשירות הרפואי שמעניקה כל אחות פרטית למטופלים שהיא פוגשת על בסיס שבועי ויומי, היא גם האור הנפשי שמצליח לחלץ אותם ממצב של בדידות, תסכול ומצוקה. אז כיצד מוצאים את המקצועית והנכונה? אתר Inursingלמציאת שירותי אחיות וסיעוד מציע את הפתרון.

בית חולים הוא מקום לא נעים להימצא בו. בייחוד כאשר נדרשת תקופת אשפוז ממושכת או קבלת טיפול רפואי. מעבר לעובדה שהם מושבתים לחלוטין מכל עיסוק שגרתי, החולים בבית החולים בעת האשפוז או השיקום מרגישים לא בנוח. מספיק התקף כאבים פתאומי כדי לעורר שוב במטופל את חוויית הסבל והבדידות, הקושי הפיזי והרגשי שהוא חווה גם בביצוע פעולות פשוטות. המטופלים במערכת הבריאות נאלצים ברוב המקרים להתמודד לבדם מול מערכת איטית ומסורבלת, עמוסה לעייפה שרוצה מאוד בטובתם וגם מקצועית ללא ספק, אך פשוט קורסת תחת העול.

האחות הפרטית פועלת בנפרד מבית החולים. היא תוכל ללוות כל מטופל ומטופלת בביתם או בבית החולים עצמו באופן אישי ולאפשר להם ליהנות מטיפול רפואי מקצועי ומסור, תכוף ככל הנדרש, לקבל מענה לשאלות חשובות וכמובן לספק אישית את השירות. ללא אנשים אחרים מעבר לוילון, בפרטיות, בצנעה ובנוחות הביתית עם כל התנאים.

אחות פרטית תוכל לבצע את מתן התרופות והזריקות למטופלים (גם במקרים שבהם אינם מסוגלים לבצע זאת באופן עצמאי), לפקח על כל השירות שניתן לחולה בבית החולים, לטפל ולהשגיח על חולה בשעות הלילה, לנהל מעקב לאחר ניתוח ובסופו של דבר, להעניק את מלוא תשומת הלב למטופלים הזקוקים לכך.

במציאות הישראלית, כששירותי הרפואה הציבוריים מספקים שירות מסובסד וקופות הבריאות מספקות שירות רופאים כלליים ומומחים, נראה שהצורך באחיות פרטיות הולך ודועך. אלא שענף הבריאות הציבורי, למרות המאמצים האדירים, סובל ממחסור בכוח אדם, תנאי אשפוז נאותים וקבלת החלטות מנהליות שעלולה לייצר סיכונים ובעיות חדשות נוסף על הבעיה הקיימת.

אתר Inursing הינו אתר האינדקס היחידי בישראל שמספק מאגר עדכני ושלם של שירותי אחיות וטיפול סיעודי לכל צורך קיים. באתר תוכלו למצוא מאגר חברות המספקות מענה לכל צורך וניתן להשתמש במערכת הסינון על מנת למצוא במדויק את תחום השירות לפי אזור גיאוגרפי, כתובות וטלפונים ולקבל מידע מקצועי רב בנוגע לזכויות רפואיות, רפורמות בריאות, מידע לגבי מחלות כרוניות, קביעת אחוזי נכות, קבלת סיוע וסבסוד מדיני ועוד.

תחום האחיות הפרטיות בישראל לא זוכה נכון להיום לבמה המתאימה ואנשים רבים לא מודעים לזכאותם או יכולתם להשתמש בשירות ולממש החזר כספי מטעם חברת הביטוח. Inursing הוא אתר שנולד במטרה לקדם את המודעות לנושא ולאפשר לכל אזרח במדינה למצות את זכויותיו הרפואיות. דרך Inursing תוכלו למצוא:

אחות לאחר ניתוח –אחות פרטית שתשגיח על המטופל לאורך תקופת ההחלמה, תסייע בנטילת התרופות, תעזור בביצוע פעולות בסיסיות כמו ירידה ועלייה למיטה, מקלחת ואכילה, הענקת מקור לחברה ושיחה אישית שתוכל לעודד ולהפיג את התחושה הרעה עד שיצליח המטופל לשוב לשגרה. בזמן זה יוכלו בני המשפחה לשהות לצד המטופל בזמנם החופשי מבלי שמחויבויותיהם ייפגעו ובביטחון מלא לכך שיש גורם השגחה טיפולי צמוד.

אחות פרטית ללילה – חולים סיעודיים זקוקים לסיוע מהותי בשעות שבהן כוח הצוות במוסד הרפואי מדולל ובני הבית זקוקים לשעות השינה על מנת להצליח לפעול שגרתית ביום שלמחרת. השירות מקל על בני משפחתם של המטופלים כך שהם יכולים להיות בטוחים שכל הצרכים יסופקו מטעם גורם צמוד ואחראי.

אחות פרטית לאחר ניתוח קיסרי – הניתוח הקיסרי ביולדות נחשב לניתוח קשה עם תקופת החלמה קצרה אך אינטנסיבית מאוד שבה המנותחת זקוקה לסיוע בסיסי בהתניידות וקבלת תרופות במהירות לאורך שעות היממה, כדי שתוכל להשתקם ולטפל היטב בתינוקה. דרך Inursing תוכלו למצוא אחיות מוסמכות בעלות רקע מתאים להשגחה בבית או בבית החולים.

בקרו את האתר וקבלו את כל המידע הרלוונטי והסיוע המתאים לסוג הטיפול.

יש אחות לרפואה: Inursing עושה סוף סוף סדר בתחום האחיות הפרטיות

 



עמוד זה נצפה: 373 פעמים